Gå til innhold

Hva skal jeg velge??

Anbefalte innlegg

guerlain1365380663
Skrevet

Har så masse parfymer å velge i at jeg nå ber dere om å hjelpe meg med dagens lille nøtt:Hva skal jeg velge?

Gjest Edition81
Skrevet

Er det jente parfymer du mener? Den beste er Calvin Clein; contradiction.

Tommy Hilfiger; Tommygirl (litt sterk), Davidorff; CoolWater (også kjempegod).

Gjest Nikkløs
Skrevet

Vareprøver fra parfymeriet du jobber i?

Gjest avgjør selv
Skrevet

Hadde alle vært enige om hvilken parfume som var best - da hadde det vel ikke vært så mange i handel da?

Avgjør selv!!

Smaken er som baken: delt i to

Gjest Rusle
Skrevet

Vet ikke, har samme problemet selv. Og jeg tuller ikke!

Gjest bjelke
Skrevet

Tja, jeg mener du bør kutte ut parfymen i kveld, jeg tror du kommer til å lukte *nok* etter all badeoljen, peelingen og innsmøringen du skal i gang med.

Bør ikke du begynne snart, forresten? Hvis du skal rekke å bli ferdig til festen i kveld, mener jeg? Eller du har kanskje holdt på hele dagen allerede? :-)

Skrevet

Skriv hva du har da... Litt lettere for oss....

Skrevet

Og skriv om du er Jente/dame...

Da er det så mye lettere...

Gjest sparkelguri
Skrevet

Old Spice. Passer meget godt til både gamle gubber, skjeggete damer og homser.

Skrevet

Old Spice. Passer meget godt til både gamle gubber, skjeggete damer og homser.

c",)

den satt, ja. der fikk hun igjen for tråden om feite damer.

Skrevet

c",)

den satt, ja. der fikk hun igjen for tråden om feite damer.

*ler* Enig.

Skrevet

*ler* Enig.

nei, fy meg!!!!

skal ikke skrive så slemt!

jeg som nettopp har klaget til webbis om min egen forfølger.

stor og hard dask på lanken til meg!!

Skrevet

nei, fy meg!!!!

skal ikke skrive så slemt!

jeg som nettopp har klaget til webbis om min egen forfølger.

stor og hard dask på lanken til meg!!

? tror ikke jeg følger helt med her for tiden, jeg. Er det noen gale jævler herinne, nå også?

Skrevet

? tror ikke jeg følger helt med her for tiden, jeg. Er det noen gale jævler herinne, nå også?

lunta mi for slikt tull er kort, derfor klaget jeg raskt.

hadde en tulling etter meg, som fortalte meg hvor mange røde streker jeg ville fått i innleggene mine. rettskrivingkrangel med andre ord.

innleggene hans eller hennes er slettet.

Pappa Bjørn
Skrevet

Bytt ut øredobbene med en Wunderbaum i hvert øre. Det ville kledd deg, i tillegg til at du kanskje ville funnet deg et passende herrebekjentskap. Jeg tror Apple Blossom baum`en er ideell når du skal på byen å dorge etter karer som har Granada og Bart. Sjekk gjerne på litt lugubre steder så du kan finne en med samme sosiale intelligens som deg selv.

Gjest marta i farta
Skrevet

Bytt ut øredobbene med en Wunderbaum i hvert øre. Det ville kledd deg, i tillegg til at du kanskje ville funnet deg et passende herrebekjentskap. Jeg tror Apple Blossom baum`en er ideell når du skal på byen å dorge etter karer som har Granada og Bart. Sjekk gjerne på litt lugubre steder så du kan finne en med samme sosiale intelligens som deg selv.

*hyler av latter*

Skrevet

Kjempegodt forslag!!

Gjest malun
Skrevet

LOL

Skrevet

Du skulle nok aldri sagt noe stygt om fete damer her inne. Her er det bare lov å mobbe slanke damer og røykere, men da har du lov til å ta av skikkelig og være så ufin og vemmelig som du klarer.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg liker Paris til YSL og Sunmoonstars til Lagerfeld best..

Dolce vita fra Dior liker jeg også.

Men smaken er forskjellig. Jeg synes også folk kler de forskellige parfymene ulikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...