Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På treningssenteret her om dagen så jeg en mann (ca 25 år) som helt tydelig hadde barbert seg under armene. Han hadde veldig mørkt hår, og det så ut som det var 3-4 dagers ettervekst.

Så en annen fyr i tidligere som jeg trodde hadde gjort det samme, men jeg slo det fra meg med en gang og trodde jeg så feil.

Begynner det å bli vanlig at menn barberer seg under armene eller?

Gjest Rusle
Skrevet

Har lest at det er flere menn nå enn før som oppsøker hudklinikker for å få fjernet hår og ellers fikse seg opp.

Jeg er sikkert full av fordommer på det området, men jeg liker menn som de er ;-)

Gjest jammi en mann!
Skrevet

Har lest at det er flere menn nå enn før som oppsøker hudklinikker for å få fjernet hår og ellers fikse seg opp.

Jeg er sikkert full av fordommer på det området, men jeg liker menn som de er ;-)

Jeg og. :0) Og det snåle er at menn liker damer sånn som de er og! Men trur du vi damer er fornøyde med det?! Neeeida. *sukk*

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg og. :0) Og det snåle er at menn liker damer sånn som de er og! Men trur du vi damer er fornøyde med det?! Neeeida. *sukk*

Gjør de det??

Jo da, vi kan takke oss selv for alt strevet og pengene som blir brukt på å fjerne hår :o)

Gjest Anti hår
Skrevet

Kanskje de også har oppdget at deo'n virker mye bedre og lengre når den komme direkte i kontakt med huden, og ikke bare klister seg i masse hår?

Gjest Lonkil
Skrevet

Det er nok unntaket av oss unge menn som ikke barberer oss under armene (ok, jeg gjør det 3-4 ganger i året).

Har kamerater som har betalt mangfoldige tusen for hårfjerning både her og der. Dette er "normale" gjennomsnittsmenn - som ingen ville tro noe slikt om.

Hvorfor vi gjør det? Vi blir jo til stadighet minnet om at drømmemannen anno 2004 er en hårløs chipendale danser (satt på spissen). Den ubarberte og hårete "Marlbouro mannen" som var drømmemannen for 8-15 år siden har forsvunnet. Vi blir konstant minnet om at hår = fysj. Har man hår på rygg og rumpe er det ekstra ille. Flere gutter jeg vet om barberer til og med leggene sine ettersom de tror det forventes av dem. (ok, jeg gjør ikke akkurat det - lar til og med håret på brystkassen vokse fritt).

Hårfjerning har jo vært "forventet" av kvinner i en år-rekke. Nå som maktbalansen er i ferd med å snu begynner kvinner å "svare på tiltale" og uttalser vedrørende menn og hår blir stadig vanligere. Vi menn må enten reise oss å ignorere dette eller rett og slett overgi oss å bli slaver av skjønnhetsindustrien (som kvinner har vært lenge).

Jeg barberer meg forøvrig under armene også av andre praktiske hensyn - men i dag ville jeg altså slå et slag mot skjønnhetsindustrien som de fleste av oss er slaver av....!

Skrevet

Det er nok unntaket av oss unge menn som ikke barberer oss under armene (ok, jeg gjør det 3-4 ganger i året).

Har kamerater som har betalt mangfoldige tusen for hårfjerning både her og der. Dette er "normale" gjennomsnittsmenn - som ingen ville tro noe slikt om.

Hvorfor vi gjør det? Vi blir jo til stadighet minnet om at drømmemannen anno 2004 er en hårløs chipendale danser (satt på spissen). Den ubarberte og hårete "Marlbouro mannen" som var drømmemannen for 8-15 år siden har forsvunnet. Vi blir konstant minnet om at hår = fysj. Har man hår på rygg og rumpe er det ekstra ille. Flere gutter jeg vet om barberer til og med leggene sine ettersom de tror det forventes av dem. (ok, jeg gjør ikke akkurat det - lar til og med håret på brystkassen vokse fritt).

Hårfjerning har jo vært "forventet" av kvinner i en år-rekke. Nå som maktbalansen er i ferd med å snu begynner kvinner å "svare på tiltale" og uttalser vedrørende menn og hår blir stadig vanligere. Vi menn må enten reise oss å ignorere dette eller rett og slett overgi oss å bli slaver av skjønnhetsindustrien (som kvinner har vært lenge).

Jeg barberer meg forøvrig under armene også av andre praktiske hensyn - men i dag ville jeg altså slå et slag mot skjønnhetsindustrien som de fleste av oss er slaver av....!

Ok.

Har bare aldri sett det før. Men det er ikke mange mannfolk jeg ser under armene på heller da ;)

Min sambo gjør det iallefall ikke, og jeg har aldri hørt kameratene hans har pratet om det heller. Men det er vel mer vanlig enn man tror.

Gjest Lonkil
Skrevet

Ok.

Har bare aldri sett det før. Men det er ikke mange mannfolk jeg ser under armene på heller da ;)

Min sambo gjør det iallefall ikke, og jeg har aldri hørt kameratene hans har pratet om det heller. Men det er vel mer vanlig enn man tror.

Tror alder har litt og si her...

Min gamle mor uttalte en dag at hun aldri hadde barbert leggene sine - til mine søstres forferdelse.....! Ting endrer seg med tiden - og neppe til det bedre?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ærlig talt så ser jo alle mannlige fotomodeller rimelig homo ut! (Men så er jeg ikke 20 år lenger, smaken har kanskje endret seg) Hår på bryst og legger er bare råsexy! Menn og kvinner skal helst se forskjellige ut, spør du

Skrevet

"Det er nok unntaket av oss unge menn som ikke barberer oss under armene"

Nja...den tror jeg er litt drøy. Er nok godt mulig at det er vanlig, men neppe slik at de fleste gjør det.

(evt. er det jeg som ikke er "ung" lenger :-)

"........................"

Skrevet

Gjør de det??

Jo da, vi kan takke oss selv for alt strevet og pengene som blir brukt på å fjerne hår :o)

Vi liker dere som dere er. Men det kan hende vi liker dere enda mer uten hår..? :-)

"......................"

Gjest Liker ikke slike utsagn
Skrevet

ærlig talt så ser jo alle mannlige fotomodeller rimelig homo ut! (Men så er jeg ikke 20 år lenger, smaken har kanskje endret seg) Hår på bryst og legger er bare råsexy! Menn og kvinner skal helst se forskjellige ut, spør du

Hvorfor homo? Hårfri og homo er da ikke det samme. Noen liker apekatter, andre liker mindre hår. Smaken er nok som baken, både hos heterofile og homofile.

Skrevet

Hvorfor homo? Hårfri og homo er da ikke det samme. Noen liker apekatter, andre liker mindre hår. Smaken er nok som baken, både hos heterofile og homofile.

det var ikke det jeg sa, heller. Dessuten liker jeg en mann for det han er, uavhengig av hår eller ikke. Men jeg synes hår er sexy.

Jeg synes mannlige fotomodeller ofte er for femi til å være sexy. Hår eller ikke hår. Punktum.

Gjest liker ikke slike utsagn
Skrevet

det var ikke det jeg sa, heller. Dessuten liker jeg en mann for det han er, uavhengig av hår eller ikke. Men jeg synes hår er sexy.

Jeg synes mannlige fotomodeller ofte er for femi til å være sexy. Hår eller ikke hår. Punktum.

"ærlig talt så ser jo alle mannlige fotomodeller rimelig homo ut!" skrev du

Så siden jeg misforsto, kanskje du kan forklare hva du mente?

Skrevet

"ærlig talt så ser jo alle mannlige fotomodeller rimelig homo ut!" skrev du

Så siden jeg misforsto, kanskje du kan forklare hva du mente?

Trodde du ville respektere et punktum. Men siden du insisterer: Jeg kan godt moderere meg, og si at de OFTE ser .... osv.

Og så gikk det frem av svaret mitt at de så FEMI ut. Så da droppet jeg HOMO. Kan innrømme at jeg var udiplomatisk i utgangspunktet.

Hvorfor bruker du ikke nicket ditt, istedenfor "liker ikke slike utsagn"

Gjest liker ikke slike utsagn
Skrevet

Trodde du ville respektere et punktum. Men siden du insisterer: Jeg kan godt moderere meg, og si at de OFTE ser .... osv.

Og så gikk det frem av svaret mitt at de så FEMI ut. Så da droppet jeg HOMO. Kan innrømme at jeg var udiplomatisk i utgangspunktet.

Hvorfor bruker du ikke nicket ditt, istedenfor "liker ikke slike utsagn"

Du må jo tåle at noen reagerer når du kommer med slike utsagn, og når du ikke hadde svart på spørsmålet mitt, så var det heller ingen punktum.

At noen ser homo ut er like mye bak mål som å si at noen ser bifil ut.Mener jeg.

Bruker denne underskriften for å understreke at jeg

Gjest Gammel,jeg????
Skrevet

Ok.

Vil du kanskje at han skal gjøre det? Gutter/mannfolk som barberer seg andre plasser enn i trynet er ikke ekte mannfolk. De er altfor selvopptatt dersom de driver med slikt. Ekte mannfolk har hår både her og både der!

Gullfisk i havet
Skrevet

Vil du kanskje at han skal gjøre det? Gutter/mannfolk som barberer seg andre plasser enn i trynet er ikke ekte mannfolk. De er altfor selvopptatt dersom de driver med slikt. Ekte mannfolk har hår både her og både der!

Selvopptatt hvis de bryr seg om utsende? De har lov til å ta vare på seg de også. Det er vel egentli ikke verre enn at vi kvinner også er forskjellig. Noen liker mye hår her og der, andre liker å fjerne deler eller alt.

Jeg liker menn med litt hår her og der, men har ikke noe imot at noen fjerner.

Smaken er som baken

Skrevet

Om sambo har hår under armene eller ikke bryr meg midt bak.

Hva er galt med å være selvopptatt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...