Gjest Tall-tull Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg skal føre et lite regnskap for min mann. og han har kjøpt et regnskapsprogram som skulle være så enkelt. Men, jeg klarer ikke å få det til ...! Hvordan starter jeg ? Jeg begynte året med å legge inn IB (=saldo pr. 31.12.03) og har ført bilagene fortløpende debet/kredit (inn med lønn en gang pr. mnd, ovf. til skattetrekk og deretter belastning av diverse regninger). Jeg får det ikke til å stemme og lurer på hva jeg gjør galt. Er det noe annet jeg skulle ha lagt inn i tillegg til IB? Han har en kreditt. Skal den reg. på noen måte ? Er det kortsiktig gjeld? Hvordan reg. jeg det. Dette blir for mye for meg (tall er ikke noe for meg har jeg skjønt!!!) men jeg må prøve å ro det i land for inneværende år i alle fall. Noen som har noen gode tips til meg ???? Trenger veldig hjelp og det haster ! 0 Siter
venninde Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Hei, jeg tror at IB skal legges inn i januar -o4. Det er UB som legges inn i desember -Kassakreditt er kortsiktig gjeld. Venninde 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.