Gjest Reiser bort Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Vil gjerne få til autoreply slik at mailene jeg får automatisk blir besvart mens jeg er borte i en lengre periode. Jeg har Mac og Outlook Express 5.02 kan noen hjelpe meg? (også postet på åpent forum) 0 Siter
Sør Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Dette må du gjøre hos de som har mailserveren din. For eksempel, hvis du har Telenor, så logger du deg på hos www.online.no Husk å lukke ned Outlook før du logger deg på direkte. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Tror du må sette opp en e-postregel for å få det til. Gå til Verktøy/Meldingsregler/E-post/Ny og velg Svar med melding i den andre ruta. Tror jeg. Den funksjonen i Outlook som heter fraværsmelding funker vel bare i nettverksversjon (Exchange) 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Tror du må sette opp en e-postregel for å få det til. Gå til Verktøy/Meldingsregler/E-post/Ny og velg Svar med melding i den andre ruta. Tror jeg. Den funksjonen i Outlook som heter fraværsmelding funker vel bare i nettverksversjon (Exchange) ...og dette funker da bare hvis maskina er på nett og OE er aktiv. Kanskje lite aktuelt ved lengre fravær? Da er Sørs versjon bedre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.