Gjest Mariii Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 må være Frihetens Regn *snufs* Hvilke filmer begynner tårene dine og trille av? 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Var det den som gikk på Tv2 nå?? Snyns den er kjempebra, men ikke no særlig trist.... Tårene mine trilla da jeg så The Green Mile....da grein jeg seriøst...satt i sofan og nærmest hylte! 0 Siter
BettyBlue Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg gråt av "Breaking the Waves" "The Green Mile" "Livet er Herlig" "En sang for Martin" (og mange fler filmer som jeg ikke husker i farten) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Var det den som gikk på Tv2 nå?? Snyns den er kjempebra, men ikke no særlig trist.... Tårene mine trilla da jeg så The Green Mile....da grein jeg seriøst...satt i sofan og nærmest hylte! Ja, The Green Mile fikk meg til å verke i hele kroppen! Fikk også lyst til å hyle! (hadde jeg vært alene hadde jeg gjort det) 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ja, The Green Mile fikk meg til å verke i hele kroppen! Fikk også lyst til å hyle! (hadde jeg vært alene hadde jeg gjort det) Cinema Paradiso. Vidunderlig god og sentimental, og for en filmmusikk. Fineste filmmusikken jeg vet om. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ååååååååå, jeg sovnet rett før den begynte og våknet til rulleteksten!!!! Ellers er sommersby - med richard gere tåredryppende. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Ååååååååå, jeg sovnet rett før den begynte og våknet til rulleteksten!!!! Ellers er sommersby - med richard gere tåredryppende. Og selvsagt the green mile som BettyBlue sier.. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Men den jeg har grått mest av, husker jeg ikke helt hva heter. Den handler om en far som er dødsdømt.. 0 Siter
Gjest sutrehøna Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Den første filmen jeg virkelig GRÅT av var "The Champ" ...... da gråt jeg skikkelig. Ellers renner tårene ganske fort, den siste filmen tårene rant på var "Min bror Bjørnen" ) 0 Siter
Gjest Tristelin@ Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Love Story! Men dere er kanskje ikke så gamle dere? hehe... 0 Siter
Gjest Tristelin@ Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Love Story! Men dere er kanskje ikke så gamle dere? hehe... Og 'Broene over Madison County'! 0 Siter
Gjest tod Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Ti minutter inni den norske (og antakelig temmelig ukjente) filmen Is-slottet (regi Per Blom, basert på Vesas' roman) begynte jeg å gråte og det fortsatte jeg med til filmen var ferdig. The Ratcatcher av Lynne Ramsey syntes jeg også var jævlig trist - men det er også en _uhyre_ bra film. 0 Siter
Gjest håpløs gammel dame Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 "Falling in love", en film fra begynnelsen av 80 tallet med Robert de Niro *sukk* og Meryl Streep. Har sett den minst 10 ganger, og tårene begynner å renne før filmen har begynt omtrent. 0 Siter
Zarine Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Ti minutter inni den norske (og antakelig temmelig ukjente) filmen Is-slottet (regi Per Blom, basert på Vesas' roman) begynte jeg å gråte og det fortsatte jeg med til filmen var ferdig. The Ratcatcher av Lynne Ramsey syntes jeg også var jævlig trist - men det er også en _uhyre_ bra film. Eg tok opp Is-slottet på video da den gikk på tv for nokre år sidan, men har faktisk ikkje sett han enda. Måtte berre ha han, ettersom eg syns det var slik ei utruleg bra bok. Men uff så trist... 0 Siter
Tinúviel Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Definitivt "The Remain of the Day" med Anthony Hopkins og Emma Thomson. Sukk. 0 Siter
Gjest MissSaigon Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Grinefilm nr 1 er uten tvil: "Breaking the waves" Jeg gråt så snørr og tårer rant ukontrollert. Følte meg nesten litt dum da jeg gikk ut fra kinosalen... 0 Siter
nynne Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Som ung: The Champ Som halvvoksen: Tid for ømhet I dag (voksen???): Ringenes Herre, mer eller mindre HEle filmen. Må jo bare si at jeg er en super tåreperse. Kunne stilt opp som profesjonell gråtekone. Det skal ingenting til før snørr og tårer spruter... ja ja. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Hva jeg gråter av? Det meste... *rødme* Jeg er et skikkelig sippetryne, og hvis formen er rett (eller feil), kan jeg godt gråte av en TV-reklame, jeg. Den forsikringsreklamen med moren som forteller om ungene og avslutter med «Vi klarer oss bra, Jørgen». *HULK* 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Gråt så jeg hikstet av Dancer in the Dark... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.