Gjest Ad.M. Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg må beskjemmet spørre om en ting. Når jeg ser på den siden til trygdekontoret over fastleger, så kan jeg vel velge hvilken som helst av dem i visshet om at jeg ikke må betale for timer når jeg har frikort? (I motsetning til private legesentere uten slik avtale). Det er så flaut, men jeg husker ikke hva begrepet er for slike leger...:rødme: 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Alle fastleger har avtale med de offentlige slik at du kun betaler egenandel. Den eneste forskjellen mellom de ulike fastleger er at noen kan være spesialist i allmennmedisin, og da er egenandelen på 172, istedet for 114 eller noe der omkring for en 'vanlig' lege. Men om du regner med frikort etterhvert så spiller det jo ingen rolle. 0 Siter
Gjest Ad.M. Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Alle fastleger har avtale med de offentlige slik at du kun betaler egenandel. Den eneste forskjellen mellom de ulike fastleger er at noen kan være spesialist i allmennmedisin, og da er egenandelen på 172, istedet for 114 eller noe der omkring for en 'vanlig' lege. Men om du regner med frikort etterhvert så spiller det jo ingen rolle. Tusen takk for svar Jeg er storforbruker av saker som kommer på andelskort så det var greit å forsikre seg om at jeg hadde oppfattet det riktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.