Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart arrangere to utdrikningslag og trenger ideer til morsomme og rimelige ting mang kan gjøre i Oslo i slutten av spril/beg av mai. Den ene som skal "drikkes ut" er gravid, og det er særlig her jeg er rådløs! Alle ideer mottas med takk!

Gjest lykke til
Skrevet

Kjøp alkoholfri vin/champagne eller noe sånt. Akkurat hva dere kan finne på, det vet jeg ikke, for jeg bor ikke i Oslo!

I utdrikningslaget til en kompis, der gipset de armen hans, med et glass i hånden, sånn at han kunne drikke. Så tømte de alt mulig oppi der, og han var pent nødt til å drikke det. Han klarte ikke å snu handen for å tømme det ut! Ettersom jeg forsto, så var det en salig blanding av alt mulig. Dykking går an. Henge etter en båt i en sånn stor "badering". Fallskjermhopping, flytime, kle ut den som skal drikkes ut, og sett henne på gata en plass med et eller annet hun skal selge (gjerne helt idiotiske ting).

Bruk fantasien! Det blir nok bra uansett!

Gjest emin mening
Skrevet

Kjøp alkoholfri vin/champagne eller noe sånt. Akkurat hva dere kan finne på, det vet jeg ikke, for jeg bor ikke i Oslo!

I utdrikningslaget til en kompis, der gipset de armen hans, med et glass i hånden, sånn at han kunne drikke. Så tømte de alt mulig oppi der, og han var pent nødt til å drikke det. Han klarte ikke å snu handen for å tømme det ut! Ettersom jeg forsto, så var det en salig blanding av alt mulig. Dykking går an. Henge etter en båt i en sånn stor "badering". Fallskjermhopping, flytime, kle ut den som skal drikkes ut, og sett henne på gata en plass med et eller annet hun skal selge (gjerne helt idiotiske ting).

Bruk fantasien! Det blir nok bra uansett!

Dykking og fallskjermhopping er ikke å anbefale for gravide da...

Gjest lykke til
Skrevet

Dykking og fallskjermhopping er ikke å anbefale for gravide da...

Det skulle være 2 utdrikningslag ettersom æ forstod, og det va bare den eine som va gravid.... E ikke heilt dum heller da!

Skrevet

Det skulle være 2 utdrikningslag ettersom æ forstod, og det va bare den eine som va gravid.... E ikke heilt dum heller da!

Det stemmer. To lag:

Ett med gravid jente med arbeidende velstående venner. Det andre til en jente med mange "fattige" studentvenner, som ikke har lyst eller mulighet til å betlae for mye!

Skrevet

Vestkantbadet

http://www.vestkantbadethelsesenter.no/

Men kanskje ikke egnet verken for gravide eller fattige? Kr 500 per deltaker, da får man massasje mm. Mulig at det er greit for gravide om man bare tar en ansiktsbehandling el.lign. Ring og spør. :-)

Se "Utleie" i menyen.

Gjest emin mening
Skrevet

Har ikke påstått det heller. Ikke vær så nærtagende da.

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

http://www.oslogladiators.no

Jeg var her under en kamerats utdrikningslag. Vil anbefale øvelsene gigantboksing, sumobryting, fekting, boom fight og "rokkering og rangle". De andre deltagerne ble litt irriterte over meg, fordi jeg hater å tape. Jeg var den eneste som tok konkurransen seriøst. Men jeg tror de koste seg, de også. :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...