Gå til innhold

Stygge damer------............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får du la ungen være igjen hjemme og ta turen alene. Skjønner godt at det ikke passer seg med unger i butikken laguna jobber.

Er ikke alltid like lett det da.

Fortsetter under...

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

15

• Dorthe

10

• laguna1365380434

10

• guerlain1365380663

7

Skrevet

Og så har du alle de damene om jobber i parfymeri. Som er 45 og prøver fortvilt å late som de er 25, med så mye solarium at huden ser ut som pergament, lange røde plastnegler og så mye sminke at det renner ned i rynkene ved øynene. Hår som egentlig har blitt grått for ti år siden, og som de bleiker øverst og farger svart underst. For å være "in". Overlesset med juggel så de ser ut som dårlig pønta juletrær, og stinkende av sine egne altfor dyre dårlige parfymer. Mens de prøver å overtale deg til å kjøpe noe kitt som koster skjorta, bare fordi det har navnet fra en eller annen jævla homo italiener.

Da jeg jobbet i butikk var det meget sjelden jeg møtte på noen sureog vanskelige kunder, men de gangene det skjedde var det nettopp de du beskriver her:

"Som er 45 og prøver fortvilt å late som de er 25, med så mye solarium at huden ser ut som pergament, lange røde plastnegler og så mye sminke at det renner ned i rynkene ved øynene. Hår som egentlig har blitt grått for ti år siden, og som de bleiker øverst og farger svart underst. For å være "in". Overlesset med juggel så de ser ut som dårlig pønta juletrær, og stinkende av sine egne altfor dyre dårlige parfymer."

:o)

Skrevet

Er ikke alltid like lett det da.

Det vet jeg. Jeg har brukt flere mnd på å komme meg opp i butikken der laguna jobber. Tør ikke ta med minstemannen dit. Han er av de som ikke klarer å holde fingrene fra fatet. Men i dag hadde jeg barnefri da.

Skrevet

Jo det kan jeg,men liker så godt at småfeite gravide damer skal få noe å henge seg opp i...

Hadde det ikke vært for at jeg etterstreber et visst nivå av saklighet og modenhet, så hadde jeg sagt: "stikk à, din lille drittunge!".

Men det sier jeg jo ikke :-)

"......................"

Skrevet

Det vet jeg. Jeg har brukt flere mnd på å komme meg opp i butikken der laguna jobber. Tør ikke ta med minstemannen dit. Han er av de som ikke klarer å holde fingrene fra fatet. Men i dag hadde jeg barnefri da.

O key.

Nå er det ikke noe problem med mine to største da,men hun minste ville jeg ikke akkurat ha sluppet løs der inne.Nettopp derfor er det tryggest å la henne sitte i vogna.

Men nå høres det ut til å være ganske trangt i den butikken, så da er det vel uaktuelt allikevel.

Gjest call me Al
Skrevet

Tviler på at noen så uintelligente som deg får jobb i et parfymeri.

Annonse

Gjest Rusle
Skrevet

Hvis du er så lei av stygge damer, bør du få deg en annen jobb hvor du ikke ser dem. Og de heller ikke deg.

Gjest heal the world
Skrevet

Er så glad jeg ikke er et menneske med slike holdninger!!

Men egne komplekser og frustrasjoner må vel få utløp et sted tenker jeg..

Gjest elisabeth
Skrevet

Sikker på at det ikke er speilet du ser på?

Gjest elisabeth
Skrevet

Og så har du alle de damene om jobber i parfymeri. Som er 45 og prøver fortvilt å late som de er 25, med så mye solarium at huden ser ut som pergament, lange røde plastnegler og så mye sminke at det renner ned i rynkene ved øynene. Hår som egentlig har blitt grått for ti år siden, og som de bleiker øverst og farger svart underst. For å være "in". Overlesset med juggel så de ser ut som dårlig pønta juletrær, og stinkende av sine egne altfor dyre dårlige parfymer. Mens de prøver å overtale deg til å kjøpe noe kitt som koster skjorta, bare fordi det har navnet fra en eller annen jævla homo italiener.

Bra sagt!

Gjest tergeren
Skrevet

Er ikke sur bak disken,er faktisk veldig smilenede og høfelig og deler gladelig ut både prøver og gode råd..Men i 99 prosent av tilfelle der en kunde er sur og uhøffelig så er dama overvektig og lite pen...eller bare overvektig..hvor er det blitt av alle de glade overveltige menneskene som vandret rundt oss før..ja til Eli Rygg i portveien 2.............ærk

Stakkar. Sliter du med dårlig selvbilde?

Kanskje folk ser på deg å tenker "herregud så stygg den dama var"

Gjest æsjamæj
Skrevet

Er det noen som misunner de oversminkede damene du ofte finner i parfyrmeriene?

NEEEI! Ofte ser de ut som russerhorer...

Annonse

Skrevet

Hvis du virkelig jobber i et parfymeri så er du en av hovedgrunnene til at jeg aldri gidder (evt. våger) gå inn i ett...

Skrevet

Er ikke sur bak disken,er faktisk veldig smilenede og høfelig og deler gladelig ut både prøver og gode råd..Men i 99 prosent av tilfelle der en kunde er sur og uhøffelig så er dama overvektig og lite pen...eller bare overvektig..hvor er det blitt av alle de glade overveltige menneskene som vandret rundt oss før..ja til Eli Rygg i portveien 2.............ærk

Hvis du har sett intervjuer med Eli Rygh (Rygg?) så har du sikkert fått med deg at hun slett ikke var så lykkelig som overvektig som hun ga uttrykke for den gangen...

Gjest toppers
Skrevet

Du er sikkert løsemiddelskadet, ellers hadde du funnet deg en annen jobb. Finnes ikke værre en slike overlegne, se på meg damer i parfymedisker. Kanskje på tide å vaske av et lag av all krem og parfyme du har lurt på deg?

Skrevet

Et spørsmål, bruker du de produktene du selger? Eller reiser du til nabobyen og kjøper sminke?

En gang jeg var på jakt etter en bra mascara, spurte jeg ekspeditrisen hvilken hun brukte (den så ok ut). Nei, den har jeg kjøpt andre steder, sa hun.

Pappa Bjørn
Skrevet

Har du postet problemene dine på psykiatri forum også

Gjest sandex
Skrevet

Stakkars stakkars guerlain... Tror du har et ALVORLIG problem :) Ganske latterlig egentlig!

Gjest sandex
Skrevet

Den har vi ikke hørt før..

Dårlig unnskyldning for folk som ikke har penger og ett godt utseende...

De som trenger slike lag med sminke - har ikke noe pent utseende.. men tror nok at du ønsker deg det ! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...