Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er for de rike, hadde jeg skulle brukt så mye penger på meg og ungene, hadde jeg gått konk for lenge siden.

Jeg har forresten prøvd å snakke med damen på boligkontoret men hun var ikke tilstede så jeg får prøve i morgen.

Skrevet

He he he. Opplevde SIFO-modellen som "grusom" hos vår bank da vi søkte om lån for en tid tilbake. De regnet ikke med barnetrygd som inntekt- den var bare en form for "bonus" mente dama i banken. Så vi endte opp med å tjene netto 400 kr for lite for å betjene det lånet vi søkte om. For så og så mye _måtte_ vi ha til livsopphold. Vi kunne ikke selv velge å prioritere kr 400 vekk fra mat/klær/ kino og over til huslån.

Det er helt fantastisk. Jeg ble dypt imponert over innsatsen og takket nei til tilbudet hennes og 13 år som ansvarsfull kunde. Lirte vel av meg noen setninger på vei ut som en mindre hyggelig avskjedshilsen. Gikk til vår nå nye bank et kvartal unna. Fremla saken, hadde lånet på under to timer.

Skrevet

He he he. Opplevde SIFO-modellen som "grusom" hos vår bank da vi søkte om lån for en tid tilbake. De regnet ikke med barnetrygd som inntekt- den var bare en form for "bonus" mente dama i banken. Så vi endte opp med å tjene netto 400 kr for lite for å betjene det lånet vi søkte om. For så og så mye _måtte_ vi ha til livsopphold. Vi kunne ikke selv velge å prioritere kr 400 vekk fra mat/klær/ kino og over til huslån.

Det er helt fantastisk. Jeg ble dypt imponert over innsatsen og takket nei til tilbudet hennes og 13 år som ansvarsfull kunde. Lirte vel av meg noen setninger på vei ut som en mindre hyggelig avskjedshilsen. Gikk til vår nå nye bank et kvartal unna. Fremla saken, hadde lånet på under to timer.

huff.

For en bank!

Grøss og gru.

Vettugt valg å bytte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...