cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Schous plass er nederst på Grünerløkka, der biblioteket ligger ) i storgata? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Schous plass er nederst på Grünerløkka, der biblioteket ligger ) Nei, andre holdeplass med trikken etter legevakta. Den trikken som kjører Thv.Meyersgate. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 i storgata? Nei, andre holdeplass med trikken etter legevakta. Den trikken som kjører Thv.Meyersgate. 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Nei, andre holdeplass med trikken etter legevakta. Den trikken som kjører Thv.Meyersgate. æsj!!! selvfølgelig waldemar thranes gate jeg mener til daisy. stakkar, håper hun ikke følger mine veivisninger. jeg er helt forferdelig på navn!!!!!!!! 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Går bra. Så hvis jeg kjører til St.Hanshaugen da, ser jeg det da? Eller ligger det bortgjemt fra allmennheten *s*? du, jeg mener waldemar thranes gate på st.hanshaugen, ikke thv meyersgate, som ligger på grünerløkka. sorry! jeg suger i å huske navn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 æsj!!! selvfølgelig waldemar thranes gate jeg mener til daisy. stakkar, håper hun ikke følger mine veivisninger. jeg er helt forferdelig på navn!!!!!!!! Det er jeg også. Ikke mange gatenavn jeg kan i Oslo. Men jeg har skrevet det før, oslofolk beskriver ikke veien etter gatenavn men etter butikker, restauranter og plasser. Alle vet hvor steen&strøm er men ingen vet gatenavnet ) 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Det er jeg også. Ikke mange gatenavn jeg kan i Oslo. Men jeg har skrevet det før, oslofolk beskriver ikke veien etter gatenavn men etter butikker, restauranter og plasser. Alle vet hvor steen&strøm er men ingen vet gatenavnet ) sånn er jeg også. forresten så tror jeg steen&strøm ligger i prinsens eller kongens gate. tjihi. c",) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 sånn er jeg også. forresten så tror jeg steen&strøm ligger i prinsens eller kongens gate. tjihi. c",) Eller øvre og nedre slottsgate? Jeg aner ikke. 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Eller øvre og nedre slottsgate? Jeg aner ikke. noe i den duren. synes det er bra jeg, at jeg i det hele tatt husker det har noe med kongehuset å gjøre. vi er flinke vi! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 noe i den duren. synes det er bra jeg, at jeg i det hele tatt husker det har noe med kongehuset å gjøre. vi er flinke vi! Man hører jo ofte på gatenavnene hvor i byen det ligger. Sprøtt, de har samlet masse navn som passer sammen på et sted. 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Man hører jo ofte på gatenavnene hvor i byen det ligger. Sprøtt, de har samlet masse navn som passer sammen på et sted. vet du da hvor nilserudkleiva ligger? sånn omtrent da, selvfølgelig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 vet du da hvor nilserudkleiva ligger? sånn omtrent da, selvfølgelig. Grefsenkollen eller kjelsås eller noe slikt? 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Tja, jo, var vel det. Så hvis jeg parkerer bilen ved Schous plass og går kan jeg bare spørre i en cafe eller noe sånt? he, he. 100m derfra, ser jeg det hvis jeg går oppover grunerløkka, eller ligger det bortgjemt? Trodde det lå ved st.hanshaugen? Sjekk her http://www.trafikanten.no/ 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 JAAA! takker. hva heter plassen ved tinghuset, mon tro........... prof. aschehougs plass? C.J. Hambros plass. Du kan se meg på Stockfleth's. :-) 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Grefsenkollen eller kjelsås eller noe slikt? øvre tåsen. en forferdelig hard, lang og bratt bakke å sykle opp, skal jeg love deg. ikke så aller verst tippet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 øvre tåsen. en forferdelig hard, lang og bratt bakke å sykle opp, skal jeg love deg. ikke så aller verst tippet. Nå ble jeg litt stolt. Jeg har forøvrig aldri vært på tåsen, tror jeg ) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 du, jeg mener waldemar thranes gate på st.hanshaugen, ikke thv meyersgate, som ligger på grünerløkka. sorry! jeg suger i å huske navn. Ja, det var i waldemar thranes gt.... men jeg fant ikke frem før det var for sent. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Sjekk her http://www.trafikanten.no/ Gjort det ;o) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 æsj!!! selvfølgelig waldemar thranes gate jeg mener til daisy. stakkar, håper hun ikke følger mine veivisninger. jeg er helt forferdelig på navn!!!!!!!! Slapp av, jeg hadde glemt hva du sa når jeg kom borti der. Fant ikke frem, men det har bare med meg selv å gjøre. Hater å kjøre i Oslo. Måtte ta meg en pause ved st.hanshaugen og gruble før jeg kjørte hjem *lol* Fikk meg en sigthseeing på Grunerløkka, da.. 0 Siter
cecily Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Slapp av, jeg hadde glemt hva du sa når jeg kom borti der. Fant ikke frem, men det har bare med meg selv å gjøre. Hater å kjøre i Oslo. Måtte ta meg en pause ved st.hanshaugen og gruble før jeg kjørte hjem *lol* Fikk meg en sigthseeing på Grunerløkka, da.. c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.