Gå til innhold

skal på fest i morgen..

Anbefalte innlegg

guerlain1365380663
Skrevet

Imorgen så skal jeg fylle boblebadet mitt med vann og dråper med Shiseido sin deilige beroligende badeolje.

Så skal jeg etter på peele huden og den fantastike kroppen min med den nyeste peeling kremmen fra YSL..

Så skal kroppen min smøres inn i den deiligste bodylotion i verden nemlig La Praire sin krystall lotion som er fylt av lys og varme...

Ansiktet som allerede har fått smake Dior sin fuktighetsmaske og La praire sin fantasiske skin Caviar krem, er nå klart for diskre make up..

gyllen foundation,solpudder med krystaller,sotet svarte sexye øyne,og en skikkelig glossete deilig munn..

Krype inn i den lille sorte Versace drakten min,også løpe opp trappen til ett glass duggfrisk Champagene,mens min mann ser forelsket bort på meg i sin sreddersydde dress..

Gleder meg så masse til i morgen..

Gjest kjerringa mot strømmen
Skrevet

Ha en flott kveld !

Skrevet

Ønsker deg en kveld like strålende som drømmene dine lagde den i dag...

:)

guerlain1365380663
Skrevet

Ønsker deg en kveld like strålende som drømmene dine lagde den i dag...

???Drømmer ikke jeg,det er sant..Ikke alle som har et slikt liv som deg da..

Skrevet

???Drømmer ikke jeg,det er sant..Ikke alle som har et slikt liv som deg da..

Ehhh...hva mener du med det ?

Skrevet

Ehhh...hva mener du med det ?

Glem dette mennesket!!!

Hun vil bare imponere!

Hun vet at de fleste ikke lever i "hollyworld"

Skrevet

Glem dette mennesket!!!

Hun vil bare imponere!

Hun vet at de fleste ikke lever i "hollyworld"

Jeg mente jo ikke noe vondt med det...tvert i mot...

Hvis jeg går og gleder meg og ser for meg morgendagen så kaller jeg det å drømme...

ergo...jeg ønsket henne akkurat den flotte kvelden hun hadde gått og ønsket seg i dag...

Men skitt au...samma for meg...

Skrevet

*Pjuke*

Så mange dufter sammen lager vel kvalme vel????

Gjest Dolyanna
Skrevet

Ja, du som er så grinete må vel ha alt det der for å se noenlunde spiselig ut.

Gjest shiseido
Skrevet

Hva i all verden gjør du her inne da;du som har et så fantastisk liv?Du har vel bedre ting å bedrive??

Gjest sparkelguri
Skrevet

Og hvor gammel er du? Enten er du en fjollete homo som skal på dragshow, eller ei hjernedød merr som har nerver og fylleangst før showet starter :)

Trallalala *hyler av latter*

Skrevet

Måtte du drukne i kremkrukka...

*gapskratter* Som om jeg skulle sagt det sjøl! Det var ei "imponerende" liste.. :)

Skrevet

Kos deg du.

Men du bør kanskje jobbe litt med andre ting ved deg selv også.

Ellers kan mannen din fort gå lei vet du.

Skrevet

Hva er galt med huden din, siden den trenger så mange produkter?

Gjest du stinker
Skrevet

Så du tilhører altå gruppen 45 åringer som må skjule sin permamenttørre hud, som må farge sitt flisete grå hår.

Du er så kvalm når du prøver å være ironisk at jeg nesten spyr av deg.

Gjest Rusle
Skrevet

Du som jobber i et parfymeri skulle vel ikke ha råd til de merkene du ramser opp.

Gjest elisabeth
Skrevet

Det høres skikkelig deilig ut! Så fint at du tar deg tid til en selvpleiedag, viktig det!

Kos deg og nyt det!

Gjest elisabeth
Skrevet

Det høres skikkelig deilig ut! Så fint at du tar deg tid til en selvpleiedag, viktig det!

Kos deg og nyt det!

..det jeg sa. Leser på tråden under at du er så mye bedre enn alle andre.

Gi f..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...