Angela1365380318 Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Jeg har rotet meg bort i noe jeg ikke par peiling på hvordan komme meg ut av. Det begynte med at jeg så en reklame på tv, tvn, eller tv3 tror jeg. Du kunne vinne noe, jeg husker ikke helt hva en gang. Jeg sendte melding på sms for å bli med, pleier ikke gjøre det, men kjedet meg og det har jo gått bra før. Tjenesten var tydligvis slik at du fikk spm du skulle svare på, også fikk du poeng, og det var om å gjøre å få flest poeng. Meldingene kostet kr 15 pr stykk!! Det stod også i innfo meldingen hvordan komme seg ut av det, kodeordet, men den meldingen slettet jeg med en feil! Så nå får jeg flere meldinger med spørsmål om dagen, som koster meg 15 kr. Jeg svarer ikke på det, har prøvd å sende flere sluttord til de, men får bare at tjenesten ikke finnes eller at jeg har avgitt feilt svar og har 0 poeng! Har noen peiling på hvordan jeg skal komme meg ut av det? Nummeret var 2015, eventuelt hva tjenesten heter, slik at jeg kan bestille den på en annen mob og få koden får å slutte den der. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Se på tekst tv på den kanalen som du så reklamen. De aller fleste sms greiene ligger der og! Evt kan du jo spørre mobiloperatøren din om det er mulig å stoppe meldingene derfra (kan hende). Husker du hva du skrev for å starte dette?? 0 Siter
nynne Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Hvis du husker kodeordet, er det _stort_ sett å sette STOPP etter kodeordet og sende til det samme nr. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Ring Telenor, de skal ha oversikt over hvem som har disse numrene. Når du har fått navn og nummer til leverandøren kan du finne ut den spesifikke tjenesten derfra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.