Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått beskjed om at det er et mye bedre mailprogram enn outlook.

Nå bruker jeg O.E jeg da, og er fornøyd med det.

Er Incredimail så bra eller ?

Gjest Rusle
Skrevet

11 åringen bruker Icredimail og liker det veldig bra. Utenom alt av animasjoner, bakgrunner osv, kan man laste ned en masse i tillegg.

Bortsett fra dette, har jeg ikke merket at det er bedre enn OE.

Lips1365380508
Skrevet

11 åringen bruker Icredimail og liker det veldig bra. Utenom alt av animasjoner, bakgrunner osv, kan man laste ned en masse i tillegg.

Bortsett fra dette, har jeg ikke merket at det er bedre enn OE.

Jeg vet ikke hvor bra det er. Jeg brukte det en stund, og det var sånn at når man brukte de bakgrunnene og animasjonene, så kunne ikke andre se det i sine mailer,bare du..

Teit, hva er da vitsen spør jeg?

Skrevet

Det er veldig bra hvis du vil lage mailer som ser ut som en postordrekatalog fra åttitallet.

Skrevet

Det er veldig bra hvis du vil lage mailer som ser ut som en postordrekatalog fra åttitallet.

*latter*

Ser at det er slike "barnslige" greier...ligner litt noe annet jeg ble anbefalt før en gang.

Det er etter svarene deres ikke interessant for meg lenger.

:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er andre mailklienter som er vel så bra.

Calypso, The Bat eller Pegasus f.eks. (Eksisterer sistnevnte fortsatt, forresten?)

Skrevet

Calypso, The Bat eller Pegasus f.eks. (Eksisterer sistnevnte fortsatt, forresten?)

Men er de slik som beskrevet i tråden her...litt "barnslige", og med tegninger ol. den som mottar mailen ikke ser med mindre de har samme mailprogram selv ?

Har de ikke noe annet som er bedre enn O.E...eller er de like bare med mye stasj ?

Gullfisk i havet
Skrevet

Pegasus er det dårligste jeg noen gang har vært borti! Bare rot! Den eksisterer desverre fortsatt.

Skrevet

Men er de slik som beskrevet i tråden her...litt "barnslige", og med tegninger ol. den som mottar mailen ikke ser med mindre de har samme mailprogram selv ?

Har de ikke noe annet som er bedre enn O.E...eller er de like bare med mye stasj ?

Eudora er en mye brukt seriøs mailklient. Jeg har ikke brukt den selv på lenge, så jeg kan ikke svare på hvordan de nyere versjonene er. Men jeg var relativt fornøyd med den da jeg brukte den, var mye bedre enn OE.

Skrevet

Eudora er en mye brukt seriøs mailklient. Jeg har ikke brukt den selv på lenge, så jeg kan ikke svare på hvordan de nyere versjonene er. Men jeg var relativt fornøyd med den da jeg brukte den, var mye bedre enn OE.

Okey, tusen takk citoyen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kjenner ikke Pegasus så godt, men de to andre er helt straighte, null dill og dall. Både Calypso og The Bat har muligheter for å slå av visning av HTML-mail. Calypso er gratis, The Bat koster rundt $35 til privat bruk. Den er vel verdt pengene!

Calypso har også en fin ordning for flere brukere, alle har helt egne mailboxer som kan passordbeskyttes om man ønsker det.

Gjest Rusle
Skrevet

Jeg vet ikke hvor bra det er. Jeg brukte det en stund, og det var sånn at når man brukte de bakgrunnene og animasjonene, så kunne ikke andre se det i sine mailer,bare du..

Teit, hva er da vitsen spør jeg?

Jo, jeg ser all "pynten" i brevene jeg får ;o)

Gjest Rusle
Skrevet

Jo da, jeg ser alle bildene i brevene jeg får. Bruker selv OE.

Skrevet

Vi bruker Eudora som nevnt under - fungerer veldig greit.

Skrevet

Vi bruker Eudora som nevnt under - fungerer veldig greit.

Takk :)

Er det noen sted man kan lese om den, og evnt. se noen "bilder" på hvordan den ser ut og virker ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...