studere Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Hvor kan de få jobb andre steder en på bibliotek? Har lyst til å gå informasjon og bibliotekfag til høsten fordi jeg liker å finne informasjon og er glad i bøker balnt anna, men er ikke sikker på om jeg vil sitte på et bibliotek resten av livet. Tenkte forlag eller drive med anna info-virksomhet. Noen av dere som har tatt studiet? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 På forskningsinstitusjoner, universiteter o.l. er det mange biblioteksarer som ikke jobber i bibliotek, men som forskningsbibliotekarer. De søker opp informasjon, forskningsresultater, publikasjoner etc, og lager oversikter over aktuell informasjon osv. Mye bruk av internett, databaser osv. 0 Siter
Zarine Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Eg studerer det no, og eg håper jo på å bli attraktiv for forskjellige ting på arbeidsmarknaden, fordi det er så lite biliotekarjobbar ute og går... Men utdanninga er litt potet, så om du er interessert i det, og ikkje har noko imot å jobbe på bibliotek heller (no i våre dager så er det jo så mykje endringar uansett) så syns eg du skal satse på det. Det er spennande! 0 Siter
Gjest et tips til Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 http://www.jbi.hio.no/bibin/rekruttering/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.