Gå til innhold

Stygge damer------............

Anbefalte innlegg

guerlain1365380663
Skrevet

Er så lei an stygge damer uten sminke,fett hår og kvisete slafsete hud.

Jeg jobber i ett parfymeri,

og 50 % av kundene er overvektige damer som kommer inn for og spørre om kjipe dårlige merker.

Kommer du med ett forslag,spør de feks om de trenger hjelp,så får du ett grynt tilbake..faen ikke min feil at damen er styggsom faen..

Hvorfor er det slik at stygge ,overvektige damer så uhøflige i forhold til de mere vellykkede damene?

Fortsetter under...

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

15

• Dorthe

10

• laguna1365380434

10

• guerlain1365380663

7

Skrevet

Fordi de er misunnelige vel og vet at det er masse jobb hvis de skal se likedan ut.

Gjest kjerringa mot strømmen
Skrevet

Jeg er stor (tykk om du vil) og bruker ikke de dyrest merkene, men spør jeg om råd er det for å få gode tips og jeg mottar svaret med en høftlig takk og kjøper det jeg føler passer meg. Noen ganger følger jeg rådet - andre ganger ikke. Men din karakteristikk av "meg" føler jeg var veldig generaliserende og faktisk til dels krenkende. Jeg er ikke stygg (tror jeg da ..) og jeg er en høflig og oppgående kunde.

Skrevet

Du verden.

Hvis du er like sur bak disken, er det ikke rart du får et grynt til svar,spør du meg.

guerlain1365380663
Skrevet

Du verden.

Hvis du er like sur bak disken, er det ikke rart du får et grynt til svar,spør du meg.

Er ikke sur bak disken,er faktisk veldig smilenede og høfelig og deler gladelig ut både prøver og gode råd..Men i 99 prosent av tilfelle der en kunde er sur og uhøffelig så er dama overvektig og lite pen...eller bare overvektig..hvor er det blitt av alle de glade overveltige menneskene som vandret rundt oss før..ja til Eli Rygg i portveien 2.............ærk

laguna1365380434
Skrevet

Hm. Jeg jobber også i butikk, dog andre varer.

Både de tykke og uskjønne oppfører seg nå pent spør du meg,og skiller seg ikke nevneverdi ut, sånn opførselsmessig.

Men hva Er det med småbarnsmødre?

Er det noen gruppe som skiller seg ut som sure, vanskelige, kravstore og tjatete så er det dem.

Sniker i køen og stjæler gjør de og. Og kjører enorme barnevogner inn overalt, særlig der det ikke er plass til dem, og lar unger som har vokst ut av vognstadiet herje som barbarer.

Fakta faen.

Annonse

guerlain1365380663
Skrevet

Både de tykke og uskjønne oppfører seg nå pent spør du meg,og skiller seg ikke nevneverdi ut, sånn opførselsmessig.

Er det noen gruppe som skiller seg ut som sure, vanskelige, kravstore og tjatete så er det dem.

Sniker i køen og stjæler gjør de og. Og kjører enorme barnevogner inn overalt, særlig der det ikke er plass til dem, og lar unger som har vokst ut av vognstadiet herje som barbarer.

Fakta faen.

så enig som overhode mulig,men de går på en god 2plass....

Gjest mor i juni
Skrevet

Og du kan ikke rettskrivning. Ingen er perfekt.

guerlain1365380663
Skrevet

Jo det kan jeg,men liker så godt at småfeite gravide damer skal få noe å henge seg opp i...

Gjest mor i juni
Skrevet

Jo det kan jeg,men liker så godt at småfeite gravide damer skal få noe å henge seg opp i...

Nei, du kan ikke det.

Gjest ja la oss generalisere
Skrevet

Og så har du alle de damene om jobber i parfymeri. Som er 45 og prøver fortvilt å late som de er 25, med så mye solarium at huden ser ut som pergament, lange røde plastnegler og så mye sminke at det renner ned i rynkene ved øynene. Hår som egentlig har blitt grått for ti år siden, og som de bleiker øverst og farger svart underst. For å være "in". Overlesset med juggel så de ser ut som dårlig pønta juletrær, og stinkende av sine egne altfor dyre dårlige parfymer. Mens de prøver å overtale deg til å kjøpe noe kitt som koster skjorta, bare fordi det har navnet fra en eller annen jævla homo italiener.

guerlain1365380663
Skrevet

Nei, du kan ikke det.

Jo jeg kan det, sura........

Skrevet

Fakta faen.

Hvorfor har folk sluttet å sette ungene i vogna igjen utenfor butikkene? Da de to eldste var små, var det forbudt å ta med vogna inn i butikken og de som var redde tok ungen på armen.

Annonse

Gjest mor i juni
Skrevet

Jo jeg kan det, sura........

Ja, for _jeg_ er den sure her.

*flire*

guerlain1365380663
Skrevet

Ja det er du..

guerlain1365380663
Skrevet

Og så har du alle de damene om jobber i parfymeri. Som er 45 og prøver fortvilt å late som de er 25, med så mye solarium at huden ser ut som pergament, lange røde plastnegler og så mye sminke at det renner ned i rynkene ved øynene. Hår som egentlig har blitt grått for ti år siden, og som de bleiker øverst og farger svart underst. For å være "in". Overlesset med juggel så de ser ut som dårlig pønta juletrær, og stinkende av sine egne altfor dyre dårlige parfymer. Mens de prøver å overtale deg til å kjøpe noe kitt som koster skjorta, bare fordi det har navnet fra en eller annen jævla homo italiener.

Den har vi ikke hørt før..

Dårlig unnskyldning for folk som ikke har penger og ett godt utseende...

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja det er du..

Dette svaret hørte vel ikke hjemme her? :-)

laguna1365380434
Skrevet

Hvorfor har folk sluttet å sette ungene i vogna igjen utenfor butikkene? Da de to eldste var små, var det forbudt å ta med vogna inn i butikken og de som var redde tok ungen på armen.

Det hadde jo vært det eneste fornuftige.. Jeg har hatt opp til 8 vogner i butikken på engang, der ingen viker, og ingen ser ut til å, i sine villeste fantasier, tro de er veien for noen. Eller at småjævlene kan være til sjenanse for andre kunder.

Ikke gidder de å stramme opp når ungene ødelegger ting eller griser rundt med klissfingre og brus og sånn heller.

Jeg mener det, som gruppe er de belastet!;-)

Skrevet

Kanskje fordi foreldre er mer redde enn før - muligens med god grunn...?

Gjest tjatjatja
Skrevet

Er ikke sur bak disken,er faktisk veldig smilenede og høfelig og deler gladelig ut både prøver og gode råd..Men i 99 prosent av tilfelle der en kunde er sur og uhøffelig så er dama overvektig og lite pen...eller bare overvektig..hvor er det blitt av alle de glade overveltige menneskene som vandret rundt oss før..ja til Eli Rygg i portveien 2.............ærk

Jeg lurer på hvor det har blitt av folk med i det minste normal intelligens...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...