Gå til innhold

finne en hotmail-adresse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg gjøre det - jeg har ikke hotmail selv.

Skrevet

Skaff deg ei hotmail adresse sjølv, så kan du søke.

Eg har ikkje mi adr lenger, så eg garanterer ikkje at funksjonen er der enda, men det var no slik før.

Gjest Daisy
Skrevet

Skaff deg ei hotmail adresse sjølv, så kan du søke.

Eg har ikkje mi adr lenger, så eg garanterer ikkje at funksjonen er der enda, men det var no slik før.

Kan man søke på noens navn da f.eks?

Skrevet

Kan man søke på noens navn da f.eks?

Ja, det var i alle fall slik før. Eg tar forbehold om at det kan vere endra.

No hadde det jo vore fint om ein som faktisk hadde ei aktiv hotmail-adresse ville svare oss, så eg ikkje driv og deler ut forelda informasjon.

Skrevet

No hadde det jo vore fint om ein som faktisk hadde ei aktiv hotmail-adresse ville svare oss, så eg ikkje driv og deler ut forelda informasjon.

Jeg har hotmail adresse, men har ikke søkt på andre eller slikt før. Hvis dere forteller hvordan det isåfall skal gå til så kan jeg prøve og se om det funker...

:)

Gjest Daisy
Skrevet

Vet du hvor man skal trykke da?

Skrevet

Vet du hvor man skal trykke da?

Hugsar ikkje det, eg no. Lenge sidan... Kikk litt rundt :-)

Skrevet

Skaff deg en hotmailkonto, så kan du søke i vei :-)

Via MSN, på "kontakter" og "avansert søking". Her kan man taste inn både nick, fullt navn, landsdel og alder.

Vil du ikke registrere deg, send meg en mail, [email protected] , med søkeopplysninger, så skal jeg søke for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...