Gå til innhold

Modeller igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Nikkløs
Skrevet

Jeg har bestandig lurt på hvorfor de er så alvorlige/sure når de går på catwalken. Er der fordi de ikke liker klærne eller jobben har jeg tenkt. De viser ikke noe glede der de går.Eller kanskje de ikke er tilstede men allerede er på vei til banken i hodet.

Bare tankespinn fra meg :-)

Skrevet

Tror det kan ha noe med vonde sko å gjøre.. :)

Eller så skal de jo fungere som kleshengere og ikke tiltrekke seg så mye oppmerksomhet for utseendet sitt.

Skrevet

Hadde ikke du vært sur hvis du måtte gå uten mat,og bare leve på vann og luft?? :))

Gjest Daisy
Skrevet

Eller så skal de jo fungere som kleshengere og ikke tiltrekke seg så mye oppmerksomhet for utseendet sitt.

Hvorfor er de da så pene? *s*

Gjest Nikkløs
Skrevet

Hadde ikke du vært sur hvis du måtte gå uten mat,og bare leve på vann og luft?? :))

Tror nok det, og ikke fått min ukentlige "halvmeter" firkløver :-)

Gjest Nikkløs
Skrevet

Når du sier det, ser det ut som de har problemer med beina når de går. Har aldri sett noen gå på samme måte på gata

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...