Gå til innhold

Noen regnskapskyndige her ?

Anbefalte innlegg

Gjest Tall-tull
Skrevet

Jeg skal føre et lite regnskap for min mann. og han har kjøpt et regnskapsprogram som skulle være så enkelt. Men, jeg klarer ikke å få det til ...! Hvordan starter jeg ? Jeg begynte året med å legge inn IB (=saldo pr. 31.12.03) og har ført bilagene fortløpende debet/kredit (inn med lønn en gang pr. mnd, ovf. til skattetrekk og deretter belastning av diverse regninger). Jeg får det ikke til å stemme og lurer på hva jeg gjør galt. Er det noe annet jeg skulle ha lagt inn i tillegg til IB? Han har en kreditt. Skal den reg. på noen måte ? Er det kortsiktig gjeld? Hvordan reg. jeg det. Dette blir for mye for meg (tall er ikke noe for meg har jeg skjønt!!!) men jeg må prøve å ro det i land for inneværende år i alle fall.

Noen som har noen gode tips til meg ???? Trenger veldig hjelp og det haster !

Skrevet

Hei,

jeg tror at IB skal legges inn i januar -o4. Det er UB som legges inn i desember -Kassakreditt er kortsiktig gjeld.

Venninde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...