Gå til innhold

Planer for i morgen?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Om været holder seg like superfint?:-)

Før jobb vil jeg drikke kaffe i parken, og gå på Kuba og fore endene, og etter jobb vil jeg kjøpe tulipaner samt gå på søndagsøllern og flørte med kjekke menn.

Hva skal dere? Er det ikke fint med vår, sånn endelig?

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

14

• Dorthe

9

• En_Mamma

8

• Vanedis

7

Mest aktive i denne tråden

Kizza1365380506
Skrevet

Regn, regn, regn!!! Vel yr da, men alikavel...

Så det blir vel vasking av hus, klær blæhhh

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg skal jobbe! Det er derfor jeg sitter her, på en lørdagskveld.

Men joda, vår er supert! Særlig fordi vi fikk russeklærne våre forrige uke!!!:D Og fordi jeg kanskje har en plan for hvordan jeg skal komme ut for familien min.....

Skrevet

Min plan er å ligge på en strand på sydligere breddegrader med en piña colada og nyte gleden ved å ikke behøve å følge med på hva barna finner på og gjøre absolutt ingentigingening :-)

*nedtelling til flyet går*

Gjest malun
Skrevet

Det er kjempedeilig med sol og mildvær!

I morgen skal jeg gå en tur med lillemann mens mannen sover ut rusen (han er på fest i kveld). Hvis været er så fint, tar vi nok med niste og spiser ute.

Deretter tar vi nok en tur på boligmessa på Hellerudsletta, alle tre.

Skrevet

Jeg skal rydde verandaen slik at den er klar til å sitte i sola og nyte kaffen :o)

Annonse

Skrevet

Men joda, vår er supert! Særlig fordi vi fikk russeklærne våre forrige uke!!!:D Og fordi jeg kanskje har en plan for hvordan jeg skal komme ut for familien min.....

Nå fikk du det du skulle, for dattera mi fikk for liten lue og ingen bukser :o)

Gjest strandhai
Skrevet

Nå fikk du det du skulle, for dattera mi fikk for liten lue og ingen bukser :o)

Veeel, buksa strammer kanskje litt vel bra i livet, men ellers var alt som det skulle! Jeg som ikke røyker bestilte storm-lighter. "kjekt å ha når du skal prøve deg på jentene", tror jeg faktisk alle som så lighteren sa til meg.....he heh he...de skulle bare visst...:P

Men angående den buksa, de er jo bare å få i small, medium, og large...og kanskje noen litt større og mindre. Men uanz, large ville blitt altfor stort, og small ville blitt aaaaltfor smått. Jeg får jo puste i buksa, det er ikke det, men om jeg skulle leggge på meg ett eneste gram til, da ryker knappen!^_^ må jo unngå det for enhver pris da....å legge på seg, mener jeg...:P

Så gøy at dattera di er russ dah! Bor dere i Oslo elr?? Tenk så kult...!:-)

Gjest Rusle
Skrevet

Hadde tenkt å dra på tur i området, men med 0 grader og snøføyk, dropper jeg det.

Tror jeg skal rote rundt i akvariene i stedet og reparere en bukse til den yngste.

Skrevet

Veeel, buksa strammer kanskje litt vel bra i livet, men ellers var alt som det skulle! Jeg som ikke røyker bestilte storm-lighter. "kjekt å ha når du skal prøve deg på jentene", tror jeg faktisk alle som så lighteren sa til meg.....he heh he...de skulle bare visst...:P

Men angående den buksa, de er jo bare å få i small, medium, og large...og kanskje noen litt større og mindre. Men uanz, large ville blitt altfor stort, og small ville blitt aaaaltfor smått. Jeg får jo puste i buksa, det er ikke det, men om jeg skulle leggge på meg ett eneste gram til, da ryker knappen!^_^ må jo unngå det for enhver pris da....å legge på seg, mener jeg...:P

Så gøy at dattera di er russ dah! Bor dere i Oslo elr?? Tenk så kult...!:-)

Jada, det gjør vi. Hun går på Foss.

laguna1365380434
Skrevet

Regn, regn, regn!!! Vel yr da, men alikavel...

Så det blir vel vasking av hus, klær blæhhh

Huffda! Håper været bedrer seg på dine kanter snart også da..

Uansett, lykke til med husvasken!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Da får du ha en kjekk dag på jobb i morgen da, og gøy som russ!

laguna1365380434
Skrevet

Min plan er å ligge på en strand på sydligere breddegrader med en piña colada og nyte gleden ved å ikke behøve å følge med på hva barna finner på og gjøre absolutt ingentigingening :-)

*nedtelling til flyet går*

Så kult!

God tur!

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Det er kjempedeilig med sol og mildvær!

I morgen skal jeg gå en tur med lillemann mens mannen sover ut rusen (han er på fest i kveld). Hvis været er så fint, tar vi nok med niste og spiser ute.

Deretter tar vi nok en tur på boligmessa på Hellerudsletta, alle tre.

Hørtes hyggelig ut, god tur!:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal rydde verandaen slik at den er klar til å sitte i sola og nyte kaffen :o)

Bra plan! Digg med uteplass nå fremover:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hadde tenkt å dra på tur i området, men med 0 grader og snøføyk, dropper jeg det.

Tror jeg skal rote rundt i akvariene i stedet og reparere en bukse til den yngste.

Hørtes kjipt ut! Håper finværet snart kommer til deg også.

Skrevet

Bra plan! Digg med uteplass nå fremover:-)

Jeg har sola hele ettermiddagen og veranda på 12 kvm. Og så kan jeg jo titte ned på gakkgakken da vet du.

Plutselig bor jeg ganske landlig. Landlig nok for meg i hvert fall :o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har sola hele ettermiddagen og veranda på 12 kvm. Og så kan jeg jo titte ned på gakkgakken da vet du.

Plutselig bor jeg ganske landlig. Landlig nok for meg i hvert fall :o)

Bor du helt inntil elva?

Høyere opp?

Skrevet

Bor du helt inntil elva?

Høyere opp?

Jepp, bare et kvartal ovenfor der jeg bodde før. Og det står samme navn på døra :o)

Skrevet

Skal på messe for å se på bl.a. utendørs boblebad og båter.

Etter det skal vi besøke noen - guttene skal leke seg med kompis(er) og vi prate og kose oss med venner...

Avslutter dagen med god middag og slappe av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...