Gå til innhold

IDOL igjen...(hopp over hvis du ikke liker idolinnlegg)

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

nei, men i dette tilfellet liker jeg ikke artisten. en helt ærlig sak fra min side. hun er _flink_, men jeg har ikke henne som favoritt likevel.

vinneren skal gi ut en skive og holde konserter. jeg kunne tenke meg å kjøpe og se margaret, susanne og håkon. jeg kunne ikke tenke meg å kjøpe og se trung, kjartan, maria, sandra, maren. (glemmer jeg noen nå? har det på følelsen)

Hm.. Virker som mange er uenige med deg siden hun ligger øverst på rangeringer både her og der. Hun har heller ikke sittet "i stolen" enda.

Så vi får se. :-)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

17

• nanna

5

• amber sun

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mor i juni
Skrevet

det går rett og slett på musikksmak dette her. jeg personlig vil heller kjøpe meg en cd av sting, U2, outcast, tim christensen, deLillos, a-ha enn britney spears, mariah carey, whitney houston, tine osv.

jeg synes maria er kjedelig, margaret, susanne og håkon er mye mer spennende. og jeg ville heller kjøpe en cd av en av dem enn av maria. det er min smak.

idol må ikke vinnes av den deltakeren som er teknisk flinkest å synge. men den som er tøffest og har mest sjarm.

mener jeg da.

Går det på musikksmak..? Trodde det gikk på sjarmløshet jeg.

Skrevet

Men.. hadde du virkelig plassert henne i musikal-båsen om du ikke fra før visste at hun tilfeldigvis har holdt på med det?

Hun har jo den rå stemmen, jeg har sett henne i Beat for beat og hun ga meg frysninger. Skal noen slå Susanne uten at jeg blir snurt, så er det Maria. :-)

du har et poeng der...

innrømmer det, ikke sikkert jeg hadde tenkt det, selv om jeg tror jeg hadde.

veldig veldig mange av pop- og rockartister som er svært berømte og suksessfulle er egentlig ikke noe særdeles flinke å synge. men det er noe spesielt med dem eller gruppen likevel, som får fansen til å digge dem, kjøpe skiver og gå på konserter. og så er det igjen mange som slår igjennom fordi de har en rå stemme og er teknisk flinke. det ene følger ikke det andre. alt handler om smak og sjarm av en eller annen form.

Skrevet

Hm.. Virker som mange er uenige med deg siden hun ligger øverst på rangeringer både her og der. Hun har heller ikke sittet "i stolen" enda.

Så vi får se. :-)

bruker ikke penger på å stemme, jeg. og egentlig så bryr jeg meg ikke så veldig. jeg følger med, det gjør jeg.

om maria vinner, så er det mange som er uenige med meg om konserter og skivekjøp. en ærlig sak det også. den jeg heier på, _må_ ikke vinne, bare fordi jeg har denne som favoritt. skjønner at andre tenker annerledes og har annen smak.

Gjest mor i juni
Skrevet

bruker ikke penger på å stemme, jeg. og egentlig så bryr jeg meg ikke så veldig. jeg følger med, det gjør jeg.

om maria vinner, så er det mange som er uenige med meg om konserter og skivekjøp. en ærlig sak det også. den jeg heier på, _må_ ikke vinne, bare fordi jeg har denne som favoritt. skjønner at andre tenker annerledes og har annen smak.

Siden det er 8 deltakere igjen er det også sannsynligvis 8 favoritter rundt om i norges land. :-)

Skrevet

Går det på musikksmak..? Trodde det gikk på sjarmløshet jeg.

det også.

maria er sjarmløs, og er utenfor min musikksmak.

så det så. klarte ikke sette meg fast der, nei. ædda bædda...

tuller jeg

c",)

maria er flink, om hun vinner, så er det helt greit. jeg personlig skulle ønske at margaret vant. men samma det.

Skrevet

Siden det er 8 deltakere igjen er det også sannsynligvis 8 favoritter rundt om i norges land. :-)

kloke ord!

kan oppsummere og konkludere med at vi er enige om det.

c",)

Gjest mor i juni
Skrevet

det også.

maria er sjarmløs, og er utenfor min musikksmak.

så det så. klarte ikke sette meg fast der, nei. ædda bædda...

tuller jeg

c",)

maria er flink, om hun vinner, så er det helt greit. jeg personlig skulle ønske at margaret vant. men samma det.

Men de synger jo bare coverlåter..!

Liker du ikke sangene hun velger? *terge* :-)

Skrevet

Men de synger jo bare coverlåter..!

Liker du ikke sangene hun velger? *terge* :-)

må bare tilføye her, at jeg er enig i at det må være et _minstekrav_ av sangferdigheter for å vinne idol.

ble det bra?

njei, nja. sangvalg egentlig ikke. susanne eller margaret kunne valgt "hero", men fortsatt fått min stemme (om jeg hadde spandert den bort c",) ). dette fordi de hadde gjort den til _sin_ låt, fått den tøffet, rocka og soulet opp. maria synger den teknisk fryktelig bra......og det er alt!

Gjest papirtiger
Skrevet

Det som er saken med Maria (i mine øyne) er at hun er jo superpen, sexy når hun vil, har DEN stemmen som av og til gir gåsehud, men hun er jo totalt sjarmløs! Og et idol må vel ha sjarm?

Sjarmløs er ordet. Og kjedelig.

Skrevet

Håper Margaret eller Susanne vinner. Syns de er råest :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...