Gå til innhold

Planer for i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er børek cigara? Jeg vet hva børek er, men børek cigara? (Sigar og børek passer dårlig sammen...) :-)

De er tynne som sigarer, minner om tiropita.

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

14

• Dorthe

9

• En_Mamma

8

• Vanedis

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy
Skrevet

Har ingen planer, jeg. *sukk* Skal kanskje på trening halv fire. Kjeder meg litt for tiden.

Skrevet

Velkommen (mener det) ;o)

Du bor på andre siden av landet, gjør du ikke? Vi bor i Oslo.

Skrevet

Du bor på andre siden av landet, gjør du ikke? Vi bor i Oslo.

Gemalen står og leser - og kommenterer - "ikke andre siden av landet"; selv om det kan virke slik... Noen miiiiiiiiillllll.... Dvs. sunnmøre (ingen kommentarer... *hehe*

Du og dere er uansett velkommen - bare "si i fra" ;o)

Skrevet

Har ingen planer, jeg. *sukk* Skal kanskje på trening halv fire. Kjeder meg litt for tiden.

Trening er bra... ;o) Iallefall for de som ikke har skader...

Skrevet

Gemalen står og leser - og kommenterer - "ikke andre siden av landet"; selv om det kan virke slik... Noen miiiiiiiiillllll.... Dvs. sunnmøre (ingen kommentarer... *hehe*

Du og dere er uansett velkommen - bare "si i fra" ;o)

Sunnmøre? Så rart, vi var en langhelg i Ålesund forrige helg. Det skulle jeg visst!

Annonse

Skrevet

Her har det kommet snø igjen, men det meste tiner vel vekk i løpet av dagen.

I ettermiddag skal jeg på møte i mental helse.

Skrevet

Her har det kommet snø igjen, men det meste tiner vel vekk i løpet av dagen.

I ettermiddag skal jeg på møte i mental helse.

Godmorgen. Hvordan trives du i den ny leiligheten din? Hvordan går det med moren din?

Skrevet

Godmorgen. Hvordan trives du i den ny leiligheten din? Hvordan går det med moren din?

Morn :)

Jeg stortrives her jeg bor nå selv om leiligheten i seg selv ikke er spesielt bra.

Det går bra med moren min. Så bra som det kan gå når hun ikke kan bli frisk. Hun merker ennå ikke noe til sykdommen og er kvikkere enn noen gang.

Skrevet

Morn :)

Jeg stortrives her jeg bor nå selv om leiligheten i seg selv ikke er spesielt bra.

Det går bra med moren min. Så bra som det kan gå når hun ikke kan bli frisk. Hun merker ennå ikke noe til sykdommen og er kvikkere enn noen gang.

Så hyggelig å høre. Har du greie naboer? Kan du pusse opp i leiligheten for å få det litt triveligere?

Har våren kommet til Nord-Norge enda? Her har det vært veldig vårlig de siste dagene. I hagen er det en liten flekk med is igjen, ellers er alt borte.

Godt å høre at moren din, og du, er ved godt mot ift sykdommen. Håper dere får en fin vår sammen.

Skrevet

Så hyggelig å høre. Har du greie naboer? Kan du pusse opp i leiligheten for å få det litt triveligere?

Har våren kommet til Nord-Norge enda? Her har det vært veldig vårlig de siste dagene. I hagen er det en liten flekk med is igjen, ellers er alt borte.

Godt å høre at moren din, og du, er ved godt mot ift sykdommen. Håper dere får en fin vår sammen.

Her har det vært vår i flere uker. Nesten all snøen er borte. Solen skinner hver dag og har gjort det i uker. Det er kjempefint :)

Jeg tar med meg de gode stundene sammen med moren min. Vi har det alltid trivelig sammen, og ler mye. Samtidig som vi prater litt om kreften og andre alvorlige tema. Jeg var hos henne forrige helg og skal dit en tur i påska.

Leiligheten kan jeg ikke gjøre så mye med fattig som jeg er, men den er ikke såå ille heller. Stue, kjøkken og soverrom er nymalt. Det jeg mest skulle ønske var å bytte ut en stygg og gammel kjøkkeninnredning. Og det stygge badet.

Skrevet

Her har det vært vår i flere uker. Nesten all snøen er borte. Solen skinner hver dag og har gjort det i uker. Det er kjempefint :)

Jeg tar med meg de gode stundene sammen med moren min. Vi har det alltid trivelig sammen, og ler mye. Samtidig som vi prater litt om kreften og andre alvorlige tema. Jeg var hos henne forrige helg og skal dit en tur i påska.

Leiligheten kan jeg ikke gjøre så mye med fattig som jeg er, men den er ikke såå ille heller. Stue, kjøkken og soverrom er nymalt. Det jeg mest skulle ønske var å bytte ut en stygg og gammel kjøkkeninnredning. Og det stygge badet.

Fint å høre at dere tar godt vare på hverandre. Håper dere får en hyggelig, fredelig påske.

Det går an å male skapdører på kjøkkenet og sette på nye håndtak, det gjør stor forskjell.

Skrevet

Fint å høre at dere tar godt vare på hverandre. Håper dere får en hyggelig, fredelig påske.

Det går an å male skapdører på kjøkkenet og sette på nye håndtak, det gjør stor forskjell.

Takk for tips.

Ønsker dere også en fin påske :)

Annonse

Skrevet

De er tynne som sigarer, minner om tiropita.

OK :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Trening er bra... ;o) Iallefall for de som ikke har skader...

Ja, men nå blingset jeg jo på tiden, da... så jeg må finne et annet senter.

Gjest Rusle
Skrevet

Hørtes kjipt ut! Håper finværet snart kommer til deg også.

:-)

Ja, det finværet kom og det er nesten 12 grader. Men jeg sitter her med hodepine/migrene ;o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...