Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er det 10. dagen som røykfri, og siden det har gått så bra hittils så håper jeg på lik fortsettelse.

Men jeg har endel "nerver" og piff jeg da...som ikke akkurat blir mindre uten røyk så nå tenkte jeg at "røykfrigaven" til meg selv kanskje kunne være en god trim-hjemme video eller cd.

Har ganske så grei kropp men kunne trenge å stramme litt opp her og der da :)....tenk å være like slank men full av trente muskler...

Har sånn i hui og hast sett reklame på en slik hjemme-trim video...men tøff og sporty "come on" muskikk...noen som har den ?

Har ikke noen treningsapparater hjemme så det må være øvelser som kan gjøres uten. Tenkte å start på treningssenter en gang i uka eller to om de har det kveldstid her, men resten må nok ordnes hjemme.

Så til sommeren kanskje jeg kan gi meg selv en trent kropp og en tatuering i gave :)

Så tips anyone...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...