Gå til innhold

skal på fest i morgen..

Anbefalte innlegg

Gjest En fisk
Skrevet

Heldigvis slipper jeg det er. Fornøyd med meg selv. Maskara og øyenskygge, og jeg er klar!

Gjest unneren
Skrevet

..det jeg sa. Leser på tråden under at du er så mye bedre enn alle andre.

Gi f..

Hva vet du om at hun er mye bedre enn alle andre?? Er ikke det en fortolkning som skjer oppe i hode ditt?? At guerlain liker/og tar seg råd til ting du kanskje ikke setter pris på, betyr vel ikke at hun ikke fortjener å hygge seg litt. Merker jeg et snev av misunnelse her?

Skrevet

Hva vet du om at hun er mye bedre enn alle andre?? Er ikke det en fortolkning som skjer oppe i hode ditt?? At guerlain liker/og tar seg råd til ting du kanskje ikke setter pris på, betyr vel ikke at hun ikke fortjener å hygge seg litt. Merker jeg et snev av misunnelse her?

Les tråden "Stygge damer-------" under her, startet av nettopp guerlain.

Gjest unneren
Skrevet

Kos deg!! Ikke la misunnelige bedrevitere ødelegge kvelden. Livet er til for å leves, penger til for å brukes!

Gjest elisabeth
Skrevet

Samme tenkte jeg først. Synes det var rart at hun bare fikk stygge kommentarer. Så leste jeg tråden nedenfor, og synet på henne ble helt forandret. derfor trakk jeg tilbake det positive jeg skrev.

Misunnelig på en slik dame, nei!

Gjest ikke unner
Skrevet

Les tråden "Stygge damer-------" under her, startet av nettopp guerlain.

Nå skjønner jeg! Forsto ikke hvorfor hun bare fikk dritt. Da forstår jeg dere bedre!! Vel, det kan ikke være greit å ha slike begrensninger.

Gjest Dolyanna
Skrevet

Er så flott med støtteinnlegg til seg selv. :-)

Gjest ikke unner
Skrevet

Samme tenkte jeg først. Synes det var rart at hun bare fikk stygge kommentarer. Så leste jeg tråden nedenfor, og synet på henne ble helt forandret. derfor trakk jeg tilbake det positive jeg skrev.

Misunnelig på en slik dame, nei!

Sorry. Tok feil!! Forstår dere bedre nå!!

Gjest Dolyanna
Skrevet

Sorry. Tok feil!! Forstår dere bedre nå!!

OK, jeg trodde du hadde lest det. Sorry! ;-)

Pappa Bjørn
Skrevet

Lykke til frue, og hils de andre på ambassaden.*L*

Gjest malun
Skrevet

...men når skal du få tid til å øve på rettskriving, da?

Gjest Daisy
Skrevet

...men når skal du få tid til å øve på rettskriving, da?

*s*

Skrevet

'mens min mann ser forelsket bort på meg i sin sreddersydde dress..'

Er det ikke bedre at du har på deg kjolen? Skjønner forresten ikke hvorfor du måtte krype inn i den, litt sliten etter alt du må gjøre for å se noenlunde brukbar ut kanskje?

Ha en vellykket aften!

Gjest strandhai
Skrevet

Og hvor gammel er du? Enten er du en fjollete homo som skal på dragshow, eller ei hjernedød merr som har nerver og fylleangst før showet starter :)

Trallalala *hyler av latter*

"Enten er du en fjollete homo som skal på dragshow..."

Vi sier ingenting galt om homser som liker seg på dragshow, gjør vi vel??^_^

Jeg skal på mitt første dragshow en gang i mai. Gleder meg enormt! Ville aldri gått i drag selv da, men det her handler om å respektere folk for den de er. Hvis noen liker å være fjollete (dog innenfor rimelighetens grenser, selvfølgelig) eller å gå i drag, så la de nå få gjøre det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...