Gå til innhold

Baby solbriller

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til lillemann
Skrevet

Har postet dette under foreldre-småbarn også, men tenkte at det sikkert er mange som ikke er innom der, men likevel kan svare meg.

Nå titter vel solen snart fram, og da er det kanskje greit med solbriller til lillemann i huset. Har ikke sett baby solbriller, og lurer på hvor jeg kan få tak i det. Lillemann er 6 mnd. Vanlige barnebriller er kanskje ikke så behagelig for en liten luring?

Gjest mallet
Skrevet

Mange optikere selger solbriller beregnet for babyer. De er ofte laget av ganske mykt materiale (gummilignende). Du skriver ikke hvor du bor, men jeg vet de pleide å ha dem på Galleriet i Bergen i alle fall.

Bugge1365380662
Skrevet

Mange optikere selger solbriller beregnet for babyer. De er ofte laget av ganske mykt materiale (gummilignende). Du skriver ikke hvor du bor, men jeg vet de pleide å ha dem på Galleriet i Bergen i alle fall.

Gå til en optiker. Ikke kjøp ubrukelige og farlige briller som egentlig ikke beskytter.Da blir småbarna, og også de litt større, "lurt" til å titte altfor mye rett på solen. Det trenger ikke å koste en formue.

Skrevet

jeg kjøpte solbriller hos en optiker til min lille gutt sist påske. Mener jeg betalte ca 300 kr for, de er myke og har god passform.

Gjest gammeldags kanskje
Skrevet

Sjekket du linken du fikk av poppy! Det var jo kjempebillig, du kan få både solbriller og hatt ned solfaktir til under 200 kr! Jeg har bestilt jeg. Kostet ikek så mye i frakt heller.

http://babysunprotection.com/shop/prodList.asp?idCategory=28

Er det ikke litt skummelt å bestille fra utdenladske nettsteder? Tør ikke detjeg. Man vet jo aldri hva portoen kan komme til å koste.

Jeg tør ikke sånt jeg ihvertfall.

Skrevet

Er det ikke litt skummelt å bestille fra utdenladske nettsteder? Tør ikke detjeg. Man vet jo aldri hva portoen kan komme til å koste.

Jeg tør ikke sånt jeg ihvertfall.

Joda, porto er nødt til å opplyses om før du er ferdig å bestille. De regnet det ut og det ble 5 dollar i global air mail. Dette virket veldig seriøst. Netthandel er jo blitt veldig vanlig. Jeg bestiller ikke fra sånne steder som virker useriøse, sånn "Bobs best bowling balls" eller lignende. Men seriøse steder med sikkerhetssertifisering og direktesjekk av visakort med banken er det ikke alle som får til. Jobber med netthandel selv og er ikke redd for å handle på nett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...