Gå til innhold

Forslag til bursdagsgave til samboeren min!!

Anbefalte innlegg

Gjest Mor Liv
Skrevet

Trenger hjelp nå, gitt. Han blir 31 i april, og jeg aaaner ikke hva jeg kan gi ham.

Han er ikke spesielt interessert i tv, musikk eller bøker, men derimot friluftsliv og hytta, mat og vin. Smykker bruker han ikke, og klær er synes jeg er vanskelig å kjøpe til andre.

Vi pusser opp leiligheten nå, derfor har vi ikke tid til å reise vekk en helg. Jeg er gravid med bekkenløsningsproblemer, så jeg kan ikke røre meg så mye likevel...

I fjor mekket jeg, som aldri lager noe annet enn speilegg, en 4-retters middag til ham. Så den ideen er også oppbrukt.

Gode forslag til meg? Vi har vært sammen i snart 7 år.

Skrevet

En skikkelig flott bok om friluftsliv da? Du sier han ikke er interessert i bøker, men slike bøker liker da de fleste? Årsabonnement på Villmarksliv eller Hytteliv?

guerlain1365380663
Skrevet

En skikkelig flott bok om friluftsliv da? Du sier han ikke er interessert i bøker, men slike bøker liker da de fleste? Årsabonnement på Villmarksliv eller Hytteliv?

Kle deg ut som en hjort ,og la han få ta deg bakfra...

Gjest Mor Liv
Skrevet

Han hal masse slike bøker, men aldri tid til å lese dem :-)

Gjest Mor Liv
Skrevet

Kle deg ut som en hjort ,og la han få ta deg bakfra...

Du har erfaring med slikt, skjønner jeg?

Skrevet

Har han et multiverktøy, type Leatherman tool eller Gerber multiplier ?

Det er en av de mest vellykkede gavene jeg har gitt min samboer, som har mange av de samme interessene.

Gjest margarin
Skrevet

Skikkelige tur/fjellsko(merkevare som holder lenge).

Elektronisk kompass.

Skikkelige hansker.

Bilhansker(kjørehansker, sorte i skinn).

CD med avslappende musikk.

Wokpanne.

En god bok(snart påske!).

Vindtett og varm jakke i knallfarve®.

Solbriller(merkevare).

Gåstaver.

Lag en stooor fruktkurv med frukt, torosupper, kvikklunsjer osv(påske påske)

Et digert påskeegg med ting han digger.

En god eksklusiv vin.

Bland en kasse med mange gode ølsorter, gjerne så mange sorter du finner(en sikker mannevinner)

Vekter, treningsapparat med vekter.

Massasjeapparat(for ømme muskler).

Hudprodukter(rensemidler, parfyme og lotion).

Ny fancy barbermaskin.

En tøff lue.

Gavekort på middag for to på restaurant(for deg og han).

Hjemmelaget klippekort på 20 ting du kan gjøre for han(vaske bilen, lage god middag, massasje av rygg etc.).Han kan velge selv når han skal bruke kortet(uuuups du var gravid, kansje ikke i form til å være slave : )

Hva med klær, noe så vanlig som ny bukse og skjorte? Mange menn blir glade for ny garderobe.

En harrytur på danskebåten for bare deg og han(kansje dårlig forslag i din tilstand...).

Gjest Styggen
Skrevet

Du har erfaring med slikt, skjønner jeg?

Tilby han gratis avsug?

Gjest Mor Liv
Skrevet

Elektronisk kompass.

Skikkelige hansker.

Wokpanne.

Solbriller(merkevare).

Gåstaver.

En god eksklusiv vin.

Bland en kasse med mange gode ølsorter, gjerne så mange sorter du finner(en sikker mannevinner)

Ny fancy barbermaskin.

En tøff lue.

Hjemmelaget klippekort på 20 ting du kan gjøre for han(vaske bilen, lage god middag, massasje av rygg etc.).Han kan velge selv når han skal bruke kortet(uuuups du var gravid, kansje ikke i form til å være slave : )

Hva med klær, noe så vanlig som ny bukse og skjorte? Mange menn blir glade for ny garderobe.

En harrytur på danskebåten for bare deg og han(kansje dårlig forslag i din tilstand...).

Oi, liker oppfinnsomheten din! Hudprodukter var ikke dumt.. Det er ikke akkurat noe han kjøper så mye av selv. Takk for forslag! :-)

Gjest Mor Liv
Skrevet

Tilby han gratis avsug?

Nei, jeg trenger pengene.

Gjest malun
Skrevet

Elektronisk kompass.

Skikkelige hansker.

Wokpanne.

Solbriller(merkevare).

Gåstaver.

En god eksklusiv vin.

Ny fancy barbermaskin.

En tøff lue.

Fruktkurv med torosupper?

*fnis*

Gjest margarin
Skrevet

Fruktkurv med torosupper?

*fnis*

Ja da, sånn rett i koppen supper som er fine å ta med på ski eller hytteturer, eller fotturer for den del.Bare å stappe noen trepakninger med diverse smaker hist og pist oppi fruktkurven.Knall det!

Pssst, du kan stappe mye rart oppi en fruktkurv, nesten hva du vil.Like fullt er det en fruktkurv, hehe.

Gjest malun
Skrevet

Ja da, sånn rett i koppen supper som er fine å ta med på ski eller hytteturer, eller fotturer for den del.Bare å stappe noen trepakninger med diverse smaker hist og pist oppi fruktkurven.Knall det!

Pssst, du kan stappe mye rart oppi en fruktkurv, nesten hva du vil.Like fullt er det en fruktkurv, hehe.

Jada, men synes du virkelig at Toro-supper er gaven som sier "jeg er glad i deg"?

En sånn gave sier vel heller: "jeg vet du har dårlig råd og attpåtil ikke er så flink til å lage mat, så her har du så du greier deg en stund"

;oD

Gjest margarin
Skrevet

Jada, men synes du virkelig at Toro-supper er gaven som sier "jeg er glad i deg"?

En sånn gave sier vel heller: "jeg vet du har dårlig råd og attpåtil ikke er så flink til å lage mat, så her har du så du greier deg en stund"

;oD

Du tar feil dame!

Toro-rett i koppen varmer både kropp og sjel.Det er tursuppa si det, og har ingenting med dårlig råd å gjøre.

I en fruktkurv blir den en prikken over ién.En ekstra piff.

Skrevet

Elektronisk kompass.

Skikkelige hansker.

Wokpanne.

Solbriller(merkevare).

Gåstaver.

En god eksklusiv vin.

Ny fancy barbermaskin.

En tøff lue.

hvilken fantasi!

samboeren min har også bursdag om ikke altfor lenge. kanskje han skal få en allværsjakke, ja. bergans, haglöfs eller noe sånt. har egentlig skikkelig lyst til å kjøpe en til meg selv, men, men. hva gjør man ikke for våre kjære.

Gjest malun
Skrevet

Du tar feil dame!

Toro-rett i koppen varmer både kropp og sjel.Det er tursuppa si det, og har ingenting med dårlig råd å gjøre.

I en fruktkurv blir den en prikken over ién.En ekstra piff.

Sukk...jeg mener ikke at folk som spiser pose-suppe nødvendigvis har dårlig råd, men å _gi bort_ suppeposer i burdagspresang minner mer om almisser enn om kjærlighetsgaver...det var poenget mitt, da!

;oP

Gjest margarin
Skrevet

Sukk...jeg mener ikke at folk som spiser pose-suppe nødvendigvis har dårlig råd, men å _gi bort_ suppeposer i burdagspresang minner mer om almisser enn om kjærlighetsgaver...det var poenget mitt, da!

;oP

Min bedre halvdel hadde blitt glad for frukt og "rett i koppen supper" ;o)

Det er artig med litt morsomme gaver også, iallefall for oss som har holdt sammen i en del år.Vi ler av sånne detaljer vi, gjør ikke du og gubben det?

Kansje det er bare vi som er litt rare...?

Gjest malun
Skrevet

Min bedre halvdel hadde blitt glad for frukt og "rett i koppen supper" ;o)

Det er artig med litt morsomme gaver også, iallefall for oss som har holdt sammen i en del år.Vi ler av sånne detaljer vi, gjør ikke du og gubben det?

Kansje det er bare vi som er litt rare...?

Alle ler nok av rare detaljer - men kanskje ikke helt de samme... ;o)

Så lenge man kjenner partneren sin går det jo greit uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...