Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Schous plass er nederst på Grünerløkka, der biblioteket ligger :o)

i storgata?

Skrevet

Schous plass er nederst på Grünerløkka, der biblioteket ligger :o)

Nei, andre holdeplass med trikken etter legevakta. Den trikken som kjører Thv.Meyersgate.

Skrevet

i storgata?

Nei, andre holdeplass med trikken etter legevakta. Den trikken som kjører Thv.Meyersgate.

Skrevet

æsj!!!

selvfølgelig waldemar thranes gate jeg mener til daisy. stakkar, håper hun ikke følger mine veivisninger.

jeg er helt forferdelig på navn!!!!!!!!

Skrevet

Går bra. Så hvis jeg kjører til St.Hanshaugen da, ser jeg det da? Eller ligger det bortgjemt fra allmennheten *s*?

du, jeg mener waldemar thranes gate på st.hanshaugen, ikke thv meyersgate, som ligger på grünerløkka.

sorry! jeg suger i å huske navn.

Skrevet

æsj!!!

selvfølgelig waldemar thranes gate jeg mener til daisy. stakkar, håper hun ikke følger mine veivisninger.

Det er jeg også. Ikke mange gatenavn jeg kan i Oslo. Men jeg har skrevet det før, oslofolk beskriver ikke veien etter gatenavn men etter butikker, restauranter og plasser. Alle vet hvor steen&strøm er men ingen vet gatenavnet :o)

Skrevet

Det er jeg også. Ikke mange gatenavn jeg kan i Oslo. Men jeg har skrevet det før, oslofolk beskriver ikke veien etter gatenavn men etter butikker, restauranter og plasser. Alle vet hvor steen&strøm er men ingen vet gatenavnet :o)

sånn er jeg også.

forresten så tror jeg steen&strøm ligger i prinsens eller kongens gate.

tjihi.

c",)

Skrevet

sånn er jeg også.

forresten så tror jeg steen&strøm ligger i prinsens eller kongens gate.

tjihi.

c",)

Eller øvre og nedre slottsgate? Jeg aner ikke.

Skrevet

Eller øvre og nedre slottsgate? Jeg aner ikke.

noe i den duren.

synes det er bra jeg, at jeg i det hele tatt husker det har noe med kongehuset å gjøre.

vi er flinke vi!

Skrevet

noe i den duren.

synes det er bra jeg, at jeg i det hele tatt husker det har noe med kongehuset å gjøre.

vi er flinke vi!

Man hører jo ofte på gatenavnene hvor i byen det ligger. Sprøtt, de har samlet masse navn som passer sammen på et sted.

Skrevet

Man hører jo ofte på gatenavnene hvor i byen det ligger. Sprøtt, de har samlet masse navn som passer sammen på et sted.

vet du da hvor nilserudkleiva ligger? sånn omtrent da, selvfølgelig.

Skrevet

vet du da hvor nilserudkleiva ligger? sånn omtrent da, selvfølgelig.

Grefsenkollen eller kjelsås eller noe slikt?

Gjest bjelke
Skrevet

Tja, jo, var vel det. Så hvis jeg parkerer bilen ved Schous plass og går kan jeg bare spørre i en cafe eller noe sånt? he, he. 100m derfra, ser jeg det hvis jeg går oppover grunerløkka, eller ligger det bortgjemt?

Trodde det lå ved st.hanshaugen?

Sjekk her

http://www.trafikanten.no/

Gjest bjelke
Skrevet

JAAA!

takker.

hva heter plassen ved tinghuset, mon tro...........

prof. aschehougs plass?

C.J. Hambros plass. Du kan se meg på Stockfleth's. :-)

Skrevet

Grefsenkollen eller kjelsås eller noe slikt?

øvre tåsen.

en forferdelig hard, lang og bratt bakke å sykle opp, skal jeg love deg. ikke så aller verst tippet.

Skrevet

øvre tåsen.

en forferdelig hard, lang og bratt bakke å sykle opp, skal jeg love deg. ikke så aller verst tippet.

Nå ble jeg litt stolt. Jeg har forøvrig aldri vært på tåsen, tror jeg :o)

Gjest Daisy
Skrevet

du, jeg mener waldemar thranes gate på st.hanshaugen, ikke thv meyersgate, som ligger på grünerløkka.

sorry! jeg suger i å huske navn.

Ja, det var i waldemar thranes gt.... men jeg fant ikke frem før det var for sent.

Gjest Daisy
Skrevet

æsj!!!

Slapp av, jeg hadde glemt hva du sa når jeg kom borti der. Fant ikke frem, men det har bare med meg selv å gjøre. Hater å kjøre i Oslo. Måtte ta meg en pause ved st.hanshaugen og gruble før jeg kjørte hjem *lol*

Fikk meg en sigthseeing på Grunerløkka, da..

Skrevet

Slapp av, jeg hadde glemt hva du sa når jeg kom borti der. Fant ikke frem, men det har bare med meg selv å gjøre. Hater å kjøre i Oslo. Måtte ta meg en pause ved st.hanshaugen og gruble før jeg kjørte hjem *lol*

Fikk meg en sigthseeing på Grunerløkka, da..

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...