Gå til innhold

Planer for i morgen?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jepp, bare et kvartal ovenfor der jeg bodde før. Og det står samme navn på døra :o)

Ok:-) Greit å vite!

Hvordan går det foresten med pengeløysa? Fått ordnet noe?

Jeg var heldig og fikk ut ett par hundringser på forskudd i dag, så jeg har fått kjøpt litt snop og har til å ta en liten utesvipp i morgen:-)

Håper ting ordner seg!

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

14

• Dorthe

9

• En_Mamma

8

• Vanedis

7

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Skal på messe for å se på bl.a. utendørs boblebad og båter.

Etter det skal vi besøke noen - guttene skal leke seg med kompis(er) og vi prate og kose oss med venner...

Avslutter dagen med god middag og slappe av.

Høres ut som en hyggelig dag!

Ha det fint på messe!:-)

Skrevet

Skal på messe for å se på bl.a. utendørs boblebad og båter.

Etter det skal vi besøke noen - guttene skal leke seg med kompis(er) og vi prate og kose oss med venner...

Avslutter dagen med god middag og slappe av.

ÅÅ - utendørs boblebad virker så deilig! Mange av dem er veldig stygge syns jeg - men å ligge der må være helt vidunderlig!

Skrevet

Ok:-) Greit å vite!

Hvordan går det foresten med pengeløysa? Fått ordnet noe?

Jeg var heldig og fikk ut ett par hundringser på forskudd i dag, så jeg har fått kjøpt litt snop og har til å ta en liten utesvipp i morgen:-)

Håper ting ordner seg!

Jeg sendt strømregninga på sosialkontoret, 8000 kr, og så glemmer jeg den foreløpig så da har jeg penger. Fikk betalt noen andre regninger da men har fremdeles litt igjen.

Gjest Saigon
Skrevet

Jeg skal sove lenge i morgen også skal jeg ta meg en liten kjøretur.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sendt strømregninga på sosialkontoret, 8000 kr, og så glemmer jeg den foreløpig så da har jeg penger. Fikk betalt noen andre regninger da men har fremdeles litt igjen.

Regninger er drit! Det er nesten så en utvikler postkassevegring (jeg har det litt)

Men, jeg får lønnings mandag eller tirsdag da kunne vi jo evt ta den lunsjen det var snakk om igår, om du har lyst og anledning?

Eller en øl. Eller begge.

:-)

Skrevet

Regninger er drit! Det er nesten så en utvikler postkassevegring (jeg har det litt)

Men, jeg får lønnings mandag eller tirsdag da kunne vi jo evt ta den lunsjen det var snakk om igår, om du har lyst og anledning?

Eller en øl. Eller begge.

Jeg kunne tenkt meg lunsj på tirsdag før du går på jobben? Må hente minstemann med bil så noe pils er utelukket :o(

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg lunsj på tirsdag før du går på jobben? Må hente minstemann med bil så noe pils er utelukket :o(

Lunsj på tirsdag høres ut som en god plan!

Skrevet

Skal ikke no' væravhengig i morra, en tur innom bestemora til mannen min, før vi drar til pappa og sambo'n hans på middag. Er jeg heldig så står det en parfyme eller no' og venter på meg der (de var nylig i "syden"...).

Forresten, setter pris på at det er fint vær når jeg skal gå tur med bikkja da, det er alltid ålreit. Hater igrunnen regn og annet uvær.

Blir sikkert en hyggelig søndag :-)

Skrevet

ÅÅ - utendørs boblebad virker så deilig! Mange av dem er veldig stygge syns jeg - men å ligge der må være helt vidunderlig!

Enig, noen er veldig stygge. Bør de bygges inn? *tenker høyt*.... *drømmer*

Skrevet

Høres ut som en hyggelig dag!

Ha det fint på messe!:-)

Takk, men det kan være travel med to små på messe - må huske å oppdra de bedre ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Skal ikke no' væravhengig i morra, en tur innom bestemora til mannen min, før vi drar til pappa og sambo'n hans på middag. Er jeg heldig så står det en parfyme eller no' og venter på meg der (de var nylig i "syden"...).

Forresten, setter pris på at det er fint vær når jeg skal gå tur med bikkja da, det er alltid ålreit. Hater igrunnen regn og annet uvær.

Blir sikkert en hyggelig søndag :-)

Hørtes koselig ut:-)

Grattis med ny godlukt, det er alltid hyggelig å få!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal sove lenge i morgen også skal jeg ta meg en liten kjøretur.

Både lange morgener og bilturer er bra saker.. Hørtes ut til å bli en bra dag!

Skrevet

Enig, noen er veldig stygge. Bør de bygges inn? *tenker høyt*.... *drømmer*

De blir ganske dominerende hvis de står helt fritt oppe på bakken, men det spørs jo hvor stor hage man har å plassere det i. Det er stilig med de som er nedsenket i terassen.

Tenk deg en sliten fredagskveld i september. Synke ned i varmt vann med et glass vin på kanten...

..og to små gutter som hyler "Yippi! Bomba! Unna vei!" hehe.

Skrevet

Lunsj på tirsdag høres ut som en god plan!

Jepp, skal vi ta det over gata for jobben din. Den lille i midten vet du. De har innmari gode børek cigara.

Skrevet

De blir ganske dominerende hvis de står helt fritt oppe på bakken, men det spørs jo hvor stor hage man har å plassere det i. Det er stilig med de som er nedsenket i terassen.

Tenk deg en sliten fredagskveld i september. Synke ned i varmt vann med et glass vin på kanten...

..og to små gutter som hyler "Yippi! Bomba! Unna vei!" hehe.

Eldstemann vil helst ha svømmebasseng - har t.o.m. tegnet et... *ler*

Tror vi skal kunne plassere et diskret i hagen - minst mulig innsyn. Håper virkelig det blir noe av...

Får invitere deg på besøk da *s* (hadde du kommet da? - *hehe*?

Skrevet

Hørtes koselig ut:-)

Grattis med ny godlukt, det er alltid hyggelig å få!

Er jo ikke sikkert da... :-)

Fikk bare spm. om hva jeg evt. ønska meg, men ikke sikkert han fant den jeg vil ha, så...

Skrevet

Jepp, skal vi ta det over gata for jobben din. Den lille i midten vet du. De har innmari gode børek cigara.

Hva er børek cigara? Jeg vet hva børek er, men børek cigara? (Sigar og børek passer dårlig sammen...) :-)

Skrevet

Eldstemann vil helst ha svømmebasseng - har t.o.m. tegnet et... *ler*

Tror vi skal kunne plassere et diskret i hagen - minst mulig innsyn. Håper virkelig det blir noe av...

Får invitere deg på besøk da *s* (hadde du kommet da? - *hehe*?

Kan jeg komme på besøk? Innvielsesfest av beleggingsstein, bølgende mur og utebad, med tilhørende spenstige samtaler er definitivt noe for meg :)

Skrevet

Kan jeg komme på besøk? Innvielsesfest av beleggingsstein, bølgende mur og utebad, med tilhørende spenstige samtaler er definitivt noe for meg :)

Velkommen (mener det) ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...