Gå til innhold

Stygge damer------............

Anbefalte innlegg

Gjest malun
Skrevet

Mener du seriøst at det er vellykket å jobbe i parfymeri?

Stusselig.

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

15

• Dorthe

10

• laguna1365380434

10

• guerlain1365380663

7

Skrevet

Du faller selvsagt inn i kategorien "vellykket"? :)

Jeg foreslår at du pusser litt på grammatikken din. Den gir meg ikke følelsen av at du er spesielt vellykket. Ikke den heller.

Gjest Daisy
Skrevet

Du faller selvsagt inn i kategorien "vellykket"? :)

Jeg foreslår at du pusser litt på grammatikken din. Den gir meg ikke følelsen av at du er spesielt vellykket. Ikke den heller.

Skal ikke mye utdannelse til å jobbe i parfymeri, vet du.

Om 30 år når hun sitter igjen med rynker og tykt lag foundation, sitter vi andre igjen med kunnskapen (og mange av oss er vakre også).

Skrevet

Hm. Jeg jobber også i butikk, dog andre varer.

Både de tykke og uskjønne oppfører seg nå pent spør du meg,og skiller seg ikke nevneverdi ut, sånn opførselsmessig.

Men hva Er det med småbarnsmødre?

Er det noen gruppe som skiller seg ut som sure, vanskelige, kravstore og tjatete så er det dem.

Sniker i køen og stjæler gjør de og. Og kjører enorme barnevogner inn overalt, særlig der det ikke er plass til dem, og lar unger som har vokst ut av vognstadiet herje som barbarer.

Fakta faen.

Hehehe

Skrevet

Hvorfor har folk sluttet å sette ungene i vogna igjen utenfor butikkene? Da de to eldste var små, var det forbudt å ta med vogna inn i butikken og de som var redde tok ungen på armen.

Jeg ville aldri satt igjen vognen igjen ute, med eller uten unge. Hadde alltid veske og masse greier under.

Og hvordan skal man shoppe med en unge under armen???

Skrevet

Det vet jeg. Jeg har brukt flere mnd på å komme meg opp i butikken der laguna jobber. Tør ikke ta med minstemannen dit. Han er av de som ikke klarer å holde fingrene fra fatet. Men i dag hadde jeg barnefri da.

Hvor er det laguna jobber, da?

Skrevet

Det hadde jo vært det eneste fornuftige.. Jeg har hatt opp til 8 vogner i butikken på engang, der ingen viker, og ingen ser ut til å, i sine villeste fantasier, tro de er veien for noen. Eller at småjævlene kan være til sjenanse for andre kunder.

Ikke gidder de å stramme opp når ungene ødelegger ting eller griser rundt med klissfingre og brus og sånn heller.

Jeg mener det, som gruppe er de belastet!;-)

Trist at ikke folk gidder å lære ungene sine å ta hensyn til andre og oppføre seg.

Skrevet

Fordi de er misunnelige vel og vet at det er masse jobb hvis de skal se likedan ut.

Ja, der har du selvsagt svaret.

Skrevet

Hm. Jeg jobber også i butikk, dog andre varer.

Både de tykke og uskjønne oppfører seg nå pent spør du meg,og skiller seg ikke nevneverdi ut, sånn opførselsmessig.

Men hva Er det med småbarnsmødre?

Er det noen gruppe som skiller seg ut som sure, vanskelige, kravstore og tjatete så er det dem.

Sniker i køen og stjæler gjør de og. Og kjører enorme barnevogner inn overalt, særlig der det ikke er plass til dem, og lar unger som har vokst ut av vognstadiet herje som barbarer.

Fakta faen.

er det noen som sniker i køen og oppfører seg som om verden var til for dem, så er det eldre damer. de kan være så frekke av jeg av og til får lyst til å dytte til dem så stokk og rullator fyker.

Skrevet

Jeg var innom en Cubus idag for å kjøpe klær. Fant det jeg skulle ha og gikk til disken. Ikke en sjel var å se - verken i avdelingen eller bak kassen. Jeg så meg litt rundt, og fikk øye på noen berter som sto borte ved sminken. DER STO ALLE FIRE BUTIKKANSATTE OG PRØVDE SMINKE. Ingen av dem kikket opp, men fniste og dollet seg videre. Jeg spurte: "Unnskyld, er det noen som kan ta kassen?"

Vet du hvilken reaksjon jeg fikk? De så på hverandre, den ene dultet til en annen og sa, mens hun himlet: "Hun der spør om det er noen i kassen, ass." Hvorpå den dultede reiser seg motvillig, sakte opp - sender et megetsigende blikk til de andre fjortissene og går motvillig mot meg.

Trenger jeg å si at hun fortsatte å være nedlatende og himlende mens hun ekspederte?

Var det deg, kanskje?

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg var innom en Cubus idag for å kjøpe klær. Fant det jeg skulle ha og gikk til disken. Ikke en sjel var å se - verken i avdelingen eller bak kassen. Jeg så meg litt rundt, og fikk øye på noen berter som sto borte ved sminken. DER STO ALLE FIRE BUTIKKANSATTE OG PRØVDE SMINKE. Ingen av dem kikket opp, men fniste og dollet seg videre. Jeg spurte: "Unnskyld, er det noen som kan ta kassen?"

Vet du hvilken reaksjon jeg fikk? De så på hverandre, den ene dultet til en annen og sa, mens hun himlet: "Hun der spør om det er noen i kassen, ass." Hvorpå den dultede reiser seg motvillig, sakte opp - sender et megetsigende blikk til de andre fjortissene og går motvillig mot meg.

Trenger jeg å si at hun fortsatte å være nedlatende og himlende mens hun ekspederte?

Var det deg, kanskje?

Det var ikke meg :o)

Men herre gud, for noen ansatte. Og slik vil de fortsette til noen klager.

Skrevet

Det var ikke meg :o)

Men herre gud, for noen ansatte. Og slik vil de fortsette til noen klager.

Hadde jeg hatt bedre tid skulle jeg spurt om navnet hennes, og navnet på sjefen. :P Tenker hun hadde fått seg en liten vekker da.

Skrevet

Var det deg, kanskje?

Hadde jeg vært deg i dag, så hadde jeg slengt varene i fanget på'a og gått.

laguna1365380434
Skrevet

Trist at ikke folk gidder å lære ungene sine å ta hensyn til andre og oppføre seg.

Ja, jeg lurer litt nå og da.

Jeg mener å huske at jeg ikke fikk herje som jeg ville offentlig, i hvertfall.

Jeg synes det er påfallende mange som gir F.

Her om dagen var det en liten unge som rev ned en hel rack med blader, og foreldrene hadde tenkt å bare gå uten å rydde.

Jeg ba de hjelpe meg og ordne, og da gjorde de det, men de hadde faktisk tenkt å bare stikke:-o

laguna1365380434
Skrevet

er det noen som sniker i køen og oppfører seg som om verden var til for dem, så er det eldre damer. de kan være så frekke av jeg av og til får lyst til å dytte til dem så stokk og rullator fyker.

*lol* :-)

sant nok..

Har sett dem i aksjon i kassa på Rimi, men det er ganske få gamle damer som handler hos oss så jeg slipper å irritere meg der..

De få som gjør er ofte søte og rare..:)

Gjest strandhai
Skrevet

Hadde jeg hatt bedre tid skulle jeg spurt om navnet hennes, og navnet på sjefen. :P Tenker hun hadde fått seg en liten vekker da.

Syns du var veldig snille mot henne jeg. Men en ting kan jeg fortelle deg, utfra egen erfaring, det nytter ikke å spørre om navn. Der jeg jobber blir jeg bedt om å oppgi navnet mitt stadig vekk av misfornøyde kunder som ikke liker reglene vi har på badet. Vel, synd for dem. Vil de klage, får de sende et brev til stedets adresse.

laguna1365380434
Skrevet

Syns du var veldig snille mot henne jeg. Men en ting kan jeg fortelle deg, utfra egen erfaring, det nytter ikke å spørre om navn. Der jeg jobber blir jeg bedt om å oppgi navnet mitt stadig vekk av misfornøyde kunder som ikke liker reglene vi har på badet. Vel, synd for dem. Vil de klage, får de sende et brev til stedets adresse.

Jeg har blitt klaget på to ganger, men det var så absurd at det selvsagt ikke var noe farlig å oppgi navnet det i det hele tatt:)

Det var en dame som mente jeg spilte "upassende bråkemusikk" i butikken så hun ikke klarte å tenke.. Da spilte jeg gammel Stones!:-D (jeg jobber et sted som selger musikk..)

Og ei som var rasende på meg fordi sjefen min ikke var tilstede akkurat når hun kom innom..Hun ville selge ham noe(som om jeg kontrollerer når han er der..)

Dessuten ble jeg klaget på i USA en gang, også for noe totalabsurd.. (men litt mindre uskyldig dog.. Damen hadde lest på leppene mine at jeg mumlet bitch da hun bosset meg rundt ved friolatoren og forandret bestillinger og sto på.. Men jeg fikk full oppreisning. Når sjefen min ble konfrontert med det inntruffne mente hun at "jammen det er du jo" :-) Vi hadde hatt mange episoder med henne, bare så det er sagt..)

Så det gjør ikke meg noe å si navnet mitt, de får klage vekk.

Dessuten ble jeg selvsagt klaget på på bar, men det var stort sett av folk som hadde fått for mye som klagde der og da, de forfulgte det sjelden dagen etter..:-)

Skrevet

Jeg ville aldri satt igjen vognen igjen ute, med eller uten unge. Hadde alltid veske og masse greier under.

Og hvordan skal man shoppe med en unge under armen???

Vi klarte jo det før da.

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg har blitt klaget på to ganger, men det var så absurd at det selvsagt ikke var noe farlig å oppgi navnet det i det hele tatt:)

Det var en dame som mente jeg spilte "upassende bråkemusikk" i butikken så hun ikke klarte å tenke.. Da spilte jeg gammel Stones!:-D (jeg jobber et sted som selger musikk..)

Og ei som var rasende på meg fordi sjefen min ikke var tilstede akkurat når hun kom innom..Hun ville selge ham noe(som om jeg kontrollerer når han er der..)

Dessuten ble jeg klaget på i USA en gang, også for noe totalabsurd.. (men litt mindre uskyldig dog.. Damen hadde lest på leppene mine at jeg mumlet bitch da hun bosset meg rundt ved friolatoren og forandret bestillinger og sto på.. Men jeg fikk full oppreisning. Når sjefen min ble konfrontert med det inntruffne mente hun at "jammen det er du jo" :-) Vi hadde hatt mange episoder med henne, bare så det er sagt..)

Så det gjør ikke meg noe å si navnet mitt, de får klage vekk.

Dessuten ble jeg selvsagt klaget på på bar, men det var stort sett av folk som hadde fått for mye som klagde der og da, de forfulgte det sjelden dagen etter..:-)

he heh he...festlig.Ikkeno er som når kunden tar feil!!:-)

Men jeg gir aldri ut navnet mitt uansett. Det er så mye rart ute å går. Vil de klage, så får de gjøre det direkte til sjefen. Det er ingen sak for han å finne ut hvem som var på jobb til enhver tid.

Har aldri opplevd at noen har forfulgt "klagene" sine...store ord, vettu!^_^

Skrevet

Hvor er det laguna jobber, da?

I en av sjappene litt høyere opp her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...