laguna1365380434 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Om været holder seg like superfint?:-) Før jobb vil jeg drikke kaffe i parken, og gå på Kuba og fore endene, og etter jobb vil jeg kjøpe tulipaner samt gå på søndagsøllern og flørte med kjekke menn. Hva skal dere? Er det ikke fint med vår, sånn endelig? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Regn, regn, regn!!! Vel yr da, men alikavel... Så det blir vel vasking av hus, klær blæhhh 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Jeg skal jobbe! Det er derfor jeg sitter her, på en lørdagskveld. Men joda, vår er supert! Særlig fordi vi fikk russeklærne våre forrige uke!!! Og fordi jeg kanskje har en plan for hvordan jeg skal komme ut for familien min..... 0 Siter
Løvemamma Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Min plan er å ligge på en strand på sydligere breddegrader med en piña colada og nyte gleden ved å ikke behøve å følge med på hva barna finner på og gjøre absolutt ingentigingening :-) *nedtelling til flyet går* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Det er kjempedeilig med sol og mildvær! I morgen skal jeg gå en tur med lillemann mens mannen sover ut rusen (han er på fest i kveld). Hvis været er så fint, tar vi nok med niste og spiser ute. Deretter tar vi nok en tur på boligmessa på Hellerudsletta, alle tre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Jeg skal rydde verandaen slik at den er klar til å sitte i sola og nyte kaffen ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Jeg skal jobbe! Det er derfor jeg sitter her, på en lørdagskveld. Men joda, vår er supert! Særlig fordi vi fikk russeklærne våre forrige uke!!! Og fordi jeg kanskje har en plan for hvordan jeg skal komme ut for familien min..... Nå fikk du det du skulle, for dattera mi fikk for liten lue og ingen bukser ) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Nå fikk du det du skulle, for dattera mi fikk for liten lue og ingen bukser ) Veeel, buksa strammer kanskje litt vel bra i livet, men ellers var alt som det skulle! Jeg som ikke røyker bestilte storm-lighter. "kjekt å ha når du skal prøve deg på jentene", tror jeg faktisk alle som så lighteren sa til meg.....he heh he...de skulle bare visst... Men angående den buksa, de er jo bare å få i small, medium, og large...og kanskje noen litt større og mindre. Men uanz, large ville blitt altfor stort, og small ville blitt aaaaltfor smått. Jeg får jo puste i buksa, det er ikke det, men om jeg skulle leggge på meg ett eneste gram til, da ryker knappen! må jo unngå det for enhver pris da....å legge på seg, mener jeg... Så gøy at dattera di er russ dah! Bor dere i Oslo elr?? Tenk så kult...!:-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Hadde tenkt å dra på tur i området, men med 0 grader og snøføyk, dropper jeg det. Tror jeg skal rote rundt i akvariene i stedet og reparere en bukse til den yngste. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Veeel, buksa strammer kanskje litt vel bra i livet, men ellers var alt som det skulle! Jeg som ikke røyker bestilte storm-lighter. "kjekt å ha når du skal prøve deg på jentene", tror jeg faktisk alle som så lighteren sa til meg.....he heh he...de skulle bare visst... Men angående den buksa, de er jo bare å få i small, medium, og large...og kanskje noen litt større og mindre. Men uanz, large ville blitt altfor stort, og small ville blitt aaaaltfor smått. Jeg får jo puste i buksa, det er ikke det, men om jeg skulle leggge på meg ett eneste gram til, da ryker knappen! må jo unngå det for enhver pris da....å legge på seg, mener jeg... Så gøy at dattera di er russ dah! Bor dere i Oslo elr?? Tenk så kult...!:-) Jada, det gjør vi. Hun går på Foss. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Regn, regn, regn!!! Vel yr da, men alikavel... Så det blir vel vasking av hus, klær blæhhh Huffda! Håper været bedrer seg på dine kanter snart også da.. Uansett, lykke til med husvasken! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Jeg skal jobbe! Det er derfor jeg sitter her, på en lørdagskveld. Men joda, vår er supert! Særlig fordi vi fikk russeklærne våre forrige uke!!! Og fordi jeg kanskje har en plan for hvordan jeg skal komme ut for familien min..... Da får du ha en kjekk dag på jobb i morgen da, og gøy som russ! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Min plan er å ligge på en strand på sydligere breddegrader med en piña colada og nyte gleden ved å ikke behøve å følge med på hva barna finner på og gjøre absolutt ingentigingening :-) *nedtelling til flyet går* Så kult! God tur! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Det er kjempedeilig med sol og mildvær! I morgen skal jeg gå en tur med lillemann mens mannen sover ut rusen (han er på fest i kveld). Hvis været er så fint, tar vi nok med niste og spiser ute. Deretter tar vi nok en tur på boligmessa på Hellerudsletta, alle tre. Hørtes hyggelig ut, god tur!:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Jeg skal rydde verandaen slik at den er klar til å sitte i sola og nyte kaffen ) Bra plan! Digg med uteplass nå fremover:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Hadde tenkt å dra på tur i området, men med 0 grader og snøføyk, dropper jeg det. Tror jeg skal rote rundt i akvariene i stedet og reparere en bukse til den yngste. Hørtes kjipt ut! Håper finværet snart kommer til deg også. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Bra plan! Digg med uteplass nå fremover:-) Jeg har sola hele ettermiddagen og veranda på 12 kvm. Og så kan jeg jo titte ned på gakkgakken da vet du. Plutselig bor jeg ganske landlig. Landlig nok for meg i hvert fall ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Jeg har sola hele ettermiddagen og veranda på 12 kvm. Og så kan jeg jo titte ned på gakkgakken da vet du. Plutselig bor jeg ganske landlig. Landlig nok for meg i hvert fall ) Bor du helt inntil elva? Høyere opp? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Bor du helt inntil elva? Høyere opp? Jepp, bare et kvartal ovenfor der jeg bodde før. Og det står samme navn på døra ) 0 Siter
Vanedis Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Skal på messe for å se på bl.a. utendørs boblebad og båter. Etter det skal vi besøke noen - guttene skal leke seg med kompis(er) og vi prate og kose oss med venner... Avslutter dagen med god middag og slappe av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.