Gå til innhold

Kanskje han burde holde kjeft...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...denne talsmannen for den israelske ambassaden?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220916

Sensureres denne type indiskresjoner som MortenM gjorde seg «skyldig» i forrige dagen, så blir de martyrer og Israel blir nok en gang den som «styrer media».

Jeg tror kanskje, ved nærmere ettertanke, at vi er bedre tjent med å la dem herje med flaggbrenning på TV og annen form for verbalonani i det offentlige rom. Det beste er at dette spyet viser sin sanne natur helt av seg selv.

Det som ikke tar livet av oss, gjør oss sterkere.

Skrevet

Enhver har rett til selvforsvar og slippe offentlig trakassering. Vi hadde også blitt irriterte om noen hadde plassert slikt i vårt flagg.

VG forstod tabben og fjernet tegningen fra nettsidene. Da burde flere også forstå forskjellen mellom karrikatur og rasisme.

Skrevet

Enhver har rett til selvforsvar og slippe offentlig trakassering. Vi hadde også blitt irriterte om noen hadde plassert slikt i vårt flagg.

VG forstod tabben og fjernet tegningen fra nettsidene. Da burde flere også forstå forskjellen mellom karrikatur og rasisme.

Det er snakk om et flagg (som symboliserer en nasjon), og et politisk utsagn som kritiserer en ulovlig okkupasjon av palestinske områder og terrorisering av uskyldige palestinere.

Skrevet

Det er snakk om et flagg (som symboliserer en nasjon), og et politisk utsagn som kritiserer en ulovlig okkupasjon av palestinske områder og terrorisering av uskyldige palestinere.

"Det er snakk om et flagg (som symboliserer en nasjon),"

Argumentet brukes kun som et skalkeskjul for rasisme, ønsket om å kaste jødefolket på havet og en indirekte støtte til terrorisme.

"og et politisk utsagn som kritiserer en ulovlig okkupasjon av palestinske områder og terrorisering av uskyldige palestinere. "

Terrorister er ikke uskyldige. Israel okkuperer ikke land ulovlig. Israel har rett til selvforsvar akkurat som alle EU-land har det. Sett deg heller inn i Israels historie du.

De aller fleste innleggene dine er bare tull og projisering. Derfor kommer jeg kommer aldri til å tro deg uansett.

Skrevet

"Det er snakk om et flagg (som symboliserer en nasjon),"

Argumentet brukes kun som et skalkeskjul for rasisme, ønsket om å kaste jødefolket på havet og en indirekte støtte til terrorisme.

"og et politisk utsagn som kritiserer en ulovlig okkupasjon av palestinske områder og terrorisering av uskyldige palestinere. "

Terrorister er ikke uskyldige. Israel okkuperer ikke land ulovlig. Israel har rett til selvforsvar akkurat som alle EU-land har det. Sett deg heller inn i Israels historie du.

De aller fleste innleggene dine er bare tull og projisering. Derfor kommer jeg kommer aldri til å tro deg uansett.

Hvorfor skulle jeg ønske å kaste jødene på havet? Du lider av åpenbar nazistisk tankegang. Søk hjelp.

Palestinerene har rett til å forsvare seg mot den ulovlige israelske okkupasjonen.

Gjest Tor I. Kjeften
Skrevet

Hvorfor skulle jeg ønske å kaste jødene på havet? Du lider av åpenbar nazistisk tankegang. Søk hjelp.

Palestinerene har rett til å forsvare seg mot den ulovlige israelske okkupasjonen.

Helt enig ! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...