Gå til innhold

blææh. Skattereformen er jo helt på trynet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei tiliti,

Selvsagt er den det. Men merk deg at rederene nok får det bedre!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei tiliti,

Selvsagt er den det. Men merk deg at rederene nok får det bedre!

Med vennlig hilsen

Hadde neppe forventet noe bedre.

Ikke stemte jeg på dem heller, så jeg kommer egentlig med berettiget harme over dritten.

Jaja. De har iallefall, med krf som nikkedukker, klart å gjøre vondt verre for de som hadde minst.

Skrevet

Kan vi gjøre noe annet enn å lage en kampanje for å få folk til å stemme på riktig parti.

Snakk om å ta seg av de svakeste.

Skrevet

Kan vi gjøre noe annet enn å lage en kampanje for å få folk til å stemme på riktig parti.

Snakk om å ta seg av de svakeste.

De "tar seg av de svakeste" på samme måte som en torpedo "tar seg av" noen....

Med vennlig hilsen

Skrevet

De "tar seg av de svakeste" på samme måte som en torpedo "tar seg av" noen....

Med vennlig hilsen

Jeg mener at jeg går til avisen snart. Jeg stanger hodet i veggen alle steder selv om jeg har både rett og krav. Men noen offentlige ansatte elsker å plage andre og når regjeringen begynner også, da er det nok. NOK!!

Skrevet

Jeg mener at jeg går til avisen snart. Jeg stanger hodet i veggen alle steder selv om jeg har både rett og krav. Men noen offentlige ansatte elsker å plage andre og når regjeringen begynner også, da er det nok. NOK!!

Gå til avisen du, det er jo helt sprøtt som de holder på med deg.

Skrevet

Det som holder meg tilbake er ungene, de er så store.

Og foreldrene mine kommer til å få hjerteinfarkt men det er greit.

Men jeg tar med meg den folkeregisterloven ned på boligkontoret til uka og ser hva de sier om den.

Skrevet

jeg har sendt en mail, du vil ikke tro det siste.

Skrevet

Det som holder meg tilbake er ungene, de er så store.

Og foreldrene mine kommer til å få hjerteinfarkt men det er greit.

Men jeg tar med meg den folkeregisterloven ned på boligkontoret til uka og ser hva de sier om den.

Vel, kan du ikke bare snakke med ungene først da?

Jeg kan ikke helt se at det skal være et stort problem..

Men så er jeg jo vant til å ha en familie der de utroligste ting har skjedd opp gjennom åra, hehe.

Det var aldri noe problem. Bare en del av livet.

Skrevet

jeg har sendt en mail, du vil ikke tro det siste.

Det hjelper ikke med all verdens lovverk i hånda i en slik situasjon. Har du sendt en skriftlig klage med ordet KLAGE i overskriften? Hvis det ikke fører frem bør du tenke på å ta en advokat. Jeg vet det er dyrt, men det er vel anvendte penger. Ofte er det nok med et brev og det koster ikke all verdens.

Natta.

Skrevet

Vel, kan du ikke bare snakke med ungene først da?

Jeg kan ikke helt se at det skal være et stort problem..

Men så er jeg jo vant til å ha en familie der de utroligste ting har skjedd opp gjennom åra, hehe.

Det var aldri noe problem. Bare en del av livet.

Eldstemann er ikke lett, spørs hva han sier. Jeg tror han blir ganske vill hvis jeg gjør det. Flaut for ham og han kommer til å tro at jeg gjør det for å drite ut ham.

Skrevet

Det hjelper ikke med all verdens lovverk i hånda i en slik situasjon. Har du sendt en skriftlig klage med ordet KLAGE i overskriften? Hvis det ikke fører frem bør du tenke på å ta en advokat. Jeg vet det er dyrt, men det er vel anvendte penger. Ofte er det nok med et brev og det koster ikke all verdens.

Natta.

Jeg har skrevet masse søknader, anker og klager. Med og uten hjelp.

Nå orker jeg ikke mer av det. For å si det som det er, er jeg dritlei etter 30 år hvor alt bare består av søknader og avslag.

Skrevet

Eldstemann er ikke lett, spørs hva han sier. Jeg tror han blir ganske vill hvis jeg gjør det. Flaut for ham og han kommer til å tro at jeg gjør det for å drite ut ham.

Han burde nå begynne å bli så gammel at han innser at ditt liv ikke er hans problem?

Skrevet

Jeg har skrevet masse søknader, anker og klager. Med og uten hjelp.

Nå orker jeg ikke mer av det. For å si det som det er, er jeg dritlei etter 30 år hvor alt bare består av søknader og avslag.

Hei Dorte,

Skjønner godt du blir lei. Jeg har litt tro på at bestiller-utførerskillet i bydelene kan gjøre det lettere å klage. Jeg mener å se at det er større fokus på forvaltningsoppgavene nå.

Skrevet

Han burde nå begynne å bli så gammel at han innser at ditt liv ikke er hans problem?

Han vil overhode ikke påta seg noe ansvar men han forventer ikke noe fra meg heller.

Skrevet

Hei Dorte,

Skjønner godt du blir lei. Jeg har litt tro på at bestiller-utførerskillet i bydelene kan gjøre det lettere å klage. Jeg mener å se at det er større fokus på forvaltningsoppgavene nå.

Jeg har IP og det har fungert men i det siste møter ikke folk opp når vi innkaller til møte og de jeg har mest problemer med, sier de ikke har plikt til¨å komme sånn som bolig og trygdekontor.

Skrevet

Han vil overhode ikke påta seg noe ansvar men han forventer ikke noe fra meg heller.

Nei, men dersom han ikke påtar seg ansvar, og ikke forventer noe fra deg så bør det jo være greit med noen sleive fraspark fra deg til media, hehe.

Skrevet

Nei, men dersom han ikke påtar seg ansvar, og ikke forventer noe fra deg så bør det jo være greit med noen sleive fraspark fra deg til media, hehe.

Du sier noe. Han er dødlig fornærmet fordi jeg ikke kan hjelpe ham økonomisk.

Skrevet

Du sier noe. Han er dødlig fornærmet fordi jeg ikke kan hjelpe ham økonomisk.

Jeg hadde ikke ofret det flere tanker, egentlig.

At foreldre/slektninger gjør ting man synes er flaut er helt normalt, de gjør det til stadighet.

Det er ikke verdens undergang! Det er ikke slik at du går ut og sier at dere har hatt sex liksom (på spissen der :-) ), DET kan jeg forstå kunne vært tungt å bære i offentligheten.

Men dette er jo bare en "fillesak" (mht ham).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...