guerlain1365380663 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Har så masse parfymer å velge i at jeg nå ber dere om å hjelpe meg med dagens lille nøtt:Hva skal jeg velge? 0 Siter
Gjest Edition81 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Er det jente parfymer du mener? Den beste er Calvin Clein; contradiction. Tommy Hilfiger; Tommygirl (litt sterk), Davidorff; CoolWater (også kjempegod). 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Vareprøver fra parfymeriet du jobber i? 0 Siter
Gjest avgjør selv Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Hadde alle vært enige om hvilken parfume som var best - da hadde det vel ikke vært så mange i handel da? Avgjør selv!! Smaken er som baken: delt i to 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Vet ikke, har samme problemet selv. Og jeg tuller ikke! 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Tja, jeg mener du bør kutte ut parfymen i kveld, jeg tror du kommer til å lukte *nok* etter all badeoljen, peelingen og innsmøringen du skal i gang med. Bør ikke du begynne snart, forresten? Hvis du skal rekke å bli ferdig til festen i kveld, mener jeg? Eller du har kanskje holdt på hele dagen allerede? :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Skriv hva du har da... Litt lettere for oss.... 0 Siter
Mistera Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Og skriv om du er Jente/dame... Da er det så mye lettere... 0 Siter
Gjest sparkelguri Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Old Spice. Passer meget godt til både gamle gubber, skjeggete damer og homser. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Old Spice. Passer meget godt til både gamle gubber, skjeggete damer og homser. c",) den satt, ja. der fikk hun igjen for tråden om feite damer. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 c",) den satt, ja. der fikk hun igjen for tråden om feite damer. *ler* Enig. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 *ler* Enig. nei, fy meg!!!! skal ikke skrive så slemt! jeg som nettopp har klaget til webbis om min egen forfølger. stor og hard dask på lanken til meg!! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 nei, fy meg!!!! skal ikke skrive så slemt! jeg som nettopp har klaget til webbis om min egen forfølger. stor og hard dask på lanken til meg!! ? tror ikke jeg følger helt med her for tiden, jeg. Er det noen gale jævler herinne, nå også? 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 ? tror ikke jeg følger helt med her for tiden, jeg. Er det noen gale jævler herinne, nå også? lunta mi for slikt tull er kort, derfor klaget jeg raskt. hadde en tulling etter meg, som fortalte meg hvor mange røde streker jeg ville fått i innleggene mine. rettskrivingkrangel med andre ord. innleggene hans eller hennes er slettet. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Bytt ut øredobbene med en Wunderbaum i hvert øre. Det ville kledd deg, i tillegg til at du kanskje ville funnet deg et passende herrebekjentskap. Jeg tror Apple Blossom baum`en er ideell når du skal på byen å dorge etter karer som har Granada og Bart. Sjekk gjerne på litt lugubre steder så du kan finne en med samme sosiale intelligens som deg selv. 0 Siter
Gjest marta i farta Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Bytt ut øredobbene med en Wunderbaum i hvert øre. Det ville kledd deg, i tillegg til at du kanskje ville funnet deg et passende herrebekjentskap. Jeg tror Apple Blossom baum`en er ideell når du skal på byen å dorge etter karer som har Granada og Bart. Sjekk gjerne på litt lugubre steder så du kan finne en med samme sosiale intelligens som deg selv. *hyler av latter* 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Bytt ut øredobbene med en Wunderbaum i hvert øre. Det ville kledd deg, i tillegg til at du kanskje ville funnet deg et passende herrebekjentskap. Jeg tror Apple Blossom baum`en er ideell når du skal på byen å dorge etter karer som har Granada og Bart. Sjekk gjerne på litt lugubre steder så du kan finne en med samme sosiale intelligens som deg selv. Kjempegodt forslag!! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Bytt ut øredobbene med en Wunderbaum i hvert øre. Det ville kledd deg, i tillegg til at du kanskje ville funnet deg et passende herrebekjentskap. Jeg tror Apple Blossom baum`en er ideell når du skal på byen å dorge etter karer som har Granada og Bart. Sjekk gjerne på litt lugubre steder så du kan finne en med samme sosiale intelligens som deg selv. LOL 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Du skulle nok aldri sagt noe stygt om fete damer her inne. Her er det bare lov å mobbe slanke damer og røykere, men da har du lov til å ta av skikkelig og være så ufin og vemmelig som du klarer. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Jeg liker Paris til YSL og Sunmoonstars til Lagerfeld best.. Dolce vita fra Dior liker jeg også. Men smaken er forskjellig. Jeg synes også folk kler de forskellige parfymene ulikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.