Gjest dimi Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Hvordan kan jeg gjøre det - jeg har ikke hotmail selv. 0 Siter
Zarine Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Skaff deg ei hotmail adresse sjølv, så kan du søke. Eg har ikkje mi adr lenger, så eg garanterer ikkje at funksjonen er der enda, men det var no slik før. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Skaff deg ei hotmail adresse sjølv, så kan du søke. Eg har ikkje mi adr lenger, så eg garanterer ikkje at funksjonen er der enda, men det var no slik før. Kan man søke på noens navn da f.eks? 0 Siter
Zarine Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Kan man søke på noens navn da f.eks? Ja, det var i alle fall slik før. Eg tar forbehold om at det kan vere endra. No hadde det jo vore fint om ein som faktisk hadde ei aktiv hotmail-adresse ville svare oss, så eg ikkje driv og deler ut forelda informasjon. 0 Siter
Rubia Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ja, det var i alle fall slik før. Eg tar forbehold om at det kan vere endra. No hadde det jo vore fint om ein som faktisk hadde ei aktiv hotmail-adresse ville svare oss, så eg ikkje driv og deler ut forelda informasjon. Jeg har hotmail adresse, men har ikke søkt på andre eller slikt før. Hvis dere forteller hvordan det isåfall skal gå til så kan jeg prøve og se om det funker... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ja, det var i alle fall slik før. Eg tar forbehold om at det kan vere endra. No hadde det jo vore fint om ein som faktisk hadde ei aktiv hotmail-adresse ville svare oss, så eg ikkje driv og deler ut forelda informasjon. Vet du hvor man skal trykke da? 0 Siter
Zarine Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Vet du hvor man skal trykke da? Hugsar ikkje det, eg no. Lenge sidan... Kikk litt rundt :-) 0 Siter
mettewa Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Skaff deg en hotmailkonto, så kan du søke i vei :-) Via MSN, på "kontakter" og "avansert søking". Her kan man taste inn både nick, fullt navn, landsdel og alder. Vil du ikke registrere deg, send meg en mail, [email protected] , med søkeopplysninger, så skal jeg søke for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.