Gå til innhold

deodorant som ikke setter flekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Mente ikke å krange. Jeg kan ikke si at jeg vet dette gjelder for alle. Men jeg svetter litt mer enn gjennomsnittet, og spurte derfor om råd på apoteket. Dama der sa at stick bare fungerte som en slags parfyme. At det bare er rollon som har det stoffet som skal til for å hindre at svetten kommer ut. Og det stemte for meg. Med sticken lukta jeg bare verre, men med stop 24 lever jeg igjen som luktfri prinsesse. ler

Ingen fare!

Men det hender faktisk at dei tuller litt, til og med dei som jobbar på apoteket og tilsynelatande dei veit alt :-) I alle fall trur eg det, når eg går inn og har eit spørsmål!

Dersom det er ein antiperspirant så må det jo innehalde virksomme stoff. Eg forstår dog tankegangen, stick vil nok i større grad legge seg som eit lokk utanpå og fungere som ein stopper der flytande middel og kremar ein gnir inn trenger djupare inn i porene og påverkar "svettefabrikken" meir.

Trur eg...?

Eg var ikkje spesielt nøgd med stop24 da eg prøvde det, men Yerka syntes eg funka veldig fint. Ikkje berre luktfri, men tørr :) Ahhhh....

Når det kjem til stykket, er det vel kanskje så enkelt som at folk er ulike :-)

Så slik sett er det bra at det finst mange ting å velge i - sjølv om ein kan miste oversikta iblant...

Gjest ellers takk
Skrevet

Ingen fare!

Men det hender faktisk at dei tuller litt, til og med dei som jobbar på apoteket og tilsynelatande dei veit alt :-) I alle fall trur eg det, når eg går inn og har eit spørsmål!

Dersom det er ein antiperspirant så må det jo innehalde virksomme stoff. Eg forstår dog tankegangen, stick vil nok i større grad legge seg som eit lokk utanpå og fungere som ein stopper der flytande middel og kremar ein gnir inn trenger djupare inn i porene og påverkar "svettefabrikken" meir.

Trur eg...?

Eg var ikkje spesielt nøgd med stop24 da eg prøvde det, men Yerka syntes eg funka veldig fint. Ikkje berre luktfri, men tørr :) Ahhhh....

Når det kjem til stykket, er det vel kanskje så enkelt som at folk er ulike :-)

Så slik sett er det bra at det finst mange ting å velge i - sjølv om ein kan miste oversikta iblant...

Yerka? Er det rollon? Er villig til å prøve det meste! Stop 24 er det beste jeg har prøvd til nå, men ingenting hadde vært bedre enn å finne noe som er enda bedre.!

Skrevet

Yerka? Er det rollon? Er villig til å prøve det meste! Stop 24 er det beste jeg har prøvd til nå, men ingenting hadde vært bedre enn å finne noe som er enda bedre.!

Nei, Yerka er et skikkelig gammelt middel, heilt flytande, som strykes på med litt bomull. Etter kvart er det nok å bruke det ein gong i veka eller så. Det er ikkje utapå-parfyme, men hemmar svetteutsondringa svært effektivt. Det er nokre år sidan eg brukte det, men det er ikkje lenge sidan eg såg det i forretningane, så eg reknar da med at det finst framleis. Etiketten går i grønnlige og raude farger (trur det er som ei slags sol som står opp bak ei dame, eller noko i den dur).

Parfymerivare.

Gjest ja takk!!
Skrevet

Nei, Yerka er et skikkelig gammelt middel, heilt flytande, som strykes på med litt bomull. Etter kvart er det nok å bruke det ein gong i veka eller så. Det er ikkje utapå-parfyme, men hemmar svetteutsondringa svært effektivt. Det er nokre år sidan eg brukte det, men det er ikkje lenge sidan eg såg det i forretningane, så eg reknar da med at det finst framleis. Etiketten går i grønnlige og raude farger (trur det er som ei slags sol som står opp bak ei dame, eller noko i den dur).

Parfymerivare.

Takk for svar! Skal se etter det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...