Gjest mor i juni Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 mener generelt, ja. maria har den beste stemmen, ja. men jeg ønsker ikke at hun skal vinne. liker henne ikke. altfor glatt og småfalsk. hun vet at hun er god, det er jo lov å vite, men hun blir litt for selvgod i mine øyne. det er som sagt ikke noe konkret jeg kan forklare det med, det er bare en følelse jeg har. hun var favoritten min før finalerunden, så jeg er ikke bare ute etter henne. rett og slett helomvending fra min side, dette her. Min favoritt er uansett Susanne, så jeg skal ikke kverulere så mye om Maria. :-) 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Det som er saken med Maria (i mine øyne) er at hun er jo superpen, sexy når hun vil, har DEN stemmen som av og til gir gåsehud, men hun er jo totalt sjarmløs! Og et idol må vel ha sjarm? sjarmløs er ordet! 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Min favoritt er uansett Susanne, så jeg skal ikke kverulere så mye om Maria. :-) c",) susanne kan godt vinne om ikke margaret gjør det. susanne er seg selv, morsom og ekte, med unntak av og til når hun synger. liker susanne jeg, har gjort det fra starten av. hører med en gang at det er hun som synger. tøff er hun! tristelin@ fant ordet jeg manglet. maria er sjarmløs. hun er ikke spennende. når hun kommer på scenen vet jeg at hun vil gjøre det bra sangmessig, samt kan danse greit. men det er rett og slett møkka kjedelig. sitter nesten og håper hun skal bomme totalt på en tone eller snuble i trappa bare for å få litt spenning. fryktelig slemt av meg, vet det. 0 Siter
nanna Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Maria er i en klasse for seg - hvis hun ikke vinner så er det noe alvorlig galt et sted. Kjartan fortjener en andreplass. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Maria er i en klasse for seg - hvis hun ikke vinner så er det noe alvorlig galt et sted. Kjartan fortjener en andreplass. selv om hun er flink å synge, så mangler hun sjarm og det særegne. jeg synes ikke hun fortjener å vinne. 0 Siter
nanna Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 selv om hun er flink å synge, så mangler hun sjarm og det særegne. jeg synes ikke hun fortjener å vinne. Mangler hun sjarm?? Hvor da? 0 Siter
nanna Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 mener generelt, ja. maria har den beste stemmen, ja. men jeg ønsker ikke at hun skal vinne. liker henne ikke. altfor glatt og småfalsk. hun vet at hun er god, det er jo lov å vite, men hun blir litt for selvgod i mine øyne. det er som sagt ikke noe konkret jeg kan forklare det med, det er bare en følelse jeg har. hun var favoritten min før finalerunden, så jeg er ikke bare ute etter henne. rett og slett helomvending fra min side, dette her. Ah, så det er JANTE som snakker her. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 mener generelt, ja. maria har den beste stemmen, ja. men jeg ønsker ikke at hun skal vinne. liker henne ikke. altfor glatt og småfalsk. hun vet at hun er god, det er jo lov å vite, men hun blir litt for selvgod i mine øyne. det er som sagt ikke noe konkret jeg kan forklare det med, det er bare en følelse jeg har. hun var favoritten min før finalerunden, så jeg er ikke bare ute etter henne. rett og slett helomvending fra min side, dette her. Det er en sangkonkurranse da, virker som folk har glemt det. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Mangler hun sjarm?? Hvor da? over hele seg. c",) 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Ah, så det er JANTE som snakker her. ikke i det hele tatt! jeg syns det er kjedelig å høre på henne. hun er _kjempeflink_ å synge. ikke noe problemer med å si det. men hun passer bedre i musikaler. mariah carey er ikke på topp lenger. en grunn til det? for kan noen synge, så er det henne. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Det er en sangkonkurranse da, virker som folk har glemt det. det er ikke kun en sangkonkurranse. vinneren skal være en artist, et idol. så lenge denne kan synge bra, så holder det. idol er ikke talentiaden heller. 0 Siter
nanna Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 ikke i det hele tatt! jeg syns det er kjedelig å høre på henne. hun er _kjempeflink_ å synge. ikke noe problemer med å si det. men hun passer bedre i musikaler. mariah carey er ikke på topp lenger. en grunn til det? for kan noen synge, så er det henne. Mariah Carey er for radbrekkende, Idol-Maria gir meg frysninger. Gode. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 det er ikke kun en sangkonkurranse. vinneren skal være en artist, et idol. så lenge denne kan synge bra, så holder det. idol er ikke talentiaden heller. Det er jo en sangkonkurranse. At folk (og av og til dommerne..) oppfatter det annerledes og stemmer etter andre kriterier, får bli deres avgjørelse. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Mariah Carey er for radbrekkende, Idol-Maria gir meg frysninger. Gode. det går rett og slett på musikksmak dette her. jeg personlig vil heller kjøpe meg en cd av sting, U2, outcast, tim christensen, deLillos, a-ha enn britney spears, mariah carey, whitney houston, tine osv. jeg synes maria er kjedelig, margaret, susanne og håkon er mye mer spennende. og jeg ville heller kjøpe en cd av en av dem enn av maria. det er min smak. idol må ikke vinnes av den deltakeren som er teknisk flinkest å synge. men den som er tøffest og har mest sjarm. mener jeg da. 0 Siter
nanna Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 det går rett og slett på musikksmak dette her. jeg personlig vil heller kjøpe meg en cd av sting, U2, outcast, tim christensen, deLillos, a-ha enn britney spears, mariah carey, whitney houston, tine osv. jeg synes maria er kjedelig, margaret, susanne og håkon er mye mer spennende. og jeg ville heller kjøpe en cd av en av dem enn av maria. det er min smak. idol må ikke vinnes av den deltakeren som er teknisk flinkest å synge. men den som er tøffest og har mest sjarm. mener jeg da. Jeg ville også heller kjøpt musikken du nevner først, så teorien din holder ikke mål. Jeg syns Maria _både_ er tøffest, flinkest og har best stemme. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Det er jo en sangkonkurranse. At folk (og av og til dommerne..) oppfatter det annerledes og stemmer etter andre kriterier, får bli deres avgjørelse. det er der du tar feil etter mitt skjønn. maria er teknisk flinkest. hadde dette vært talentiaden, hadde hun vunnet. men her vinner den som seerne har mest lyst til å kjøpe en skive av, eller gå på en konsert med. det har blitt sagt hele tiden. det er en sangkonkurranse, fordi deltakerne synger. det er ikke uten grunn at dommerne pusher på for å få deltakerne til å ikke bare stå rett opp og ned og synge. de skal være artister som selger stemmen og opptredenen sin. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 det er der du tar feil etter mitt skjønn. maria er teknisk flinkest. hadde dette vært talentiaden, hadde hun vunnet. men her vinner den som seerne har mest lyst til å kjøpe en skive av, eller gå på en konsert med. det har blitt sagt hele tiden. det er en sangkonkurranse, fordi deltakerne synger. det er ikke uten grunn at dommerne pusher på for å få deltakerne til å ikke bare stå rett opp og ned og synge. de skal være artister som selger stemmen og opptredenen sin. Stemmen og opptredenen ja. Og er det noe galt med en selvsikker opptreden? 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Jeg ville også heller kjøpt musikken du nevner først, så teorien din holder ikke mål. Jeg syns Maria _både_ er tøffest, flinkest og har best stemme. da har vi ulik mening, og det er jo greit nok. jeg mener absolutt teorien min holder mål. nok en gang, det handler ikke om å være teknisk flinkest. du syns maria er tøff, jeg syns det ikke. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Stemmen og opptredenen ja. Og er det noe galt med en selvsikker opptreden? nei, men i dette tilfellet liker jeg ikke artisten. en helt ærlig sak fra min side. hun er _flink_, men jeg har ikke henne som favoritt likevel. vinneren skal gi ut en skive og holde konserter. jeg kunne tenke meg å kjøpe og se margaret, susanne og håkon. jeg kunne ikke tenke meg å kjøpe og se trung, kjartan, maria, sandra, maren. (glemmer jeg noen nå? har det på følelsen) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 ikke i det hele tatt! jeg syns det er kjedelig å høre på henne. hun er _kjempeflink_ å synge. ikke noe problemer med å si det. men hun passer bedre i musikaler. mariah carey er ikke på topp lenger. en grunn til det? for kan noen synge, så er det henne. Men.. hadde du virkelig plassert henne i musikal-båsen om du ikke fra før visste at hun tilfeldigvis har holdt på med det? Hun har jo den rå stemmen, jeg har sett henne i Beat for beat og hun ga meg frysninger. Skal noen slå Susanne uten at jeg blir snurt, så er det Maria. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.