Gå til innhold

å nei...

Anbefalte innlegg

Gjest raisin
Skrevet

Jeg var ute på byen med en venn ikveld... og jeg liker han bare mer og mer, til det punktet at jeg får sommerfugler i magen når jeg ser han. Tror han liker meg ganske godt også...:-)

Nå har det seg slik at jeg har kjæreste som bor i utlandet, så jeg er usikker på hva følelsene mine til denne nye fyren betyr.

Er det noen her som har hatt den følelsen av å være forelsket mens du er sammen med en annen?

laguna1365380434
Skrevet

Ja. Jeg er håpløs:-o

Jeg er, og har vært svak for andre samtidig som jeg har kjæreste, det skjer hele tiden.

Jeg er svak for to andre i tillegg til typen akkurat nå.

Dessuten møter jeg stadig noen det er gøy å flørte litt med.

Jeg er nok veldig guttegærn.

Jeg klarer bare ikke å la

være å småforelske meg og å synes at kjekke&sexy menn er ..akkurat det. Kjæreste eller ikke kjæreste.

Skrevet

Alle har de følelsene av og til. Det avgjørende er _hva_ man gjør med slike følelser.

Gjest Silkesuss
Skrevet

Alle har de følelsene av og til. Det avgjørende er _hva_ man gjør med slike følelser.

Ikke alle ; )

Så det er sagt!

Gjest føle for andre
Skrevet

Du bør tenke ogjennom (og gjerne skrive ned) hvor grensen går for hva du mener er akseptabel oppførsel / akseptable følelser. Og så bør du jevnlig / daglig tenke igjennom om du holder deg innenfor grensen. Hvis du ikke gjør det, bør du ringe til kjæresten din og gi beskjed om at du ikke er kjæresten hans lenger.

Jeg synes det er lov å være fascinert av andre, og tror de fleste har opplevd å bli litt betatt av andre enn kjæresten i løpet av et langt liv. Men hvis det blir "altoverskyggende" følelser, eller du går over streken mht hva du kan gjøre med andre enn kjæresten, bør du heller gjøre det slutt og nyte friheten en stund.

Gjest En er ikke nok
Skrevet

Ja. Jeg har lett for å forelske meg, desverre. Har gått over grensa også noen ganger. Ikke bra. Må snart lære.

Skrevet

Forelsket? Nei. Fascinert og småtiltrukket av? Ja.

Cluet er som et par andre også nevner her: å ikke gjøre noe med det. Være bevisst og respektere egne grenser og verdier.

Skrevet

Ikke alle ; )

Så det er sagt!

Nei, kanskje ikke alle. Selv har jeg også en fin mann og strever ikke med problemer slik raisin forteller om. Men det er de færreste forunt å nå pensjonsalderen sammen med èn partner uten å bli betatt av eller få følelser for andre. Mitt poeng er at det avgjørende er hva man gjør med slike følelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...