Gå til innhold

Ang kjøp/salg av bolig

Anbefalte innlegg

Gjest boligselger/kjøper
Skrevet

Hvis man skal selge og velger å koste på 10-20.000kr på maling/overflatebehandling- vil dette "godtgjøres" ifh til takst? Altså- vil taksten kunne stige like mye eller mer?

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, det lønnner seg ikke hvis ikke fargene er helt out of date. Alt bør være hvitt eller lyst.

Gjest selger/kjøper
Skrevet

Nei, det lønnner seg ikke hvis ikke fargene er helt out of date. Alt bør være hvitt eller lyst.

Det er hvitt, men har begynt å avskalle..

Skrevet

Det er hvitt, men har begynt å avskalle..

Da hadde jeg latt det være. Folk vil gjerne pusse opp selv.

Skrevet

Om du har mørke vegger, vil det å overflatebehandle leiligheten i lyse farger, helst creme hvit e.l. gjøre den langt mer innbydende.

Dermed vil helhetsinntrykket være mer positivt, og takst/pris vil garantert stige med noen titalls (eller mer) tusen.

Skrevet

Da hadde jeg latt det være. Folk vil gjerne pusse opp selv.

nei, det stemmer ikke alltid. jeg vil se at det er fint, ikke kun se muligheter. jeg vil flytte inn uten noe dikkedarier av noe oppussing. mange som meg, tror jeg.

og skaller malinen av, da ville jeg i hvertfall ikke vurdert kjøp. det betyr mer penger ut av lommeboken og timer i arbeid.

enklest mulig takk!

c",)

Annonse

Skrevet

nei, det stemmer ikke alltid. jeg vil se at det er fint, ikke kun se muligheter. jeg vil flytte inn uten noe dikkedarier av noe oppussing. mange som meg, tror jeg.

og skaller malinen av, da ville jeg i hvertfall ikke vurdert kjøp. det betyr mer penger ut av lommeboken og timer i arbeid.

enklest mulig takk!

c",)

Men oppussnga koster mye mer enn det man får igjen når man selger. Jeg fikk anbefalt av megler og ikke pusse opp. og det var nok lurt for de som kjøpte leiligheten rev ned vegger og flyttet kjøkkenet til stua og rev ned hele badet. Tror ikke noen malingsstrøk hadde hjulpet i det tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...