Gå til innhold

En av verdens mest triste filmer

Anbefalte innlegg

Gjest Mariii
Skrevet

må være Frihetens Regn

*snufs*

Hvilke filmer begynner tårene dine og trille av?

Gjest strandhai
Skrevet

Var det den som gikk på Tv2 nå?? Snyns den er kjempebra, men ikke no særlig trist....

Tårene mine trilla da jeg så The Green Mile....da grein jeg seriøst...satt i sofan og nærmest hylte!

Skrevet

Jeg gråt av

"Breaking the Waves"

"The Green Mile"

"Livet er Herlig"

"En sang for Martin"

(og mange fler filmer som jeg ikke husker i farten)

Skrevet

Var det den som gikk på Tv2 nå?? Snyns den er kjempebra, men ikke no særlig trist....

Tårene mine trilla da jeg så The Green Mile....da grein jeg seriøst...satt i sofan og nærmest hylte!

Ja, The Green Mile fikk meg til å verke i hele kroppen!

Fikk også lyst til å hyle! (hadde jeg vært alene hadde jeg gjort det)

Bugge1365380662
Skrevet

Ja, The Green Mile fikk meg til å verke i hele kroppen!

Fikk også lyst til å hyle! (hadde jeg vært alene hadde jeg gjort det)

Cinema Paradiso. Vidunderlig god og sentimental, og for en filmmusikk. Fineste filmmusikken jeg vet om.

Gjest Daisy
Skrevet

Ååååååååå, jeg sovnet rett før den begynte og våknet til rulleteksten!!!!

Ellers er sommersby - med richard gere tåredryppende.

Gjest Daisy
Skrevet

Ååååååååå, jeg sovnet rett før den begynte og våknet til rulleteksten!!!!

Ellers er sommersby - med richard gere tåredryppende.

Og selvsagt the green mile som BettyBlue sier..

Gjest Daisy
Skrevet

Men den jeg har grått mest av, husker jeg ikke helt hva heter. Den handler om en far som er dødsdømt..

Gjest sutrehøna
Skrevet

Den første filmen jeg virkelig GRÅT av var "The Champ" ...... da gråt jeg skikkelig.

Ellers renner tårene ganske fort, den siste filmen tårene rant på var "Min bror Bjørnen" :o)

Gjest Tristelin@
Skrevet

Love Story!

Men dere er kanskje ikke så gamle dere? hehe...

Gjest Tristelin@
Skrevet

Love Story!

Men dere er kanskje ikke så gamle dere? hehe...

Og 'Broene over Madison County'!

Skrevet

Ti minutter inni den norske (og antakelig temmelig ukjente) filmen Is-slottet (regi Per Blom, basert på Vesas' roman) begynte jeg å gråte og det fortsatte jeg med til filmen var ferdig. The Ratcatcher av Lynne Ramsey syntes jeg også var jævlig trist - men det er også en _uhyre_ bra film.

Gjest håpløs gammel dame
Skrevet

"Falling in love", en film fra begynnelsen av 80 tallet med Robert de Niro *sukk* og Meryl Streep. Har sett den minst 10 ganger, og tårene begynner å renne før filmen har begynt omtrent.

Skrevet

Ti minutter inni den norske (og antakelig temmelig ukjente) filmen Is-slottet (regi Per Blom, basert på Vesas' roman) begynte jeg å gråte og det fortsatte jeg med til filmen var ferdig. The Ratcatcher av Lynne Ramsey syntes jeg også var jævlig trist - men det er også en _uhyre_ bra film.

Eg tok opp Is-slottet på video da den gikk på tv for nokre år sidan, men har faktisk ikkje sett han enda. Måtte berre ha han, ettersom eg syns det var slik ei utruleg bra bok. Men uff så trist...

Skrevet

Definitivt "The Remain of the Day" med Anthony Hopkins og Emma Thomson. Sukk.

Gjest MissSaigon
Skrevet

Grinefilm nr 1 er uten tvil: "Breaking the waves"

Jeg gråt så snørr og tårer rant ukontrollert. Følte meg nesten litt dum da jeg gikk ut fra kinosalen...

Skrevet

Som ung: The Champ

Som halvvoksen: Tid for ømhet

I dag (voksen???): Ringenes Herre, mer eller mindre HEle filmen.

Må jo bare si at jeg er en super tåreperse. Kunne stilt opp som profesjonell gråtekone. Det skal ingenting til før snørr og tårer spruter... ja ja.

Gjest malun
Skrevet

Hva jeg gråter av? Det meste... *rødme*

Jeg er et skikkelig sippetryne, og hvis formen er rett (eller feil), kan jeg godt gråte av en TV-reklame, jeg. Den forsikringsreklamen med moren som forteller om ungene og avslutter med «Vi klarer oss bra, Jørgen».

*HULK*

Gjest mor i juni
Skrevet

Gråt så jeg hikstet av Dancer in the Dark...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...