Gå til innhold

deodorant som ikke setter flekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg ryddet så fint i klesskapet mitt. og jeg fant mange hvite plagg som har flekker og rester av deodorant, som bare ikke vil gå av, uansett hvor mye jeg vasker dem. og flekkene er ikke kun av svetten under armene.

noen som har et tips om en deodorant som er klesvennlig, men fortsatt effektiv?

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg bruker samme som parfymen min - for tiden davidoff. Har ikke etterlatt noen flekker, den.

anonym11365380364
Skrevet

Jeg bruker samme som parfymen min - for tiden davidoff. Har ikke etterlatt noen flekker, den.

hugo boss er jeg kjempe fornøyd med :)

Skrevet

hugo boss er jeg kjempe fornøyd med :)

ja, kanskje jeg skulle prøve noen dyrere, jeg kjøper som regel bare sånne kjipe billige på rema 1000.

Skrevet

Jeg bruker en stift i samme merke som parfymen min. Har aldri fått flekker på klærne av den.

Skrevet

Vent med å kle på deg i 5 minutter etter du har tatt på deodoranten, da setter den ikke flekker. Og ikke klin på alt for mye.

Skrevet

ja, kanskje jeg skulle prøve noen dyrere, jeg kjøper som regel bare sånne kjipe billige på rema 1000.

Har bare brukt billige deoranter, og de pleier ikke sette flekker. Men jeg svetter ikke noe særlig under armene da.

Skrevet

Har bare brukt billige deoranter, og de pleier ikke sette flekker. Men jeg svetter ikke noe særlig under armene da.

ikke jeg heller, littegrann bare. men det setter seg belegg som ikke vil gå av. ikke på alle klær, men kun noen. veldig tydelig på svarte gensere som sitter litt tett på kroppen.

Skrevet

ikke jeg heller, littegrann bare. men det setter seg belegg som ikke vil gå av. ikke på alle klær, men kun noen. veldig tydelig på svarte gensere som sitter litt tett på kroppen.

Cosmica uten parfyme fra apoteket. Setter garantert ikke flekker, og er supereffektiv. Koster ca 24-35 kr.

Gjest bjelke
Skrevet

Sterilan har en ny type roll-on som visstnok ikke skal sette flekker. Har ikke prøvd selv.

Har forøvrig kjøpt en litt dyrere type for å unngå flekker, spraydeo fra Biotherm. Kostet 115 kr, tror jeg..?

Gjest Deo frik
Skrevet

Sterilan har en ny type roll-on som visstnok ikke skal sette flekker. Har ikke prøvd selv.

Har forøvrig kjøpt en litt dyrere type for å unngå flekker, spraydeo fra Biotherm. Kostet 115 kr, tror jeg..?

Jeg bruker bare billige fra dagligvaren, og jeg har ikke fått ødelagt et eneste plagg jeg!

Skrevet

Jeg bruker bare billige fra dagligvaren, og jeg har ikke fått ødelagt et eneste plagg jeg!

da er du heldig, for det har jeg. svetter ikke mye, men kanskje det er mye salt i svetten min, som er med og setter flekker.

ikke vet jeg. blir bare irritert når jeg ser slike flekker. og av og til blir det grå og brunlige striper og flekker på steder det ikke er sølt på, svettet eller har kommet i kontakt med deodorant. dette er etter plagget er vasket. slike flekker går i hvertfall ikke bort.

Skrevet

Cosmica uten parfyme fra apoteket. Setter garantert ikke flekker, og er supereffektiv. Koster ca 24-35 kr.

Finnes det merket ennå? Husker Cosmica fra da jeg var liten, og trodde det var gått ut.

Er det ikke Cliniderm, Vichy osv som er apotekmerkene nå?

Ikke noe galt med Cosmica, altså, har bare ikke lagt merke til noe reklame eller noe for det, på mange år.

Skrevet

Hadde samme problemet som deg før, og det gjaldt både dyre og billige merker. Hvite plagg gikk jo som regel ann å clore, men.....

De siste årene har jeg bare brukt STOP 24 som kjøpes på apoteket. Ingen merker, eller flekker. Den er luktfri, men ønsker man lukt, er det jo bare å bruke parfyme.

Skrevet

Hadde samme problemet som deg før, og det gjaldt både dyre og billige merker. Hvite plagg gikk jo som regel ann å clore, men.....

De siste årene har jeg bare brukt STOP 24 som kjøpes på apoteket. Ingen merker, eller flekker. Den er luktfri, men ønsker man lukt, er det jo bare å bruke parfyme.

takker

kjøper slik i morgen den dag.

c",)

Skrevet

Det er ganske lurt å vente til deodoranten tørker før du kler på deg. Har du prøvd det? Det kan verke som tusen år når ein har det travelt om morgonen, men ein venner seg til det. Og så er det greit med stick i staden for roll-on, for sticken er jo tørr i utgangspunktet.

Eg har ikkje merka noko til dette problemet etter at eg begynte å la deodoranten tørke ordentleg før eg tok på meire klær.

Skrevet

Finnes det merket ennå? Husker Cosmica fra da jeg var liten, og trodde det var gått ut.

Er det ikke Cliniderm, Vichy osv som er apotekmerkene nå?

Ikke noe galt med Cosmica, altså, har bare ikke lagt merke til noe reklame eller noe for det, på mange år.

Cosmica finnes fortsatt :) Jeg bruker rensemelk og ansiktsvann av dette merket.

Gjest ellers takk
Skrevet

Det er ganske lurt å vente til deodoranten tørker før du kler på deg. Har du prøvd det? Det kan verke som tusen år når ein har det travelt om morgonen, men ein venner seg til det. Og så er det greit med stick i staden for roll-on, for sticken er jo tørr i utgangspunktet.

Eg har ikkje merka noko til dette problemet etter at eg begynte å la deodoranten tørke ordentleg før eg tok på meire klær.

Stick stopper ikke svetten på samme måte. Så hvis man svetter, så er ikke det å anbefale.

Skrevet

Stick stopper ikke svetten på samme måte. Så hvis man svetter, så er ikke det å anbefale.

Eg har ingen problem med stick. Dersom eg ikkje hadde svetta, hadde eg da ikkje hatt nokon grunn til å bruke det heller.

Men mitt opprinnelege råd står fast; vent til deoen har tørka med å kle på seg.

Gjest ellers takk
Skrevet

Eg har ingen problem med stick. Dersom eg ikkje hadde svetta, hadde eg da ikkje hatt nokon grunn til å bruke det heller.

Men mitt opprinnelege råd står fast; vent til deoen har tørka med å kle på seg.

Ok. Mente ikke å krange. Jeg kan ikke si at jeg vet dette gjelder for alle. Men jeg svetter litt mer enn gjennomsnittet, og spurte derfor om råd på apoteket. Dama der sa at stick bare fungerte som en slags parfyme. At det bare er rollon som har det stoffet som skal til for å hindre at svetten kommer ut. Og det stemte for meg. Med sticken lukta jeg bare verre, men med stop 24 lever jeg igjen som luktfri prinsesse. ler

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...