tiliti Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Jeg sier det bare; SIFO-budsjettet. Jeg må le. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Det er for de rike, hadde jeg skulle brukt så mye penger på meg og ungene, hadde jeg gått konk for lenge siden. Jeg har forresten prøvd å snakke med damen på boligkontoret men hun var ikke tilstede så jeg får prøve i morgen. 0 Siter
nynne Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 He he he. Opplevde SIFO-modellen som "grusom" hos vår bank da vi søkte om lån for en tid tilbake. De regnet ikke med barnetrygd som inntekt- den var bare en form for "bonus" mente dama i banken. Så vi endte opp med å tjene netto 400 kr for lite for å betjene det lånet vi søkte om. For så og så mye _måtte_ vi ha til livsopphold. Vi kunne ikke selv velge å prioritere kr 400 vekk fra mat/klær/ kino og over til huslån. Det er helt fantastisk. Jeg ble dypt imponert over innsatsen og takket nei til tilbudet hennes og 13 år som ansvarsfull kunde. Lirte vel av meg noen setninger på vei ut som en mindre hyggelig avskjedshilsen. Gikk til vår nå nye bank et kvartal unna. Fremla saken, hadde lånet på under to timer. 0 Siter
tiliti Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 He he he. Opplevde SIFO-modellen som "grusom" hos vår bank da vi søkte om lån for en tid tilbake. De regnet ikke med barnetrygd som inntekt- den var bare en form for "bonus" mente dama i banken. Så vi endte opp med å tjene netto 400 kr for lite for å betjene det lånet vi søkte om. For så og så mye _måtte_ vi ha til livsopphold. Vi kunne ikke selv velge å prioritere kr 400 vekk fra mat/klær/ kino og over til huslån. Det er helt fantastisk. Jeg ble dypt imponert over innsatsen og takket nei til tilbudet hennes og 13 år som ansvarsfull kunde. Lirte vel av meg noen setninger på vei ut som en mindre hyggelig avskjedshilsen. Gikk til vår nå nye bank et kvartal unna. Fremla saken, hadde lånet på under to timer. huff. For en bank! Grøss og gru. Vettugt valg å bytte! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.