Gå til innhold

Hva kan jeg blande sammen med rom..

Anbefalte innlegg

guerlain1365380663
Skrevet

Har så masse rom stående,er det noen som har noen oppskrifter på hva som er godt sammen med det?

Ikke si at jeg skal ha noen av de dyre kremmene mine oppe i...de skiller seg...

Fortsetter under...

Majja1365380494
Skrevet

Du kan jo lage strawberry daquari(jordbær,enten ferske eller sånn sirup greie,og knust is)

Eller, så er det veldig godt å blande knust is med tranebærsirup..

Skrevet

Colaen blir ekstra god med en skvett rom i. Og sjokoladekake dynka med rom er jo veldig godt, før du har på sjokoladekremen. Frisk frukt-coctail/salat med lett dynking av rom... Eg bruker ikkje spesielt mykje alkohol sjølv, men eg har no ei flaske ståande mtp den før nemnde sjokoladekaka... Godt ved halsevondt er det også. Host-host-host...

Gjest malun
Skrevet

Hvit eller brun rom? Det er _veldig_ stor forskjell.

Skrevet

Hvis du har halsvondt blander du en skvett i kveldsteen. Funker som bare det!

Annonse

Gjest mor i juni
Skrevet

Du er nordfra, ikke sant?

Tenkte jeg og. Pga alle "kremmene", sant?

Kunne tatt det på mengdene med rom og da, men det er en annen sak. :-)

Gjest sparkelguri
Skrevet

Rom kan brukes bart, kanskje du får klarna hodet ditt. Jeg tviler på at du vil lykkes, men i din tilstand lar man ikke noe stå uprøvd.

Helst ei halv flaske før kl 19.

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg ville tatt den intravenøst tror jeg.

Gjest malun
Skrevet

Rom kan brukes bart, kanskje du får klarna hodet ditt. Jeg tviler på at du vil lykkes, men i din tilstand lar man ikke noe stå uprøvd.

Helst ei halv flaske før kl 19.

Det beste i guerlains tilfelle er vel rett og slett å bruke all romen til å skjenke de stakkars menneskene som omgir henne.

Gjest sparkelguri
Skrevet

Det beste i guerlains tilfelle er vel rett og slett å bruke all romen til å skjenke de stakkars menneskene som omgir henne.

Hehe! Som om jeg skulle ha sagt det sjøl :)

Skrevet

Tenkte jeg og. Pga alle "kremmene", sant?

Kunne tatt det på mengdene med rom og da, men det er en annen sak. :-)

Hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...