Rubia Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Når vi legger til en kontakt så får jo "kontakten" beskjed om det... Skjer det noe om vi stryker en person fra lista vår...foregår det i det stille eller får motparten en beskjed på det ? 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det foregår i det stille. Hvis du velger å blokkere personen kommer han/hun bare til å se deg offline. Hvis du velger å ikke blokkere han/hun kan personen sende deg meldinger selv om h*n ikke står på din liste, og kommer fortsatt til å se deg online/offline. 0 Siter
Rubia Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Det foregår i det stille. Hvis du velger å blokkere personen kommer han/hun bare til å se deg offline. Hvis du velger å ikke blokkere han/hun kan personen sende deg meldinger selv om h*n ikke står på din liste, og kommer fortsatt til å se deg online/offline. Tusen takk Åsemor 0 Siter
Lenny Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det foregår i det stille. Men motparten kan finne ut at vedkommende er fjernet av lista di ved å aktivt lete opp: Verktøy -> Alternativer -> Personvern -> Hvilke brukere har lagt meg til kontaktlistene [vis] 0 Siter
Rubia Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Det foregår i det stille. Men motparten kan finne ut at vedkommende er fjernet av lista di ved å aktivt lete opp: Verktøy -> Alternativer -> Personvern -> Hvilke brukere har lagt meg til kontaktlistene [vis] Okey...tusen takk, Lenny. 0 Siter
Rubia Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Det foregår i det stille. Men motparten kan finne ut at vedkommende er fjernet av lista di ved å aktivt lete opp: Verktøy -> Alternativer -> Personvern -> Hvilke brukere har lagt meg til kontaktlistene [vis] Når jeg tar valget "hvilke brukere har lagt deg til i listen sin"... er det der jeg da ser hvem som kan se påloggingsstatusen min? 0 Siter
Lenny Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Når jeg tar valget "hvilke brukere har lagt deg til i listen sin"... er det der jeg da ser hvem som kan se påloggingsstatusen min? Den viser alle som har deg ført opp på listene sine (og som dermed kan se pålogginsstatusen din ja). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.