laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg får inn noen penger fast den 28. hver måned. Denne gangen blir det en søndag. Er det noen sjanse for at de kommer etter midnatt nå? *håpe* De var ikke der i formiddag.. Eller er det slik at jeg må vente helt til mandag? Jeg er griseblakk og fintenker muligheter for kroner. Hva med overtrekk, er midnattstrikset udatert overalt eller finnes det smutthull fortsatt? (Postbanken vi alle kunne stole på i krisestunder er blitt oppdatert:-() Noen med peil? 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg ville trodd de hadde kommet inn i dag, men siden de ikke var der i formiddag så er jeg ikke sikker lenger. Jeg får lønn 7.april neste mnd men den faste datoen er egentlig 12. Kommer kanskje an på hvem du får pengene fra. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Jeg ville trodd de hadde kommet inn i dag, men siden de ikke var der i formiddag så er jeg ikke sikker lenger. Jeg får lønn 7.april neste mnd men den faste datoen er egentlig 12. Kommer kanskje an på hvem du får pengene fra. Fast trekk fra bestemor. Det skal altså være inne på min konto den 28(og det har gått som smurt tilo nå). Er det noe vits i å løpe bort på 7-11 i tolvtiden eller blir det bare skuff tror du?:-/ 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Fast trekk fra bestemor. Det skal altså være inne på min konto den 28(og det har gått som smurt tilo nå). Er det noe vits i å løpe bort på 7-11 i tolvtiden eller blir det bare skuff tror du?:-/ Når det er fra bestemor tviler jeg på at den kommer før 28. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Når det er fra bestemor tviler jeg på at den kommer før 28. Åffer det? *forvirret* Hva slags penger kommer før og etter fast trekk datoer? Er det forskjeller her? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Fast trekk fra bestemor. Det skal altså være inne på min konto den 28(og det har gått som smurt tilo nå). Er det noe vits i å løpe bort på 7-11 i tolvtiden eller blir det bare skuff tror du?:-/ Kan du ikke ringe kontoen da, eller sjekke nettbanken? Kjenner ingen flere smutthull nå. Dritt med den nye postbankautomaten. Den rappet forresten 1000 spenn av meg forrige uke og jeg måtte skrike ganske bra for å få dem tilbake. Jeg skal ikke bruke den minibanken nei. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Kan du ikke ringe kontoen da, eller sjekke nettbanken? Kjenner ingen flere smutthull nå. Dritt med den nye postbankautomaten. Den rappet forresten 1000 spenn av meg forrige uke og jeg måtte skrike ganske bra for å få dem tilbake. Jeg skal ikke bruke den minibanken nei. Den var kjip! Godt det ordnet seg da! Jeg har loket bort koden min, så jeg får ikke brukt nettbank eller telefon.. Jeg får prøve å se etter midnatt om det har kommet inn noen kroner. Men skjer det egentlig noen sånne transakjsjoner etter bankens stengetid på fredager? Her er jeg blank. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Den var kjip! Godt det ordnet seg da! Jeg har loket bort koden min, så jeg får ikke brukt nettbank eller telefon.. Jeg får prøve å se etter midnatt om det har kommet inn noen kroner. Men skjer det egentlig noen sånne transakjsjoner etter bankens stengetid på fredager? Her er jeg blank. Det tror jeg ikke. Jeg tror du må vente til mandag. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Det tror jeg ikke. Jeg tror du må vente til mandag. Neineineineinei!!! Usj! Dette blir en lystig helg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Neineineineinei!!! Usj! Dette blir en lystig helg! Min er like lystelig. Tror ikke jeg gidder å stå opp i morgen. kan jo ligge å lese bok isteden. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Åffer det? *forvirret* Hva slags penger kommer før og etter fast trekk datoer? Er det forskjeller her? Hmm... Sånn som jeg tror det er så blir pengene dine disponible på søndag, mens selve transaksjonen ikke skjer før på mandag. Så jeg vil tro du kan bruke penger på søndag. Men min lønn får jeg den fredagen før hvis lønningsdagen er på en søndag fordi folkene på lønningskontoret ikke er på jobb på en søndag. Men det blir jo annerledes når trekket er satt opp fast en gang i mnd. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Min er like lystelig. Tror ikke jeg gidder å stå opp i morgen. kan jo ligge å lese bok isteden. Tror jeg gjør samme.. Blir i sengen til mandagmorgen. Men det er jo så gudsjammerlig lenge til! Dette er krise. Jeg får nok heller stå opp i morgen og være innovativ. Forsøksvis. Kanskje jeg kan få forskudd. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Hmm... Sånn som jeg tror det er så blir pengene dine disponible på søndag, mens selve transaksjonen ikke skjer før på mandag. Så jeg vil tro du kan bruke penger på søndag. Men min lønn får jeg den fredagen før hvis lønningsdagen er på en søndag fordi folkene på lønningskontoret ikke er på jobb på en søndag. Men det blir jo annerledes når trekket er satt opp fast en gang i mnd. Takk! Jeg er teit med pengerelaterte ting.. Jeg tror det blir sånn at jeg fortløpende prøver kortet til det funker;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Tror jeg gjør samme.. Blir i sengen til mandagmorgen. Men det er jo så gudsjammerlig lenge til! Dette er krise. Jeg får nok heller stå opp i morgen og være innovativ. Forsøksvis. Kanskje jeg kan få forskudd. Man hva skal man gjøre uten penger? Jeg blir gal, ikke noe god mat, ikke cafebesøk, sitte hjemme og glane på enten denne skjermen eller den andre. Like ille begge deler. Og jeg har til og med barnefri. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Man hva skal man gjøre uten penger? Jeg blir gal, ikke noe god mat, ikke cafebesøk, sitte hjemme og glane på enten denne skjermen eller den andre. Like ille begge deler. Og jeg har til og med barnefri. Det er jo superkjipt, ikke nok med at man er pengelens, det er gjerne de helgene man har masse en kunne funnet på en er det i også.. Huff. Jeg har desverre ingen ideer å bidra med, jeg er dårlig til å være blakk jeg og. Jeg blir rett og slett sur av det..(hvilket selvsagt skulle ansporet meg til å være flinkere med penger..Men det ser ikke ut til å skje..Jeg glemmer det med en gang jeg har midler igjen;)) Får jeg på mirkakuløst vis fatt i disse pengene før mandag kan jeg sikkert låne bort en hundrings eller to. Om det er noe hjelp i det.:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Det er jo superkjipt, ikke nok med at man er pengelens, det er gjerne de helgene man har masse en kunne funnet på en er det i også.. Huff. Jeg har desverre ingen ideer å bidra med, jeg er dårlig til å være blakk jeg og. Jeg blir rett og slett sur av det..(hvilket selvsagt skulle ansporet meg til å være flinkere med penger..Men det ser ikke ut til å skje..Jeg glemmer det med en gang jeg har midler igjen;)) Får jeg på mirkakuløst vis fatt i disse pengene før mandag kan jeg sikkert låne bort en hundrings eller to. Om det er noe hjelp i det.:-) Jeg er så på underskudd at jeg tør ikke låne engang. Fikk to strømregninger på over 8000 tilsammen, en på den gamle leiligheten og en på denne. Jeg har sagt på sosialkontoret at hvis de ikke hjelper meg skal jeg sulte ihjel. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Jeg er så på underskudd at jeg tør ikke låne engang. Fikk to strømregninger på over 8000 tilsammen, en på den gamle leiligheten og en på denne. Jeg har sagt på sosialkontoret at hvis de ikke hjelper meg skal jeg sulte ihjel. Jammen huffda! Det går jo ikke.. Håper virkelig du får hjelp, og det snart .. Har du ting å putte i småen da? Og mat til deg selv? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jammen huffda! Det går jo ikke.. Håper virkelig du får hjelp, og det snart .. Har du ting å putte i småen da? Og mat til deg selv? Gammelt brød og suppeposer og gulost. Men han er borte hele helga. Og litt har jeg jo lagt tilside slik at jeg får kjøpt brød og melk, røyk har jeg krita. Og så har jeg noe fisk i frysern. Men ikke noe jeg har lyst på ( 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Gammelt brød og suppeposer og gulost. Men han er borte hele helga. Og litt har jeg jo lagt tilside slik at jeg får kjøpt brød og melk, røyk har jeg krita. Og så har jeg noe fisk i frysern. Men ikke noe jeg har lyst på ( Så kjipt.. Føler med. Jeg har i det minste litt kjøttdeig og ting jeg kan lage meg noe digg ut av.. Men får jeg pengene mine i morra/kveld river jeg i en god lunsj.:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Så kjipt.. Føler med. Jeg har i det minste litt kjøttdeig og ting jeg kan lage meg noe digg ut av.. Men får jeg pengene mine i morra/kveld river jeg i en god lunsj.:-) Laguna du er en engel. Du skal få komme på middag når jeg får penger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.