Gjest Rusle Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Har fått W32.Netsky.P@mm ormen. Lastet ned Netsky fix tool og kjørte dette programmet to ganger. Det fantes ikke virus på pc`en sto det da programmet var ferdig. Men det er virus likevel(har kjørt virusscan). Det er bare 1 fil som er infisert. Har lest en del om dette viruset og det virker som om det er vanskelig å fjerne for en vanlig person ;o) Er den beste løsningen å formatere harddisken? *grøss* 0 Siter
periskop Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Har du sett citoyens svar i tråden ovenfor? Det hjalp meg. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Har du sett citoyens svar i tråden ovenfor? Det hjalp meg. Takk, du er en knupp! Housecall fant den infiserte filen og slettet den. Er skuffet over Norton som ikke klarte å hamle opp med problemet. 0 Siter
periskop Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Takk, du er en knupp! Housecall fant den infiserte filen og slettet den. Er skuffet over Norton som ikke klarte å hamle opp med problemet. Flott at det virket! Jeg har også satt et minus i karakterboka til Norton nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.