Gå til innhold

Idol igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Fidol
Skrevet

Hvem i huleste er det som stemmer ihjel seg på den personen som egentlig skulle gått ut av idol?

Av fare for å bli uthengt som mobbekampanjestarter nevner jeg ikke navn, men h#n kan da ikke synge og oppfører seg som om h#n skal være tre år.

For noe tull,feil person går ut hver uke!

Hva mener dere andre?

Fortsetter under...

Gjest bjelke
Skrevet

Du vil diskutere person, men er liksom fintfølende nok til å ikke nevne navn?

Si det du vil si eller la vær..

Gjest Fidol
Skrevet

Du vil diskutere person, men er liksom fintfølende nok til å ikke nevne navn?

Si det du vil si eller la vær..

Vel, ehe...jeg bør ikke diskutere person.

Det jeg vil diskutere er at feil person går ut hver gang.Altså feil person i forhold til sangkvaliteter.

Det får meg til å forstå at det må være de samme personene som stemmer mange ganger på en deltager, og mange personer som ikke stemmer i det hele tatt.

Men ikke faen om tv2 får penga mine, så jeg kan vel ikke klage, eller?

Gjest Rebecha
Skrevet

Helt enig! Og jeg skjønner at du ikke sier navnet. Bare du sier et skjeivt ord, så blir du stempla som mobber... Maren hadde en dårlig dag igår, men feil person går ut hver fredag,ja!

Skrevet

Jeg syns faktisk det var de tre dårligste som satt i sofaen igår. Sandra ryker neste uke, bare vent.

Gjest bjelke
Skrevet

Vel, ehe...jeg bør ikke diskutere person.

Det jeg vil diskutere er at feil person går ut hver gang.Altså feil person i forhold til sangkvaliteter.

Det får meg til å forstå at det må være de samme personene som stemmer mange ganger på en deltager, og mange personer som ikke stemmer i det hele tatt.

Men ikke faen om tv2 får penga mine, så jeg kan vel ikke klage, eller?

Jeg syns forøvrig Sandra gjorde det greit i går kveld. Maren var uheldig og hadde en dårlig dag. Hun har vært god hittil.

Merkelig at jevnt gode prestasjoner skal straffes med utstemming etter én dårlig dag (Maren, Anh) mens jevnt over dårlig prestasjon kan passere..? Det siste begrunnes selvsagt med sjarm, noe Sandra har i bøtter og spann. Men hun har en altfor lite utviklet stemme til å vinne. Kanskje det er hennes tur om to-tre år.

Annonse

Skrevet

Når du ikke stemmer selv så får du vel også drite i resultatet.

Jeg bryr meg ikke om hvem som går ut, bare Maria vinner. Noe annet ville være blodig urettferdig.

mvh

Gjest Harikknick
Skrevet

Jeg syns forøvrig Sandra gjorde det greit i går kveld. Maren var uheldig og hadde en dårlig dag. Hun har vært god hittil.

Merkelig at jevnt gode prestasjoner skal straffes med utstemming etter én dårlig dag (Maren, Anh) mens jevnt over dårlig prestasjon kan passere..? Det siste begrunnes selvsagt med sjarm, noe Sandra har i bøtter og spann. Men hun har en altfor lite utviklet stemme til å vinne. Kanskje det er hennes tur om to-tre år.

Har hun sjarm om hun er så barnslig at hun virker tilbakestående?

Gjest bjelke
Skrevet

Om hun virker tilbakestående er jo din vurdering...

Melis1365380639
Skrevet

Om hun virker tilbakestående er jo din vurdering...

Jeg må si meg enig jeg også.

Syns Maren har vist at hun er flink, selv om hun gjorde det veldig dårlig i går.

Men denne personen vi diskuterer kommer til å gå ut neste gang, eller gangen der etter, det er jeg rimelig sikker på.

Mine favoritter er Maria,Håkon og Kjartan..

Skrevet

Jeg synes i hvert fall feil person har gått ut de tre siste ukene. Tror ikke Maren hadde vunnet uansett men må si jeg synes det var urettferdig med Anh og han forrige uke.

Skrevet

Nå var du stygg.

Dette er en jente på bare 16 år,som er litt beskjeden bare, og sikkert veldig nervøs.

Jeg synes hun har en fin stemme jeg. Om noen år tror jeg hun kan bli veldig flink.

Marken er flink, men kjedelig og uten personlighet.

Jeg ville nok ikke ha kjøpt en plate av henne, og heller ikke min 13-årige datter tror jeg. Men Sandra derimot tror jeg tenåringer liker, fordi hun har en litt sånn sukkersøt stemme,og det er vel flest tenåringer som stemmer sikkert.

Maria er dronninga,og bør vinne helt klart.

Skrevet

Nå var du stygg.

Dette er en jente på bare 16 år,som er litt beskjeden bare, og sikkert veldig nervøs.

Jeg synes hun har en fin stemme jeg. Om noen år tror jeg hun kan bli veldig flink.

Marken er flink, men kjedelig og uten personlighet.

Jeg ville nok ikke ha kjøpt en plate av henne, og heller ikke min 13-årige datter tror jeg. Men Sandra derimot tror jeg tenåringer liker, fordi hun har en litt sånn sukkersøt stemme,og det er vel flest tenåringer som stemmer sikkert.

Maria er dronninga,og bør vinne helt klart.

Må le av meg selv.

Mente selvsagt cd og ikke plate.

Er gammel, men det får være måte på.

Annonse

Gjest tupsitu
Skrevet

Jeg må si meg enig jeg også.

Syns Maren har vist at hun er flink, selv om hun gjorde det veldig dårlig i går.

Men denne personen vi diskuterer kommer til å gå ut neste gang, eller gangen der etter, det er jeg rimelig sikker på.

Mine favoritter er Maria,Håkon og Kjartan..

Maria er nok den mest "proffe" av de deltakerene som er igjen. Hun kan virkelig synge! Men hun har også den kjedeligste stemmen. Jeg ville aldri kjøpt plata hennes. Hun har teknikken, men mangler særpreg.

Maria virker for øvrig som ei flott jente, og jeg er ikke i tvil om at hun gjør det dritbra i den sjangeren hun allerede befinner seg i.

Gjest what the...
Skrevet

Flere sider på nett man kan sende gratis sms fra.Ungdommen sender sikkert maaange stemmer derfra på sin favoritt.

Gjest En fisk
Skrevet

Flere sider på nett man kan sende gratis sms fra.Ungdommen sender sikkert maaange stemmer derfra på sin favoritt.

Nei, man kan ikke stemme på sånne sider. Kun vanlig sms.

Gjest what the...
Skrevet

Nei, man kan ikke stemme på sånne sider. Kun vanlig sms.

Ok,da er jeg blitt lurt av en her:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...