Gjest Angrende pikehjerte Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg var dum nok til å bli med en god venn hjem i natt, etter en tur på byen. Vi har sovet sammen før, uten noe seksuelt. Men i natt ble det sex. Det bare skjedde. Og jeg angrer så veldig! Ville bare si det. Jeg angrer! 0 Siter
Gjest Angrende pikehjerte Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Var det ikke verdt det altså? Nei! Lang ifra. Er ikke typen til å ha sex utenfor et forhold. Dette var nytt for meg. Første og siste gang kan vi vel si. Føler meg litt dum, men ale skal vel lære av sine egne feil. Tror vi setter det i glemmeboka, så han telles ikke... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Nei! Lang ifra. Er ikke typen til å ha sex utenfor et forhold. Dette var nytt for meg. Første og siste gang kan vi vel si. Føler meg litt dum, men ale skal vel lære av sine egne feil. Tror vi setter det i glemmeboka, så han telles ikke... Fy faen, enn å ikke bli registrert, stakkars mann:-) 0 Siter
Gjest Angrende pikehjerte Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Fy faen, enn å ikke bli registrert, stakkars mann:-) Ja, du har vel hørt at jenter deler antall på 3, gutter ganger med 3.... 0 Siter
Rubia Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Du, greit at det ikke var så greit å ha sex med en god venn. Men prøv å kom til enighet med kompisen at det var et "uhell" som bør gå i glemmeboka slik at dere kan fortsette vennskapet som om det ikke var skjedd. Er det enkveldsen eller antallet sexpartnere du tenker på så blås en lang masj i det. Du trenger ikke skrifte for noen alikavel...og skal ikke finne det i det noen gang heller. Den typen du finner en dag skal bry seg om hvem du er som person og hvor godt dere funker sammen...ikke på om du har hatt en ons eller tre. Ikke la det ødelegge dagen din. Hilsen... 0 Siter
Gjest Angrende pikehjerte Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Du, greit at det ikke var så greit å ha sex med en god venn. Men prøv å kom til enighet med kompisen at det var et "uhell" som bør gå i glemmeboka slik at dere kan fortsette vennskapet som om det ikke var skjedd. Er det enkveldsen eller antallet sexpartnere du tenker på så blås en lang masj i det. Du trenger ikke skrifte for noen alikavel...og skal ikke finne det i det noen gang heller. Den typen du finner en dag skal bry seg om hvem du er som person og hvor godt dere funker sammen...ikke på om du har hatt en ons eller tre. Ikke la det ødelegge dagen din. Hilsen... Ja, det må nok gå i glemmeboken. Han nevnes nok ikke hvis noen lurer på hvem jeg har hatt sex med. Er viktig for meg at jeg ikke skal ha så mange partnere gjennom livet. Mener sex er mer enn bare moro. Er litt personlig. Men jeg er jo ung og dum. Tror jeg har lært nå. Etter fest sover jeg hjemme... 0 Siter
Rubia Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ja, det må nok gå i glemmeboken. Han nevnes nok ikke hvis noen lurer på hvem jeg har hatt sex med. Er viktig for meg at jeg ikke skal ha så mange partnere gjennom livet. Mener sex er mer enn bare moro. Er litt personlig. Men jeg er jo ung og dum. Tror jeg har lært nå. Etter fest sover jeg hjemme... Joda, jeg mener også at sex er mye mer enn bare moro... og jeg har aldri hatt ons... Men skulle jeg ha skammet meg om jeg hadde hatt det, og skal jeg skamme meg over tidligere partnere ? Det er nok alderen som gjør at du føler slik, etter som du blir mer moden vil du ikke føle slik...det kan jeg nesten love deg. 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Joda, jeg mener også at sex er mye mer enn bare moro... og jeg har aldri hatt ons... Men skulle jeg ha skammet meg om jeg hadde hatt det, og skal jeg skamme meg over tidligere partnere ? Det er nok alderen som gjør at du føler slik, etter som du blir mer moden vil du ikke føle slik...det kan jeg nesten love deg. tror du lover for mye jeg nå. dette er avhengig av personlighet, ikke alder. 0 Siter
Rubia Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 tror du lover for mye jeg nå. dette er avhengig av personlighet, ikke alder. Jeg lovte ikke hundre prosent da Joda, personlighet har somregel mye å si det. Men jeg vet det er mange som har tenkt slik når de er unge..."må ikke ha for mange partnere" mens de tenker på livet tidligere som erfaringer når de er mer voksne. Ikke at de har flere partnere men at de ikke gidder å la fortiden tynge nåtiden liksom...den samvittigheten der. 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg lovte ikke hundre prosent da Joda, personlighet har somregel mye å si det. Men jeg vet det er mange som har tenkt slik når de er unge..."må ikke ha for mange partnere" mens de tenker på livet tidligere som erfaringer når de er mer voksne. Ikke at de har flere partnere men at de ikke gidder å la fortiden tynge nåtiden liksom...den samvittigheten der. da skjønte jeg deg litt bedre. og jeg er litt mer enig med deg nå. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ja, du har vel hørt at jenter deler antall på 3, gutter ganger med 3.... Det gjør jeg også det;) 0 Siter
Gjest Martin G Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Joda, jeg mener også at sex er mye mer enn bare moro... og jeg har aldri hatt ons... Men skulle jeg ha skammet meg om jeg hadde hatt det, og skal jeg skamme meg over tidligere partnere ? Det er nok alderen som gjør at du føler slik, etter som du blir mer moden vil du ikke føle slik...det kan jeg nesten love deg. Klart det går an å skamme seg over tidliger partnere?! Jeg har dessverre hatt en altfor masse ONS og jeg skammer meg faktisk over det. For sex uten følelser og uten å syns dama er ok en gang, det er ren og skjær egoisme. Og jeg forstår godt at man kan angre.... Hilsen fra Martin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.