Mistera Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Internasjonal? Nei men det står slik i ordboka på engelsk.. Transnational adj : of or relating to uniform movement without rotation 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Nei men det står slik i ordboka på engelsk.. Transnational adj : of or relating to uniform movement without rotation Ikke vet jeg, men min Clue sier i alle fall: transnational: s. internasjonal, over landegrensene adj. transnasjonal 0 Siter
Mistera Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Ikke vet jeg, men min Clue sier i alle fall: transnational: s. internasjonal, over landegrensene adj. transnasjonal du skjønner det at kapittelt har både internasjonal og transnasjonal og visst dette har samme betydning skjønner jeg ikke hvorfor de bruker begge ordene... ahaa jeg sliter! 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 du skjønner det at kapittelt har både internasjonal og transnasjonal og visst dette har samme betydning skjønner jeg ikke hvorfor de bruker begge ordene... ahaa jeg sliter! Mer fra Clue, om det kan være til noen hjelp: transnational company: s. multinasjonalt selskap transnationalisation: s. [omtrent] internasjonalisering 0 Siter
Mistera Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Mer fra Clue, om det kan være til noen hjelp: transnational company: s. multinasjonalt selskap transnationalisation: s. [omtrent] internasjonalisering Takker for all hjelp... Nå er det innlevert (wæææ) og da får jeg bare håpe på det beste:) 0 Siter
Gemini Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Takker for all hjelp... Nå er det innlevert (wæææ) og da får jeg bare håpe på det beste:) Ikke skyt meg om det ble noe feil... :-) 0 Siter
Mistera Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Ikke skyt meg om det ble noe feil... :-) hehe... er jo fint å ha noen å skylde på Neeeeida!!! Detta tar jeg på egen kappe:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.