Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Noen som kan detaljert beskrive for meg hvor dette ligger. Var inne og så på kart på GuleSider, men skjønte ikke heeelt...

Hvor ligger det i forhold til Schous plass f.eks?

Skrevet

husker ikke akkurat hva veien heter..... altså, hvis du går nedover thv meyers gate (riktig navn, tror jeg), krysser den store trafikkerte gata som går opp mot tåsen, fortsetter langs gaten som er på toppen av schous plass, altså mot øvre grünerløkka. sats ligger 100 meter ca fra schous plass. solfattig bakgate, cafeer tvers over gaten.

var jeg til hjelp?

Skrevet

Du må ta trikken videre til sannergata og gå bortover til venstre, over Sannerbrua. Nesten bort på Alexander Kiellands plass.

Gjest Daisy
Skrevet

husker ikke akkurat hva veien heter..... altså, hvis du går nedover thv meyers gate (riktig navn, tror jeg), krysser den store trafikkerte gata som går opp mot tåsen, fortsetter langs gaten som er på toppen av schous plass, altså mot øvre grünerløkka. sats ligger 100 meter ca fra schous plass. solfattig bakgate, cafeer tvers over gaten.

var jeg til hjelp?

Tja, jo, var vel det. Så hvis jeg parkerer bilen ved Schous plass og går kan jeg bare spørre i en cafe eller noe sånt? he, he. 100m derfra, ser jeg det hvis jeg går oppover grunerløkka, eller ligger det bortgjemt?

Trodde det lå ved st.hanshaugen?

Gjest Daisy
Skrevet

Du må ta trikken videre til sannergata og gå bortover til venstre, over Sannerbrua. Nesten bort på Alexander Kiellands plass.

Okei, så hvis jeg ikke tar bil, men trikk - til Alexander Kiellands plass? Går linje 17 (den som går fra sinsen - trondheimsveien) dit?

Skrevet

å, er det alexander kiellands plass det heter ja.

dumme meg, som aldri klarer å huske navn.

schous plass er ved tinghuset? nei, nå er jeg skuffet over min egen hukommelse. ikke så lenge siden jeg bodde i oslo.

Gjest Daisy
Skrevet

schous plass er ved tinghuset? nei, nå er jeg skuffet over min egen hukommelse. ikke så lenge siden jeg bodde i oslo.

schous plass er der BI ligger, ved legevakten.

Skrevet

Tja, jo, var vel det. Så hvis jeg parkerer bilen ved Schous plass og går kan jeg bare spørre i en cafe eller noe sånt? he, he. 100m derfra, ser jeg det hvis jeg går oppover grunerløkka, eller ligger det bortgjemt?

Trodde det lå ved st.hanshaugen?

det er meg som ikke husker navn. jo den ligger på st.hanshaugen. alt bort i fra plassnavnet er riktig.

alexander kiellands plass heter det.

dumme meg.

sorry c",)

Gjest Daisy
Skrevet

det er meg som ikke husker navn. jo den ligger på st.hanshaugen. alt bort i fra plassnavnet er riktig.

alexander kiellands plass heter det.

dumme meg.

sorry c",)

Går bra. Så hvis jeg kjører til St.Hanshaugen da, ser jeg det da? Eller ligger det bortgjemt fra allmennheten *s*?

Skrevet

schous plass er der BI ligger, ved legevakten.

JAAA!

takker.

hva heter plassen ved tinghuset, mon tro...........

prof. aschehougs plass?

Gjest Daisy
Skrevet

JAAA!

takker.

hva heter plassen ved tinghuset, mon tro...........

prof. aschehougs plass?

Har ikke peiling. Vet hvor jeg bor og hvor jeg går på skole*s*

Skrevet

Går bra. Så hvis jeg kjører til St.Hanshaugen da, ser jeg det da? Eller ligger det bortgjemt fra allmennheten *s*?

noe bortgjemt, ikke helt.

den trafikkerte veien opp mot tåsen, du tar til høyre helt øverst ved den dumme mannens plass. er lyskryss der, bussholdeplass like etter om du skulle fortsatt rett frem.

når du tar av, kjører du i retning øvre grünerløkka.

Skrevet

Har ikke peiling. Vet hvor jeg bor og hvor jeg går på skole*s*

c",)

Gjest Daisy
Skrevet

den trafikkerte veien opp mot tåsen, du tar til høyre helt øverst ved den dumme mannens plass. er lyskryss der, bussholdeplass like etter om du skulle fortsatt rett frem.

Ok, takk takk. Kjører i god tid jeg, tror jeg...

Skrevet

eller du kjører opp mellom høgskolen og bislet, opp mot st.hanshaugen, durer gjennom thv.meyersgate, krysser den trafikkerte gaten jeg ikke husker navnet på. fortsetter rett frem, langs toppen av a.k.plass.

Skrevet

eller opp ullevålsveien. til høyre inn på thv.meyersgate, og fortsetter rett fram som tidligere nevnt.

Gjest Daisy
Skrevet

eller du kjører opp mellom høgskolen og bislet, opp mot st.hanshaugen, durer gjennom thv.meyersgate, krysser den trafikkerte gaten jeg ikke husker navnet på. fortsetter rett frem, langs toppen av a.k.plass.

Så Alexander Kiellandsplass er cluet her...?

Skrevet

Så Alexander Kiellandsplass er cluet her...?

jepp

Skrevet

Okei, så hvis jeg ikke tar bil, men trikk - til Alexander Kiellands plass? Går linje 17 (den som går fra sinsen - trondheimsveien) dit?

Det går bare buss til Alexander Kiellands plass. Men jeg aner ikke hvilket nr eller hva den heter.

Het Helsfyr den andre veien før.

Skrevet

Schous plass er nederst på Grünerløkka, der biblioteket ligger :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...