Gå til innhold

Stygge damer------............

Anbefalte innlegg

Gjest halogen
Skrevet

"en aldri så liten tvillingvogn" var vel en liten selvmotsigelse? *S*

*S*

Jeg har kommet dithen at jeg ikke syns en tvillingvogn er stor. Vi har jo bare en Simo Tvilling kombi-vogn, 80 cm bred. Alle andre vogner er jo små og puslete i forhold! :-)

Vi må bruke kassene for rullestolbrukere for å komme ut av butikkene... :-)

Bitte-bitte-bitte-liten vogn! :-)

Fortsetter under...

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

15

• Dorthe

10

• laguna1365380434

10

• guerlain1365380663

7

Skrevet

*S*

Jeg har kommet dithen at jeg ikke syns en tvillingvogn er stor. Vi har jo bare en Simo Tvilling kombi-vogn, 80 cm bred. Alle andre vogner er jo små og puslete i forhold! :-)

Vi må bruke kassene for rullestolbrukere for å komme ut av butikkene... :-)

Bitte-bitte-bitte-liten vogn! :-)

*S*

Skrevet

Interessant problemstilling. Nesten like interessant som denne:

Hvorfor er utseendet til parfymebutikkdamer ekstremt grelt? Det er rett og slett uhyggelig å oppsøke et parfymeri.

Er dere ordentlige mennesker, spilles det alltid inn en eller annen grøsserfilm eller får dere rett og slett prosenter jo mer dere sparkler på?

Gjest vi føler med deg
Skrevet

Du virker ganske mislykket lille venn. Tenk å ha en jobb som gjør deg så ulykkelig. Stakkar. Tenk å måtte bruke en hel dag på å ordne deg, for at du skal kunne vise deg fram. Stakkar.

laguna1365380434
Skrevet

Det JEG irriterer meg over er butikker som faen meg er så trange og jævlige at det er teknisk umulig å komme fram med en aldri så liten tvillingvogn!

Det er merkelig at de som driver butikk ikke skjønner at småbarnsmødre også er kunder, og legger igjen massevis av penger i butikkene deres.

Og nei - jeg setter aldri vogna igjen på utsiden av butikken - og ja - en tvillingvogn tar mye plass! Selv dagligvarebutikker er et problem.

Butikken er ikke primært myntet på verken unger eller mødrene deres, så lenge de må drasse rundt på alt pikkpakket ihvertfall.

Jeg synes overhodet ikke alt skal tilrettelegges for småbarnsforeldre og vogntogene deres. De kan jaggu inrette seg sjæl fra tid til annen.

Dessuten legger de igjen småpenger, men bruker desto mer av de ansattes tid, ressuser og tålmodighet.:-P

Gjest papirtiger
Skrevet

Hehe, deg er det virkelig synd på.

Forøvrig, parfymeri kassadamer ser som oftest ikke bra ut. Less is more er HELT ukjent for dere.

Annonse

Gjest halogen
Skrevet

Butikken er ikke primært myntet på verken unger eller mødrene deres, så lenge de må drasse rundt på alt pikkpakket ihvertfall.

Jeg synes overhodet ikke alt skal tilrettelegges for småbarnsforeldre og vogntogene deres. De kan jaggu inrette seg sjæl fra tid til annen.

Dessuten legger de igjen småpenger, men bruker desto mer av de ansattes tid, ressuser og tålmodighet.:-P

Si meg hvor du jobber, og jeg lover - jeg skal aldri sette mine ben (eller barnevogner) i din butikk! :-)

Når man ekskluderer en så stor kundegruppe som alle med barnevogn, ekskluderer man samtidig alle som er bevegelseshemmet.

Er det flere som er uønsket i din butikk? Feite folk, for eksempel? De kunne jo rive ned noe når de snudde seg rundt. Hva med eldre? Ser dårlig gjør de ofte og. :-)

Skrevet

"Butikken er ikke primært myntet på verken unger eller mødrene deres, så lenge de må drasse rundt på alt pikkpakket ihvertfall.

"

- hvem er butikken rettet mot, da? Småbarnsforeldre er jo en STOR og versatil gruppe, i alle yrker, med alle interesser og i alle samfunnslag.

Gjest halogen
Skrevet

"Butikken er ikke primært myntet på verken unger eller mødrene deres, så lenge de må drasse rundt på alt pikkpakket ihvertfall.

"

- hvem er butikken rettet mot, da? Småbarnsforeldre er jo en STOR og versatil gruppe, i alle yrker, med alle interesser og i alle samfunnslag.

Skjønner du ikke det? :-) De unge, trendy, pengesterke, må du da forstå! :-)

Subbete småbarnsmødre som kanskje ikke en gang har sminket seg er det da ingen som vil ha innafor dørene. :-)

Skrevet

Skjønner du ikke det? :-) De unge, trendy, pengesterke, må du da forstå! :-)

Subbete småbarnsmødre som kanskje ikke en gang har sminket seg er det da ingen som vil ha innafor dørene. :-)

:-)

Ja, for med en gang man blir foreldre, svinges tryllestaven over oss, slik at vi som var unge, trendy og pengesterke blir magisk forvandlet til gamle, stygge og fattige ;-)

At jeg kunne glemme det!

Skrevet

Du kan få jobb i vår internettbutikk, så slipper du å se alle kundene:-)

laguna1365380434
Skrevet

Si meg hvor du jobber, og jeg lover - jeg skal aldri sette mine ben (eller barnevogner) i din butikk! :-)

Når man ekskluderer en så stor kundegruppe som alle med barnevogn, ekskluderer man samtidig alle som er bevegelseshemmet.

Er det flere som er uønsket i din butikk? Feite folk, for eksempel? De kunne jo rive ned noe når de snudde seg rundt. Hva med eldre? Ser dårlig gjør de ofte og. :-)

Nei, det er kun småbarnsmødre som er så jævlige.

Alle andre klarer stort sett å oppføre seg..;)

laguna1365380434
Skrevet

"

Tja, om de klarer å løsrive seg å sette igjen vogn, attitude og pikkpakk et annet sted er de selvsagt hjertelig velkommen.

Om ikke står jeg gladelig over;)

Annonse

Skrevet

Hehe, deg er det virkelig synd på.

Forøvrig, parfymeri kassadamer ser som oftest ikke bra ut. Less is more er HELT ukjent for dere.

Heelt enig med papirtiger!

Skrevet

Jo jeg kan det, sura........

Åh, nå skjønner jeg, guerlain!

Du er utplassert i et parfymeri i arbeidsuken! Jeg trodde først du var ferdig med grunnskolen, men forstår at du ikke er det.

Du har mye å lære ennå.

Godt tips: Gå også 3-årig videregående skole.

Håper holdningene dine bedrer seg etter hvert.

Gjest Det er Inviduelt
Skrevet

Vil bare si at det er invdiuelt fra person til person om hvor høffelige dem er uavhengig av overvekt eller ikke...

Du har nok vært veldig uheldig og har bare truffet på de antall % av overvektige kvinnfolk som er såkalt uhøffelige...

Har faktisk også opplevd at normalvektige og undervektige folk også er uhøffelige, så det er ikke bare typisk for overvektige damer...

Kjenner selv noen overvektige damer som er veldig hyggelige og høffelige jeg...

Gjest halogen
Skrevet

Nei, det er kun småbarnsmødre som er så jævlige.

Alle andre klarer stort sett å oppføre seg..;)

Så .... egentlig ... hva er det eksakt du mener småbarnsmødre er så ille på?

Noe de gjør? Eller at de ER småbarnsmødre? Eller er det barnevognene du ikke tåler å se?

Du må jo skjønne det at med dagens lange permisjoner for småbarnsmødre, så finnes det drøssevis av dem som er hjemme med baby - og som dermed har med seg barnevogn overalt hvor de går. :-)

Herregud, da jeg begynte å jobbe igjen følte jeg meg rett og slett NAKEN når jeg gikk nedover gata uten vogn. :-)

laguna1365380434
Skrevet

Så .... egentlig ... hva er det eksakt du mener småbarnsmødre er så ille på?

Noe de gjør? Eller at de ER småbarnsmødre? Eller er det barnevognene du ikke tåler å se?

Du må jo skjønne det at med dagens lange permisjoner for småbarnsmødre, så finnes det drøssevis av dem som er hjemme med baby - og som dermed har med seg barnevogn overalt hvor de går. :-)

Herregud, da jeg begynte å jobbe igjen følte jeg meg rett og slett NAKEN når jeg gikk nedover gata uten vogn. :-)

Det ser ut til at en masse mødre ikke nærer noen forståelse for at ikke alle andre i hele verden synes avkommet er like vidunderlig som de selv synes..;)

Der de lar dem gå på fri dressur med ketchup, brus is og faen og hans oldemor..

Dessuten FORLANGER de jo at alt skal være ship shape tilrettelagt for vogner og småunger, hvilket jeg er vilt uenig i.

Ting beregnet på barn skal selvsagt være tilrettelagt for barn. resten av verden trenger IKKE å være det..Synes jeg oppriktig.

Butikken jeg jobber i sikter seg ikke spesielt inn på denne målgruppa, og vil de kjøpe får de oppføre seg som de andre kundene;)

Og, tilbake igjen til hovedsvaret mitt, det GJØR de faktisk ikke.

Mener jeg å ha observert. Gang på gang..

Det finnes selvsagt ærlige unntak.. I dag var det f.eks to sinnsykt søte og veloppdragne småttiser i butikken og kjøpte seg litt tegneserier og sånn. De fikk gratis pokemon av meg, og ellers upåklagelig respons og service, såklart;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...