Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det "best" å være i New York, og hvem er det best å reise med? Hvor lenge "må" man være der?

:o)

Fortsetter under...

Gjest epletre som reiser til NYC om 6 dager:0)
Skrevet

Når er det "best" å være i New York,

New York er like kjekt sommer som vinter, men det er kjekt aa spise lunsj og kose seg i Central park om vaaren/ sommeren!

hvem er det best å reise med?

Byen har alt. Du kan reise med venner, kjaerest eller familie. Det kommer jo an paa hva du vil gjoere.

Hvor lenge "må" man være der?

Har ei venninne som bodde paa Manhattan i nesten to aar. Hu fikk ikke se halvparten av Manhattan. Jeg ville hatt to uker paa meg. Prov aa faa med deg Washington eller Boston ogsaa mens du er her. Det koster bare 10 dollar med bussen:0)

God tur

mvh

Skrevet

Når er det "best" å være i New York,

New York er like kjekt sommer som vinter, men det er kjekt aa spise lunsj og kose seg i Central park om vaaren/ sommeren!

hvem er det best å reise med?

Byen har alt. Du kan reise med venner, kjaerest eller familie. Det kommer jo an paa hva du vil gjoere.

Hvor lenge "må" man være der?

Har ei venninne som bodde paa Manhattan i nesten to aar. Hu fikk ikke se halvparten av Manhattan. Jeg ville hatt to uker paa meg. Prov aa faa med deg Washington eller Boston ogsaa mens du er her. Det koster bare 10 dollar med bussen:0)

God tur

mvh

Hvor lenge skal du være der? Gi meg en lyd når du har vært der!

Gjest epletre
Skrevet

Hvor lenge skal du være der? Gi meg en lyd når du har vært der!

Jeg bor i Boston, saa vi reiser ned dit en gang i blant. Lordag skal jeg bare ned paa dagstur. Maa i sjomannskirken aa kjope paafyll av norsk mat og drikke!:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...