Gå til innhold

blææh. Skattereformen er jo helt på trynet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke ofret det flere tanker, egentlig.

At foreldre/slektninger gjør ting man synes er flaut er helt normalt, de gjør det til stadighet.

Det er ikke verdens undergang! Det er ikke slik at du går ut og sier at dere har hatt sex liksom (på spissen der :-) ), DET kan jeg forstå kunne vært tungt å bære i offentligheten.

Men dette er jo bare en "fillesak" (mht ham).

Det som hadde plaget ham er at man må gå ut som en stakkar. Det hadde han ikke fikset. Og jeg er i grunnen enig med ham. Se hvordan de fremstiller folk i avisen og se og hør. Uten sminke og grå i trynet og dumme som brød.

Skrevet

Det som hadde plaget ham er at man må gå ut som en stakkar. Det hadde han ikke fikset. Og jeg er i grunnen enig med ham. Se hvordan de fremstiller folk i avisen og se og hør. Uten sminke og grå i trynet og dumme som brød.

Alternativet er jo anonymitet, eller flere som en gruppe.

Ikke like effektivt, men det er jo bedre enn ingenting.

GÅr det ikke an å bli fremstilt som en forbannet stakkar i stedet for trist stakkar + dum som et brød?

Skrevet

Alternativet er jo anonymitet, eller flere som en gruppe.

Ikke like effektivt, men det er jo bedre enn ingenting.

GÅr det ikke an å bli fremstilt som en forbannet stakkar i stedet for trist stakkar + dum som et brød?

Ser ikke slik ut. Jeg har i hvert fall aldri sett det. Dessuten tror jeg ikke folk føler samme sympati med forbannede mennesker som med stakkare.

Da tror jeg man blir tatt for å være storforlangende. Du vet, man skal helst stå der med lua i hånda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...