Gå til innhold

Blondt spørsmål om fastlege.

Anbefalte innlegg

Gjest Ad.M.
Skrevet

Jeg må beskjemmet spørre om en ting.

Når jeg ser på den siden til trygdekontoret over fastleger, så kan jeg vel velge hvilken som helst av dem i visshet om at jeg ikke må betale for timer når jeg har frikort? (I motsetning til private legesentere uten slik avtale).

Det er så flaut, men jeg husker ikke hva begrepet er for slike leger...:rødme:

Gjest Calóni
Skrevet

Alle fastleger har avtale med de offentlige slik at du kun betaler egenandel. Den eneste forskjellen mellom de ulike fastleger er at noen kan være spesialist i allmennmedisin, og da er egenandelen på 172, istedet for 114 eller noe der omkring for en 'vanlig' lege. Men om du regner med frikort etterhvert så spiller det jo ingen rolle.

Gjest Ad.M.
Skrevet

Alle fastleger har avtale med de offentlige slik at du kun betaler egenandel. Den eneste forskjellen mellom de ulike fastleger er at noen kan være spesialist i allmennmedisin, og da er egenandelen på 172, istedet for 114 eller noe der omkring for en 'vanlig' lege. Men om du regner med frikort etterhvert så spiller det jo ingen rolle.

Tusen takk for svar :)

Jeg er storforbruker av saker som kommer på andelskort så det var greit å forsikre seg om at jeg hadde oppfattet det riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...