Gjest et tips Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Kan man lese hovedoppgaver, foredrag, notater ect. som blir brukt/levert på ulike universiteter som f.esk medisinstudenter har? Jeg har prøve søke, men fikk mest bare opp lister, ikke selve oppgavene. På forhånd takk. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 har du fysisk sjekket opp på universitetsbiblioteket? de skal være offentlig tilgjengelig for alle. 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 har du fysisk sjekket opp på universitetsbiblioteket? de skal være offentlig tilgjengelig for alle. Nei, har ikke det. Lurte på om det fantes på nett. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Nei, har ikke det. Lurte på om det fantes på nett. det vet jeg ikke. jeg har brukt å lese dem fysisk. synes det blir mye å lese på en dataskjerm eller eventuelt skrive ut. sorry at jeg ikke hadde noe tips å gi deg. 0 Siter
citoyen Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 De færreste hovedoppgaver ligger tilgjengelig på nett, du må nok på universitetsbiblioteket og finne dem. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Hvis du søker på noen faguttrykk, hender det du finner hovedoppgaver. 0 Siter
jacob Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 De må lånes på biblioteket. Hovedoppgaver på nett er oftest lagt ut på eget initiativ. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.