Gå til innhold

Familieselskap, uff og usj!

Anbefalte innlegg

Gjest Familielei
Skrevet

Skal i familieselskap i dag. Gleder meg ikke akkurat. Pjatt, pjatt med folk jeg egentlig ikke er helt på bølgelengde med. Kommer til å kjeeeeede meg. Kveldens høydepunkt er når en har tatt mot til seg og sagt 'ha det' og takk for meg (ofte som en av de første) og kan installere seg i godstolen hjemme foran TV eller med ei avis, og et glass vin kanskje.

Gjest bjelke
Skrevet

Dra i gang en diskusjo om Idol da vel, eller noe annet "lett" som "alle" har en mening om.

Prøv å gjøre det mer spennende du, istedet for å irritere deg over at ingen andre gjør det.. :-)

Gjest Nikkløs
Skrevet

Vær glad for at du har familie. Det er ikke alle som er like heldige.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Kanskje du kan trøste deg med at det er greit med familie i vanskelige situasjoner i livet - blod er tykkere enn vann...osv?

Og da må man omgås av og til, selv om det ikke er lystbetont. Men ikke for ofte heller. Er det noen av dem du ev. kunne treffe oftere, på tomannshånd - noen du kanskje liker bedre enn de andre, men aldri får snakket med ordentlig, pga. at alle er sammen samtidig?

Gjest Lonkil
Skrevet

Heh, jeg gjetter at du er en mann mellom 25 og 45 år? Isåfall er det du beskriver helt vanlig :) Trøst deg med at det gjerne går over når du blir litt eldre.....

(Helt sant, har vært bort i problemet rent teoretisk tidligere. En setter mer pris på de familiære og slektslige godene når man blir eldre).

Er du kvinne kan nok ikke jeg si noe om din tilstand :)

Gjest strandhai
Skrevet

Så synd at du ikke er på bølgelengde med familien din da.

Familieselskaper er det beste jeg vet!!:-)

Gjest Caztra
Skrevet

Da er du akkurat lik meg og jeg er ei jente på 23 år. Kan ikke fordra tørt familiepjatt der jeg blir tvunget til å røpe alle mine fremtidsplaner (som jeg ikke en gang aner hva er...) Jeg pleier ofte å ha en unnskyldning om at jeg skal ut på et eller annet etterpå som unnskyldning for å kunne gå hjem litt før. I virkeligheten skal jeg bare hjem å ta på meg noen mer komfortable klær og sitte å zappe forann tv`n, "kanskje" med et godt glass rødvin;)

Skrevet

Så synd at du ikke er på bølgelengde med familien din da.

Familieselskaper er det beste jeg vet!!:-)

og enda lurer du på når du skal komme ut av..?

Gjest strandhai
Skrevet

og enda lurer du på når du skal komme ut av..?

Det her er nok mer komplisert enn du har evne til å forstå. Så lenge du ikke har vært midt oppi det selv, kan du umulig forestille deg hvordan det er.

Gjest Overlevde heldigvis
Skrevet

Kanskje du kan trøste deg med at det er greit med familie i vanskelige situasjoner i livet - blod er tykkere enn vann...osv?

Og da må man omgås av og til, selv om det ikke er lystbetont. Men ikke for ofte heller. Er det noen av dem du ev. kunne treffe oftere, på tomannshånd - noen du kanskje liker bedre enn de andre, men aldri får snakket med ordentlig, pga. at alle er sammen samtidig?

Problemet er vel litt at det er ikke 'min' familie med tanke på det der 'blod er tykkere enn vann'. Det er min manns familie, og jeg føler meg ikke hlet vel blant dem. Har ikke nær familie selv dessverre.

Skrevet

Det her er nok mer komplisert enn du har evne til å forstå. Så lenge du ikke har vært midt oppi det selv, kan du umulig forestille deg hvordan det er.

du har helt rett

Skrevet

Problemet er vel litt at det er ikke 'min' familie med tanke på det der 'blod er tykkere enn vann'. Det er min manns familie, og jeg føler meg ikke hlet vel blant dem. Har ikke nær familie selv dessverre.

føler med deg!!! ughh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...