Gå til innhold

Hva skal jeg velge??

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

Du skulle nok aldri sagt noe stygt om fete damer her inne. Her er det bare lov å mobbe slanke damer og røykere, men da har du lov til å ta av skikkelig og være så ufin og vemmelig som du klarer.

Pøh, vis meg innlegg hvor det er "lov å mobbe slanke damer"?

Slanke i betydningen tynn/mager, altså.

Skrevet

Jeg liker Paris til YSL og Sunmoonstars til Lagerfeld best..

Dolce vita fra Dior liker jeg også.

Men smaken er forskjellig. Jeg synes også folk kler de forskellige parfymene ulikt.

og faktisk så lukter en og samme parfyme anerledes på ulike mennesker. og da hjelper det ikke at parfymen lukter godt på luktepapir.

Skrevet

Laguna og jeg har jo hatt noen fighter med folk er inne pga dette. Det er noen mnd siden men jeg orker ikke å finne dem nå. Men det er en helt vanlig ting her inne. Slanke folk er stygge.

laguna1365380434
Skrevet

og faktisk så lukter en og samme parfyme anerledes på ulike mennesker. og da hjelper det ikke at parfymen lukter godt på luktepapir.

Det var det jeg mente med "å kle dem ulikt" :-)

Men det var ikke særlig godt formulert.

laguna1365380434
Skrevet

Laguna og jeg har jo hatt noen fighter med folk er inne pga dette. Det er noen mnd siden men jeg orker ikke å finne dem nå. Men det er en helt vanlig ting her inne. Slanke folk er stygge.

Ja, men jeg skal bare passe meg, da jeg har lagt på meg minst 3 kg siden den diskusjonen der..

Det må være karma;-)

Skrevet

Det var det jeg mente med "å kle dem ulikt" :-)

Men det var ikke særlig godt formulert.

åja.

tolket det som at noen kler sporty lukter, andre kler søte, tunge, lette osv....

beklager at jeg stjal poenget ditt.

c",)

Skrevet

Du som har så fin personlighet trenger vel ikke parfyme? *smiler søtt*

laguna1365380434
Skrevet

åja.

tolket det som at noen kler sporty lukter, andre kler søte, tunge, lette osv....

beklager at jeg stjal poenget ditt.

c",)

Helt i orden!

Skrevet

Ja, men jeg skal bare passe meg, da jeg har lagt på meg minst 3 kg siden den diskusjonen der..

Det må være karma;-)

Men vi har søren meg fått mye dritt her inne. 3 kg hjelper ikke, du er fremdeles ikke feit.

Hei og hopp. Laguna og jeg er slanke og stolte av det :o)

laguna1365380434
Skrevet

Men vi har søren meg fått mye dritt her inne. 3 kg hjelper ikke, du er fremdeles ikke feit.

Hei og hopp. Laguna og jeg er slanke og stolte av det :o)

Ja, det er ikke solidarisk å være tynn, vet du;-)

Jeg tror forøvrig jeg fikk enda mer kjeft ved en anledning der jeg nevnte at en jeg kjenner er stygg..:-o

For stygge mennesker finnes væffal ikke!! Bortsett fra røykerne da, for de er jo stygge hele gjengen, har jeg intrykk av;-)

Skrevet

Ja, det er ikke solidarisk å være tynn, vet du;-)

Jeg tror forøvrig jeg fikk enda mer kjeft ved en anledning der jeg nevnte at en jeg kjenner er stygg..:-o

For stygge mennesker finnes væffal ikke!! Bortsett fra røykerne da, for de er jo stygge hele gjengen, har jeg intrykk av;-)

Det finnes i hvert fall bare stygge og tynne, man må ikke si stygge og fete. Men nå har vi lært og diskuterer ikke dette noe mer :o)

laguna1365380434
Skrevet

Det finnes i hvert fall bare stygge og tynne, man må ikke si stygge og fete. Men nå har vi lært og diskuterer ikke dette noe mer :o)

Nettopp:-)

Har lært akkurat i dag kanskje..;)

Men man vet jo ikke hva fremtiden bringer..

Skrevet

Nettopp:-)

Har lært akkurat i dag kanskje..;)

Men man vet jo ikke hva fremtiden bringer..

Nei, det kan jo bli en ny diskusjon hvor vi ikke klarer å styre kjeften. Jeg har vært veldig flink i det siste. Røykediskusjoner har jeg hatt da. Men røyking er jo idiotisk, det er bare så kjedelig å slutte og jeg har faktisk ikke lyst akkurat nå.

Gjest petitpupp
Skrevet

Ta en titt på lenka under "problem med små pupper" du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...