erin Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg har fått meg en oppskriftsbok; type der en skriver/limer inn selv. Noen bidrag? 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 slike ekstra gode oppskrifter er husmorens egen hemmelighet. får ikke meg til å gi ut oppskriften på verdens beste boller, eplepai og sjokolademuffins, nei. *erte, erte* 0 Siter
erin Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Skrevet 28. mars 2004 slike ekstra gode oppskrifter er husmorens egen hemmelighet. får ikke meg til å gi ut oppskriften på verdens beste boller, eplepai og sjokolademuffins, nei. *erte, erte* Jeg lager _myyyyye_ bedre boller, eplepai og sjokolademuffins enn deg. Men det er så dagligdags. Det var litt mer spesielle oppskrifter jeg var ute etter. *geipe* 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg lager _myyyyye_ bedre boller, eplepai og sjokolademuffins enn deg. Men det er så dagligdags. Det var litt mer spesielle oppskrifter jeg var ute etter. *geipe* dagligdags?!?!? nei, nå ble jeg lei meg, altså. *skjelver i haken* 0 Siter
erin Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Skrevet 28. mars 2004 dagligdags?!?!? nei, nå ble jeg lei meg, altså. *skjelver i haken* Du får lage deg noen sjokolademuffins(av egen oppskrift!!), og sett deg til å trøstespise. *håper du blir bedre* 0 Siter
cecily Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Du får lage deg noen sjokolademuffins(av egen oppskrift!!), og sett deg til å trøstespise. *håper du blir bedre* ja, for de er kjempegode!! går litt bedre med meg nå. *smiler gjennom tårer* c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.