Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som ser på modelljakten på tv3 (eller en annen kanal)?

beklager til alle dere tynne og slanke damer her på dol, har skjønt dere er lei slikt som dette.

MEN, jeg blir helt sjokka når jeg ser at tynne, tynne, radmagre shandi faktisk er med i konkurransen om å bli modell. en mer normal jente, som faktisk har former og pupper blir sendt hjem til fordel for anorektsik utseende shandi. hva slags øyne har de der dommerne egentlig?

ser at shandi kan ha et pent ansikt, men kroppen er så tynn at den ser syk ut. og er det om å gjøre å se helt korka ut på catwalken? ler meg i hel!

Fortsetter under...

Skrevet

..og hennes måte å gå på var...hmm.. utradisjonell! selv om jeg da synes at det bør og skal være mangfold..

Tenk å si at hun ene måtte slanke seg fordi hun hadde pupper!!

Skrevet

Har ikke sett det, men det er jo ikke noe nytt i at modeller skal være magre.

Gjest helt enig...
Skrevet

Helt enig. Hun er den klart tynneste av de alle, og det ser rett og slett sykt ut. Spesielt beina hennes..

Men jeg hadde egentlig forventa at alle kom til å se slik ut, så jeg ble veldig overaska da jeg så at de andre faktisk ser helt normale ut..

Men, hver sin smak..

Skrevet

Har ikke sett det, men det er jo ikke noe nytt i at modeller skal være magre.

neida, men denne her er forferdelig tynn. minner meg om en venninne da hun var midt i den verste anoreksifasen.

Skrevet

Har ikke sett på jeg, men finnes det bilder på nettet av disse jentene?

Annonse

Gjest Rusle
Skrevet

Når de velger ut modeller som er så magre, må det være noe galt et sted. Men modellverdenen er jo gal.

De kjente toppmodellene som Claudia Schiffer, Kate Moss og hva de nå heter, er da slanke/tynne og ikke magre.

Skrevet

Når de velger ut modeller som er så magre, må det være noe galt et sted. Men modellverdenen er jo gal.

De kjente toppmodellene som Claudia Schiffer, Kate Moss og hva de nå heter, er da slanke/tynne og ikke magre.

ja, og hun der modellmammadommeren, tyra banks, er jo ikke mager, men slank.

synes det er penest jeg, at modellene ser ut som om de ikke kun drikker vann som mat.

Skrevet

Prøv denne da, jeg har ikke popupsproblemer på noen av linkene.

http://www.upn.com/shows/top_model2/bio_shandi.shtml

shandi, ja. veldig pen på dette bildet. men i programmene får en se mer enn ansiktet.

jeg vet det finnes personer som er naturlig veldig slanke. men da jeg så modelljakten i går, så var det ganske tydelig, og kommentert av dommerne, at shandi ser utilpass og redd ut. ser _ikke_ ut som hun trives i egen kropp. og magerheten ser _ikke_ naturlig ut.

Annonse

Gjest usa look
Skrevet

shandi, ja. veldig pen på dette bildet. men i programmene får en se mer enn ansiktet.

jeg vet det finnes personer som er naturlig veldig slanke. men da jeg så modelljakten i går, så var det ganske tydelig, og kommentert av dommerne, at shandi ser utilpass og redd ut. ser _ikke_ ut som hun trives i egen kropp. og magerheten ser _ikke_ naturlig ut.

Veldig pene jenter, men jeg greier fanden aldri å skille den ene fra den andre! De har jo samma looken alle sammen.

Skrevet

Det står jo her hvem som vant jo.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=220749

nå klarte jeg ikke å vente. overraskende, faktisk.

pytt, pytt, gjør ikke noe. ikke et program jeg syns er verdt å skru på tv-en for å se, om jeg tilfeldigvis svisjer meg inn, så er det noe annet.

Gjest Rusle
Skrevet

Den funket. Hvor mye er 5'10 høy og 115 i weight?

Jeg tror høyden skal ganges med 33 cm. Vekten vet jeg ikke.

Gjest Vil legge på meg!
Skrevet

Altfor tynne jenter er ikke fint. Skal helst ikke se beina stikke ut her og der. Finere med litt former! Heller 3 kg for mye, enn for lite!

Gjest bjelke
Skrevet

Den funket. Hvor mye er 5'10 høy og 115 i weight?

5,10 er 155 cm ifølge denne siden..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...