Gjest Rusle Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Heh, var bare flere som nevnte Nord-Norge som den fineste plassen i Norge. Jeg er altså enig - men da kun på sommerstid Svarte egentlig ingen, bare kom med en del løse tanker. Nå er jeg vokst opp i nord og har opplevd vinteren der mer enn en gang. Men det kommer vel helt an på hvor i landsdelen man befinner seg om vinteren. Alle plasser er ikke et helvete ;-) 0 Siter
Gjest nordlænning Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Helgelandskysten om sommeren- helt klart. Dra med båt å se stedene i sagnet om de syv søstre. Paradis på jord !! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg har sett bilder der ingenlurerdennegutten kommer fra og der er det vakkert. 0 Siter
Gjest milli-mi Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Å stå på toppen av Aksla (eller hva det nå heter) i Ålesund og se rundt seg er vakkert!! Man ser langt til havs, man ser nærliggende øyer, man ser byen med dets folkeliv, og man ser innover landet med snødekkede fjell. Dit vil jeg gjerne igjen en gang i livet!! Ja ålesund er et vakkert sted. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Det finnes to Å`er, i Lofoten og i Meldal ;-) Tipper det var Å i Lofoten du mente ;o) Å i Lofoten ja. I Moskenes altså, som Nestor sin mamma nevner. :-) 0 Siter
Gjest Moskenesøya Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Moskenes i Lofoten,vakreste sted på jord! Mvh Reine i Lofoten ble forøvrig kåret til Norges vakreste sted av et ukeblad på slutten av 70-tallet. Det ER fint der! Men enda finere er det på yttersida av 0 Siter
Matthea Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Hvor er det? La meg se... i Lyngen kanskje Troms fylke. 0 Siter
Matthea Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Kanskje det var de jeg såg da jeg stod i ferjekø i Lyngseidet? Det var iallfall et vakkert sted. Stemmer bra det Ikke mye å ta seg til mens man venter på ferga da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.