Gå til innhold

Hjelp! Hva gjør jeg med dette??

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Jeg har rotet meg bort i noe jeg ikke par peiling på hvordan komme meg ut av.

Det begynte med at jeg så en reklame på tv, tvn, eller tv3 tror jeg. Du kunne vinne noe, jeg husker ikke helt hva en gang.

Jeg sendte melding på sms for å bli med, pleier ikke gjøre det, men kjedet meg og det har jo gått bra før.

Tjenesten var tydligvis slik at du fikk spm du skulle svare på, også fikk du poeng, og det var om å gjøre å få flest poeng.

Meldingene kostet kr 15 pr stykk!!

Det stod også i innfo meldingen hvordan komme seg ut av det, kodeordet, men den meldingen slettet jeg med en feil!

Så nå får jeg flere meldinger med spørsmål om dagen, som koster meg 15 kr. Jeg svarer ikke på det, har prøvd å sende flere sluttord til de, men får bare at tjenesten ikke finnes eller at jeg har avgitt feilt svar og har 0 poeng!

Har noen peiling på hvordan jeg skal komme meg ut av det?

Nummeret var 2015, eventuelt hva tjenesten heter, slik at jeg kan bestille den på en annen mob og få koden får å slutte den der.

Bente831365380491
Skrevet

Se på tekst tv på den kanalen som du så reklamen. De aller fleste sms greiene ligger der og! Evt kan du jo spørre mobiloperatøren din om det er mulig å stoppe meldingene derfra (kan hende). Husker du hva du skrev for å starte dette??

Skrevet

Hvis du husker kodeordet, er det _stort_ sett å sette STOPP etter kodeordet og sende til det samme nr.

Gjest mallet
Skrevet

Ring Telenor, de skal ha oversikt over hvem som har disse numrene. Når du har fått navn og nummer til leverandøren kan du finne ut den spesifikke tjenesten derfra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...